Len tak na okraj. Ked sa mi pri nejakom tvrdeni zda byt nieco podozrive, ked to dokladnejsie preskumam, zistim, ze na podozrenie bol dovod. Takto je to aj s tvrdeniami o lietadle SU 25, kde sa neustale podsuva, ze tieto lietadla operuju vo vyskach okolo 5km a teda nemohli byt na letovej hladine civilneho letu vo vyske 10km (teoria o zostreleni MH17 raketami vzduch-vzduch). Vyraz operuju neznamena, ze nemaju dostupnost podstatne vyssiu. Su urcene na nicenie pozemnych cielov, teda je hlupost aby nicili domy z velkych vysok. Udaj o maximalnej dostupnosti sa dnes tazko da overit(vojenske tajomstvo, alebo sa vaporizuje wikipedia), chcelo by to vyjadrenie pilota, ktory ho riadil. Uvadza sa cca 7000m. Hmotnost: 20t, tah motorov spolu 80kN. Fakt cudne. Dal som si teda namahu a porovnal som to z Meserschmittom Me262 z r. 1945. Ten ma dostupnost 11 450m! Hmotnost 7ton, tah: 17,6kN. Je to sialene. Mame uverit tomu, ze Su 25 je horsi ako 40 rocny stroj z WWII? Uz sa klame aj o trivialnostiach.