aspoň netrep, prečítaj si ich program a o Bratislave máš zjavne tiež prehľad...
aspoň netrep, prečítaj si ich program a o Bratislave máš zjavne tiež prehľad...
ešte stále je tam časť kade chodí električka, takže keď bude nehoda, tak sa to obíde tade (vidno že vieš o čom píšeš)
lebo medzi Starým mostom a mostom SNP nebola žiadna poriadna cyklotrasa, tam ďalej (od mosta SNP k Lafranconi) je aspoň širší chodník, ktorý je aktuálne zdieľaný s bicyklami
správne, tak to má byť (btw zápchy tam boli aj predtým v špičke takže nič nové, aspoň sa naučia tí čo nemusia tade nechodiť)
Toľko cirkusu okolo auta, ktoré bude vyzerať ako to predtým s trochou úprav. Niečo podobné ako väčšia oktávka...
Auto ešte pred pár desaťročiami nebolo pre každého a keďže existuje verejná doprava tak to ani nie je základné ľudské právo (veď aj teraz musíš mať naň peniaze + na jeho údržbu a prevádzku). A tvoj názor, nech si každý vyberie aké auto chce, by mohlo platiť ak by jeho prevádzkou neničil životné prostredie aj ostatným... takže jednoznačne je treba sa zbaviť spaľovacích motorov (najskôr tých starých smradľavých dieslov, ktorých behá ešte dosť). A keby tento prechod nebol nariadený, tak by výrobcovia nič v tomto smere nerobili (rovnako ako pri emisných normách, tiež by neriešili čo vypúšťa auto z výfuku).
A k Fieste - tá súčasná sa veľmi málo predávala, takže aj preto ju prestali vyrábať. Ľudia kupovali skôr Pumu (ja som mal Fiesty a bolo to moje obľúbené auto).
K Číne - áno vyrába sa tam veľa ale zatiaľ nič špeciálne nevyvinuli, len útočia cenou, tak ako pri iných výrobkov. Ja osobne by som si zatiaľ čínske auto nekúpil, kvôli ich kvalite, materiáloch a pod.
Otázne sú za mňa 2 veci: 1) ako je to s ich kvalitou a 2) či to nie je len cenová vojna a nie sú teda len umelo lacné (myslím, že pred časom som niekde čítal ako prerábajú na každom aute cca 10tis USD). Ak áno, tak by mala zasiahnúť EU (nie že by sa mi nepáčilo aby boli autá lacnejšie).
Celkom nechápem, prečo potrebuje investovať toľko do vývoja motorov, ktoré už aktuálne má. Nemyslím si, že by juhoamerický trh bol taký náročný na super moderné motory... Tie aktuálne čo ponúka po celom svete môže ešte dlho ponúkať aj tam, pokiaľ sa budú autá so s takými motormi predávať.
Ale 1. apríl už predsa bol...
Také hnusné auto... a vraj sympatické... tfuj
Európa tak skoro nebude kupovať čínske elektro autá vo veľkom. Stále im neveria, lebo kvalita sa síce zlepšuje ale pomaly a riskovať pre pár ušetrených tisíc eur... (veď to vidno aj na spaľovacích z Číny). Možno keď sa to bude vyrábať v Európe a budú tam nejakí európsky partneri... I keď aj to MG nestojí za veľa...
Treba sa na Russov vysrať. A na sankcie tiež. Veď oni si robia čo chcú a my sa len bojíme... celé SPP je smiešne.
Čo mu došli prachy na fet? Po týchto bláznoch už len zlodejov potrebujeme...
Ja som mal predchádzajúcu generáciu Fordu Fiesta (6 rokov, 150tis km) a bez jedinej poruchy alebo problému. Ale bol to diesel 1,5 TDCi.
Zaujímali by ma tieto predaje, ak by v nich boli iba súkromné vozidlá.
Čo majú elektroautá s nenažranými kapitalistami z Číny, ktorým boli ľudia vždy ukradnutí? Okrem toho nikel sa zďaleka nepoužíva len do batérií a batérie sa nepoužívajú len v elektroautách...
Nuž, to sú tie komunistické čínske spoločnosti, ktoré vždy kašľali na životné prostredie a ľudí... a je jedno či ide o suroviny pre batérie alebo niečo iné. Čína si zo všetkého vezme to najhoršie, ako z kapitalizmu, tak aj z komunizmu...
Aj dizajnom (exteriér aj interiér) sa zaseklo v minulosti...
Splietať hrušky s jablkami...
Pre spoľahlivosť auta nestačí povedať, že má 5 rokov. Ale ako sa používa, koľko KM najazdilo a pod. Ak píšete o ekologickosti, tak okrem materiálov, ktoré sa šetria ak vec používam veľa rokov, treba brať do úvahy spotrebu a emisie. A v tých ruské autá nikdy nevynikali...
Nehovorím o bezpečnosti týchto áut. Ale prajem veľa šťastných KM.
Odporúčame