Ďakujeme! :)
Ďakujeme a tešíme sa z Vašej pozitívnej skúsenosti :) Na vylepšovaní našich služieb neustále pracujeme. S pozdravom, Packeta.
Dobrý deň, v takotmo prípade môžete využiť našu službu a zdieľať zásielku s inou osobou: https://www.packeta.sk/blog/zdielanie-zasiel… S pozdravom, Packeta.
Dobrý deň, pán Paškuliak. Mrzí nás vaša negatívna skúsenosť. Vážime si každého zákazníka a preto budeme radi, ak nám dáte ešte v budúcnosti šancu. Nedá sa, žiaľ, vyhovieť každému. Termínaly sme na Z-BOXy neumiestnili z mnohých dôvodov. Covid zmenil aj naše procesy - rozhodli sme sa pre bezkontaktné zariadenia a väčšina zákazníkov takúto novinku veľmi ocenila a zvykla si na takýto spôsob používania. Veríme, že pri ďalšom pokuse by vám to už išlo od ruky. Ak potrebujete ešte pomôcť a preveriť stav zásielky, pošlite nám pod tento komentár, prosím, číslo zásielky. S pozdravom, Packeta Slovakia.
Odporúčame