++++++Na začiatku dejín sme boli Východ. Teraz sme už pod vplyvom Západu- ako vravíš - skôr "stred". Resp. "stredovýchod".
++++++Na začiatku dejín sme boli Východ. Teraz sme už pod vplyvom Západu- ako vravíš - skôr "stred". Resp. "stredovýchod".
Cena života jedného ukropa je podľa teba vyššia ako cena 150 palestínskych životov....
Nejaké tie bilbordy na Dankovom rodnom Gemeri nie sú nič nepochopiteľné.
To čo si predviedol sa nazýva projekcia a je to obranný mechanizmus nezrelej osobnosti.
Pravda je orgán ruských trolov ? Redakcia by ťa mala žalovať. Všetky tie mediálne tvrdenia sú publikované v Pravde. Hanbi sa. takto na starobu luhať.
Klamár a manipulátor palenque zase čaroval. Dva proti-mediálne a pravdivé príspevky z diskusie zmizli a zostal iba jeho. Na trase Bratislava - Poprad /cez Bystricu a Donovaly/ žiaden bilbord SNS, Smeru a KDH nie je. Je tam iba zopár bilbordov Republiky, Sme rodiny, Sasky a jeden bilbord OlaNO a LSNS. Rozmiestnenie bilbordov je na istej webovej stránke. Nepoviem na akej. Tráp sa, -"informatik".
++++++++++++++++++
Nerob zo spoludiskutéra hlupáka, -samozrejme, že istá miera disciplíny je aj na tejto škole. Problémom je 1/ existencia tejto školy, ktorá vytvára v žiakoch pocit výnimočnosti resp. tlak na to byť niečím výnimočný, 2/ zámena učiteľov za nezasahujúcich zabávačov, nadbiehajúcich žiakom, neschopných učiť deti, že v živote treba riešiť aj veci čo nám nechutia a nielen tie, čo nám chutia, 3/ voľné učebné osnovy, vďaka ktorým sa narúša intergeneračná a intrageneračná poznatková väzba na iných ľudí, na komunitu, na národné spoločenstvo a jeho tradície. Miesto "školy pre nadané deti" by mali v SR existovať štandardné školy s viac-menej jednotnými osnovami ale /vďaka kvalite žiactva a pedagógov/ s povesťou dobrých a mimoriadne dobrých škôl. Takéto školy by boli vyhľadávané viac ako iné a žiakov by si takéto školy mohli vyberať.
Vyliešiť sa nedá väčšina chorôb. Ale liečiť, teda zabezpečovať istý komfort života autistov a ich okolia, zmierňovať chorobné prejavy a spomaľovať patogenézu sa dá- aj v prípade autizmu.
V škole sa človek musí naučiť rešpektovať úradné autority, - nie prirodzené autority. Prirodzená autorita je vec subjektívneho vzťahu k nejakému človeku-rešpekt k úradnej autorite je rešpekt k štátu, k zákonom, k etike, k poriadku ako hodnote. Myslieť si, že žiak má právo výberovo rešpektovať iba "prirodzené" autority je cesta do pekla. Učitelia sa v honbe za prirodzenou autoritou menia na zabávačov, pchajú sa žiakom do zadku, - a žiaci sa začínajú správať k svojmu okoliu svojvoľne, nerešpektujúc všeobecne platné spoločenské normy ale iba svoje subjektívne pocity a emočné preferencie.
" Iní " sú aj ľudia, ktorí trpia na rakovinu, zlomili si nohu, dopúšťajú sa pedofílie, trpia na schizofréniu. Aspergov syndróm , autizmus, ADHD, dyslexia...sú jednoducho choroby. Kadejakí nondirektívni psychoterapeuti, kognitívni psychológovia a pod. "odborníci" či miešajú svoj liberálny pohľad na svet s odbornosťou a chorobu zamieňajú za inakosť. Škoda, - lebo výsledkom je, že sa zdraví prispôsobujú chorým a chorí sa neliečia.
Ideš na to technické, cez váhy. Ja mám na mysli normalizáciu spoločnosti - teda návrat k normálnej funkčnosti školy, rodiny, národnej pospolitosti a štátnych inštitúcií. Aktuálny výsledok vyvažovania i normalizácie by mala byť obnova podmienok pre zdravý vývin osobnosti.
Odporúčame