OMG, to aby si dýchal vzduch z výfuku :-D
OMG, to aby si dýchal vzduch z výfuku :-D
Stále je ich v ponuke dosť. Čo sa týka spotreby, tak tie rozdiely s benzínom sú už minimálne. Naopak traktorový zvuk má diesel stále (aj keď už nie ako TDI :-) ). Takže ja by som už do dieselu nešiel (mal som 2 po sebe a teraz mám benzín). Spotrebu pri výkonnejšom aute s automatom mám iba o 1 liter väčšiu ako som mal pri diesli. Pri ďalšom novom aute by som skôr išiel do plug in hybridu.
Určite je to krok vpred pre Dáciu, ale stále ak porovnáte s iným autom v tejto triede, tak sú tam cítiť kompromisy a šetrenie aby cenovka bola čo najnižšie. Každopádne presadnutie zo staršieho Dustera do Bigstera poteší. Čo sa týka motora, tak ja by som uprednostnil vyšší objem (aspoň 1,5).
Ale v konfigurátore predsa už tú verziu majú...
Tak kradnutie im vždy išlo, takže nič prekvapivé
Tak to si kúpi niekto, kto chce telefón pre núdzové účely (aby sa vedel dovolať). Ideálny do únikového batohu :-) Otázne je, akú má anténu, či bude mať signál aj v prípade slabého signálu... 🤔
efektivita motorov:
- benzínový 25-35%
- naftový 40-45%
- elektrický až 90%
Uff, väčšiu blbosť som dnes ešte nčítal (zatiaľ) :-D
Trošičku zase neobjektívny článok. Moderné benzínové autá sa často vyrovnajú alebo s minimálnym rozdielom spotrebou naftovým motorom (moja fiesta 1,5TDCi 2015 mala priemerku 5,2l/100km a moje BMW 118i 2020 má priemerku 6,1l/100km - a to BMW je raz tak výkonné ako fiesta a je to automat). Čo sa týka emisii, tak je pravda, že moderné diesle s močovinou sú už úplne inde ako staré TDI-čka. Čiže určite diesel pri niektorých vozidlách dáva stále zmysel (a stále sa takéto autá dajú kúpiť). Tiež uvidím ako sa rozhodnem pri ďalšom aute, či diesel alebo plug-in hybrid keďže uvažujem nad niečim ako Caddy/Tourneo Connect.
Kolaborant nech sa už ani nevracia. Aj tak mu ide iba o seba a "svojich" ľudí, ktorí okrádajú tento štát. Nech si uži 5 min slávy medzi diktátormi, hodí sa im aj tak iba na chvíľku...
Pozerám chlapci, že máte vzájomnú debatu, kde si honíte ego, akí ste úžasní a všetko viete a automobilizme... škoda že neriadite Európu, to by tu bol blahobyt a raj na Zemi... krása :-D
cena - to je jasné, že čínske sú lacnejšie
dizajn - no, pokiaľ sa dizajnovo nepáčia v Číne, tak to robia ostatní robia dobre (lebo len výnimočne sa dá na čínske auto pozerať :-D
technologicky - možno majú kadečo navyše tie čínske autá ale otázne je či to naozaj to auto potrebujeme a ako to je spoľahlivé - predsa len recenzie z mimo čínskeho sveta hovoria za všetko
Japonsko zaspalo vo výrobe elektriny dobu, je super moderné v mnohých oblastiach ale stále veľkú časť elektriny vyrába spaľovaním (uhlia, ropy a plynu). V tom je ich problém, preto mu to nevychádza. A pravdaže pánovi Toyodovi ide o jeho biznis, preto mu to vychádza na hybridy.
Každopádne prechod na elektro autá je postupný, nemusí sa báť skokového prechodu.
Podstatnejšia je kvalita a cena (ale áno, malo by to byť minimálne z EU - čo tu myslím píšum, že sú všetky komponenty z EU)
Rozdávali sa staré krámy, tak nepíš hlúposti... a PS nebolo nikdy pri moci, takže aké zase?
ten chudáčik nikdy nemal rozvahu, inak by na Ukrajinu nikdy nezaútočil...
celkom odvážne kúpiť si čínsky plug-in hybrid - to sa bude dobre predávať ako jazdenka
Nech si tam hranola nechajú, takých tú máme celú kopu...
Odporúčame