ACEA: Predaj áut v Európe stále slabne. Darí sa len Dacii, Citroënu a Seatu
V Bruseli nie su hlupaci a fyziku ovladaju. Tlacia na to, aby sa auto zmenilo. Hlavne aby malo mensie jazdne odpory. Dnes pohotovostna hmotnost bezne presahuje 1500kg, pneumatiky maju sirku 205 a viac mm a samozrejme celna plocha u SUV a MPV presahuje 1,5x (aj viac) celnu plochu sedanu alebo kompaktu. Tomu umerne rastie odpor zo zrychlenia, odpor valiveho trenia a odpor vzduchu. Ja by som skorej povedal, ze zo stareho LEGA sa nove auto nepostavi. Fyziku nerespektuju vyrobcovia. Produkuju nezmyselne opachy. Treba vsak povedat, ze EURO ENCAP, alebo neobmedzena rychlost na dialniciach v Nemecku ich motivuju robit presny opak toho co sa od nich chce. Auto skratka musi byt iny dopravny prostriedok ako ten, ktorym sa odveziete 2500km na dovolenku k moru.