Zda sa ti prispevok konstruktivny a zodpovedny?
Zda sa ti prispevok konstruktivny a zodpovedny?
Ideš na to dobre, len tazko sa da zadefinovat co je SUV a co je napr. SCOUT alebo Allroad. Navyse je tu este uchylna trieda Crossoverov. Dnes ti na 4 kolesa postavia akykolvek alegoricky voz! Doba je uchylna a fyzika nikoho nezaujíma. Je to narocna veda. Namiesto skutocneho pokroku ti radsej urobia nový typ ornamentu okolo svetla.
A toto je aká záchrana? To znie viacej ako úplná hlúposť!
EU to urobila normalne. Postupné a dopredu oznámené sprísňovanie limitov. Ako ináč by to malo byť? Len automobilky to namiesto reálnych opatrení riešili stále väčším klamaním o reálnych emisiách. To viedlo k zmene metodiky a aj k Dieselgate. Tento HLÚPY postoj lídrov autopriemyslu pretrváva. Elektromobily sú dnes v podobe, ktorá viacej dokazuje ako to nejde. EÚ robí len jednu chybu. Už dávno mali zakázať neobmedzenú rýchlosť v Nemecku a postupne pripraviť legislatívu na zníženie rýchlosti v EU na 110km/h. To by malo ísť ruka v ruke rychlostnym a výkonovým limitom nových aut. Za prekrocenie limitov, alebo ilegálne upravy ziadne poplatky alebo pokuty, ale normalne sudy a tresty. Ak je niekto bohatý este nemusí viacej špinit do nášho spoločného akvária v ktorom plávame všetci.
Treba trvat na znizeni emisii! Ked to teraz uvolnia dalsich 15 rokov bubu automobilky chrlit automobily zdeformovane do sucasnej zvrhlej podoby, ktora nerespektuje fyziku. A bude to tak dobre aj pre automobilky samotne, lebo momentalne sa cele odvetvie nachadza v slepej ulicke. Samozrejme, treba zrusit neobmedzenu rychlost na dialniciach v Nemecku a hladat zvysenie bezpecnosti inymi sposobmi ako je EURO NCAP co urobilo z automobilu tank. Mozno by tiez pomohlo zaviest hmotnostne podkategorie pre auta do 3,5t a ich odstupnovane zdanenie lebo nielen emisie, ale aj opotrebenie ciest zavisi od hmotnosti.
Tlak na emisie je správny. Nesprávna je podoba, do ktorej sa automobily - aj tie európske, vyvinuli. Spaľovacie motory urobili za posledných 30 rokov veľký pokrok v spotrebe a teda aj v emisiách. Celý tento prínos však skonzumovali zvýšené jazdné odpory. Teda hlavne hmotnosť, čelná plocha a hnacia sústava 4x4. Nejedná sa len o SUV, ale o všetky automobily.
Na výber nemajú. Závisí od toho ich budúcnosť. Spolieham sa na to, že sú si toho vedomí.
To nemôžeš vedieť. To závisí od Matoviča. Čo bude robiť. Zjavne teraz žije koronavírusom, ale vnútro a spravodlivosť môžu fungovať a pracovať na náprave spôsobených škôd. Keď sa im podarí vrátiť aspoň nejaké peniaze do rozpočtu a pridať ku Kočnerovi a Jankovskej ďalších privatizátorov štátu, bude hviezda. Keď nie, bude ako píšeš ty. Teraz to má ale v rukách Matovič.
Začať musí Matovič, Mikulec a Mária Kolíkova. Na to sme ich tam zvolili a musíme na nich vytvárať tlak aby sa na to nezabudlo. Koronavírus to komplikuje, ale môže tomu aj pomôcť, lebo rozpočet peniaze potrebuje keď ekonomika stojí. Takže Kičurove byty 400tis EUR, Počiatkova vila v Nice 4mil. EUR, Skytoll 800mill EUR... atď. Ako na to? Netreba objavovať koleso! Čo by asi urobili v Rakúsku, Holandsku, alebo v Dánsku? Urobme presne to isté!
Netreba rozmýšľať nad tým, čo by prospelo Smeru, ale nad tým ako vrátiť do rozpočtu nakradnuté peniaze. Nakradnuté majiteľmi štátu, pre ktorých boli strany ako Smer, SNS, Sieť, HZDS a pravdepodobne aj Most, SDKU, KDH, ANO, SDĽ, SOP len kulisou a prostriedkom na zakrytie zlodejstva. Teraz je na to najvyšší čas! Tak poďme do toho!
V roku 1945 nas Sovieti vythli z papule fasistickej bestie aby nas mohli sami zozrat. A tak sme boli 44 rokov vojnovou koristou. Rusi na to nostalgicky spominaju a stale dufaju v zvrat.
Bol vojak a potlacil povstanie v Madarsku 1956. Nic sa mi nesplieta. Potom by mohli Ukrajinci stavat sochy Guderianovi. Vojak co sluzil svojmu zlocineckemu diktatorovi.
Odstránenie Konevovej sochy len odmaskovalo zvrátenú podstatu súčasného ruského režimu. Namiesto priznania, že 74 rokov vládol v ich krajine zločinecký režim, za každú cenu hľadajú niečo dobré tam, kde nič dobré nebolo. Na takomto chabom základe Rusi krok dopredu nikdy neurobia a jedného dňa sa budú musieť s Putinom, alebo jeho následníkmi porátať. Že o tom vedia, niet pochýb. Mohutná ofenzíva ruských trollov aj v tejto zdanlivo bezvýznamnej diskusii, to potvrdzuje.
Nechcel by si to robit ty? Zdas sa byt schopny. Vsetkeho.
Budme radi, že zatiaľ v počítame stratené peniaze. Rýchlo sa to môže zmeniť na počítanie stratených životov. Čím budú argumentovať ekonómovia? Ničím, nikto ich už nebude počúvať.
Humanizmus a renesancia su tu 600 rokov, ale vela ludi 21. storocia stale nedospelo do tejto urovne.
Spochybniť možno údaje o počte nakazených. Počet ľudí v ťažkom stave na ventilácii ani počet obetí sa spochybniť nedá. Ak by to malo u nás prebiehať podobne ako v Taliansku, Španielsku, Francúzsku, alebo UK, tak by sme teraz mali mať viacej ľudí v kritickom stave alebo obetí v pomere k počtu nakazených. Toto nesedí u nás, v Česku, v Nemecku ani v Rakúsku, ani vo Švédsku. Internetom sa šíri teória, že je za tým genetika. Môže to byť pravda? Toto žiadne modely nezohľadňujú.
Komu sú určené a koho podporujú takéto blogy? Také osprosťovanie ľudí je horšie ako koronavírus. Voľby už predsa boli!
Takze bud vsetci, alebo nikto. Inak to nedava zmysel. Zakaz vychadzania, alebo zrusit opatrenia celkom.Keby mohli Taliani vratit cas spat, tak by urcite volili ten zakaz. Som za ten zakaz.
Odporúčame