Vyrazne nizsi rozpoctovy naklad zrejme pocital s tym, ze sa v tichosti zmeni 6 pruhov na 4 pruhy. No ale co uz koho dotoho, dosiahla sa vyborna cena (verejnost je nadsena) a "bezkonkurencna" zakazka je vo vacku.
Vyrazne nizsi rozpoctovy naklad zrejme pocital s tym, ze sa v tichosti zmeni 6 pruhov na 4 pruhy. No ale co uz koho dotoho, dosiahla sa vyborna cena (verejnost je nadsena) a "bezkonkurencna" zakazka je vo vacku.
...v roku 2014 uskutočnilo 4¤341 investičných projektov, ktoré priniesli 185¤583 nových pracovných miest. . ... Nechapem, autor nas skusa z nasobilky, respektive, co znamena "¤".? Kde su casy, ked si autori po sebe precitali, co napisali? Volakedy, a to mi mozno ani nebudete verit, existovali ludia, ktorych napln prace bolo citat, co druhi napisali, aby citatelia necitali taketo zhovadilosti.
Inymi slovami, Ty si ten, kto rozpozna poctiveho slovenskeho podnikatela a rozdavat by si mal Ty.Chlapce, s takymto biznisom si prisiel trosku neskoro, uz ta predbehli a medzi seba nepustia.
Niektori ludia su tu asi nie celkom kompletni.Preco lamentujete, ze by chcela prist dalsia automobilka? My si mozeme vyberat? Dakujeme, z automobiloveho priemyslu si uz neprosime, dalsi prosim... Ide o jeden najvacsi biznis na zemeguli a niekto tu zavali, ze je to bieda. Preco ma niekto pocit, ze si mozeme vyberat investorov? To oni si vyberaju a my mozeme byt (zial) radi, ak si vyberu nas a donesu pracu. A niekto povie, automobilky nie! A co dalej? Nic, akurat neubudne z nezamestnanosti. A ked pride kriza v automobilovom priemysle, tak sa budeme tesit, ze ti, ktori sa nezamestnali v automobilke (ktoru sme odmietli), nepridu o pracu. Skvela utecha!
Tato debata je na dlhu debatu.
S tymi zacpami to v clanku trochu nadnasaju...
Zacpy zhorsuje hlavne
1. nedisciplinovani (?) vodici. Napr.vodici iduci po Slovnaftskej ulici (hlavna) pri Slovnafte pustaju z vedlajsich ciest pred semaformi auta z vedlajsich ciest takym sposobom, ze aj ked na semafore svieti zelena, ziadne auta neprechadzaju. Mnohi vodici "maju cas" a pri prechode cez svetelnu krizovatku nechavaju odstup od vozidla iduceho pred nimi 30 - 50 m. Pre mnohych ludi je myslenie nepredstavitelna zataz
2. semafory v Rovinke. Miestne zastupitelstvo uplatnilo nastavenie semaforov systemom "cim horsie, tym lepsie". Ak pride chodec k semaforu a da poziadavku, ze chce prejst na druhu stranu, do 3 s zastavi premavku a semafor mu umozni prejst.. Potom sa stava, ze za 1 minutu vodici dostanu v spicke aj 3 cervene, aby chodec mohol prejst na druhu stranu. Je to neuveritelne, ze? V Dunajskej Luznej cakaju chodci cca 45 - 60 s na zelenu.
Re: Max. krútiaci moment [Nm/ot/min]
Skus okolo 2000 ot./min. (+ - 200). 137 Nm nie je malo aj ked su vysoko posadene. Pri nizkych otackach 1800-2000) to netreba moc zatazovat (len udrzovat rychlost), ak treba zrychlit, to potom radsej treba podradit.
Re: Ekologické pneumatiky
:-) Dalsi vsevedko a odbornik cez oleje a nie len ... Autor urcite zabudol spomenut na ucinnu metodu znizovania spotreby paliva dusikom v pneumatikach !
Re: Ekologické pneumatiky
Kamarat pred 3 mesiacmi hovoril, ze nema cas chodit po doktoroch, iny kamarat sa ho pred mesiacom v nemocnici spytal, ze ci uz teraz ma cas, vcera sme ho pochovali.
Re: Nezda sa vam vazeni citatelia, ze
Tak toto je bomba prispevok a umocnuje to fakt, ze ho napisal vsevedko. Neviem kde nakupujes olej, ale ja tvrdim, ze olej drahsie ako za 15,- Euro / l je problem kupit. http://obchod.damoslovakia.sk/ Takychto obchodov s podobnymi cenami je na internete mnoho. Ale zacinam tusit, Vsevedko dava do motora dobry olej (asi olivovy, lisovany za studena) a kupuje ho v restauracii. Nie, ze by som sa chcel zrovnavat so vsevedkom, http://www.kia-club.org/viewtopic.php?f=2&t=346&p=39399#p39399 ale robit zo seba vsevedka s takym prehladom ... ?
Re: Recenzia?
Neda mi, aby som s odstupom casu prehodnotil moju reakciu na Vasu recenziu a ospravedlnil sa Vam. Zhliadol som inu recenziu, ktora mnohe vysvetluje, minimalne s tym tvrdym nastavenim podvozka. http://www.autoweb.cz/autoweb-tv/kia-soul-1-6-crdi/videos.html?id=312
Re: Recenzia?
"hlboké basové dunenie..." som si všimol aj ja, ale nejde mi to dať do súladu s "odhlučnenie motora medzi tie lepšie
Pri vyšších otáčkach som nemal možnosť otestovať hlučnosť. V strdných otáčkach mi pripadala hlučnosť, vzhľadom na dieslový motor ako priemerná - neobťažujúca. Viacerí sa však vyjadrovali v tom zmysle, že nejaky centimeter odhlučnenia by nezaškodil
Ano, recenzia má byť aj o pocitoch. Keby som reagoval o deň neskôr, možno by ste sa toľko na mňa nečertili, lebo v mojich vyjadreniach by chybali uštipačné poznámky. Reagoval som preto, lebo sa mi zdalo, že vo vašom hodnotení je veľa nepresností - ak sa to dá tak nazvať. Ojektívnosť sa ťažko hľadá a určite nie je ani čierna ani biela.
Re: Recenzia?
Keďže neexistujú ... mohlo by byť okrem mojho tvrdenia podporené aj tvrdením ďaľších Vašich novinárskych kolegov určitým merítkom
http://magazin.auto.cz/testy/kia-soul-1-6-crdi-naftova-duse.html vyberám: Mínusy- Horší odhlučnění kabiny, Hlučný motor ve vyšších otáčkách, Menší komfort odpružen
Re: Recenzia? 1,6 CVVT
Z fotiek ťažko učiť, či sú na aute 18" alebo 16", vychádzal som z toho, že testujete TX verziu, kde sú štandardom 18" na ktorých som aj ja absolvoval skušobnú jazdu. Či 16" kolesá dokážu výraznejšie zjemniť prejazdy nerovnosťami žiaľ neviem potvrdiť ani vyvrátiť. Pevne verím, že áno, lebo tie budem mať na aute.
Re: Recenzia? pokračovanie
Nemusí Vám byť mňa ľúto, nie je to fyzická ani duševná úchylka, ak tvrdím, že Soul má priestranejší interier oproti Cee´-du. Nejde "len" o priestor nad hlavou, ale aj o vyšší a pohodlnejší posed, tvar podlahy a tunela, pohodlnejšie nasadanie a vysadanie (súvisí práve s tou výškou auta a dveri, kde Vy by ste možno radšej namontovali poličku o ktorú by ste sa mohli otĺkať alebo sa jej klaňať). Mne osobne trochu prekáža tvar odkladacej skrinky a prechod do stredovej konzoly pre ľavú nohu na sedadle spolujazdca v prípade, že chcete poskytnúť za Vami sediacej dospelej osobe priestor. A asi to bude aj o pocite, keď si niekto sadne do Cee´-du nepovie wau- to je priestoru ale počul som to , ked si sadali do Soulu. Že by náhoda?
Re: Recenzia? pokračovanie
Zdá sa, že aj ja budem mať nejaké to maslo na hlave. Vychádzal som z informácie od predajcu, ktorý hovoril, že auto neukazuje aktualnu spotrebu ale "len" priemernú spotrebu. Ak máte pravdu, tak sa Vám samozrejme ospravedlňujem. S palubným PC mám presne opačné skusenosti. Osobne s Octaviou a Jazzom. Obe autá ukazujú vždy 0,2-1,1l/100km optimistickejšiu spotrebu ako tankujem. Tiež na jednej zaujimavej stranke http://www.spritmonitor.de/ sa da zistit, že 1L rozdiel medzi PC a skutočnosťou nie je nič výnimočné najmä ak ide o pravidelný rozdiel jedným smerom a to v optimistickejšiu predpoveď PC. Netvrdím, že PC generuje náhodné čísla, ale ak je rozdiel v spotrebe okolo 0,5-1L je to podľa mňa dosť vysoká nepresnosť pri spotrebe okolo 5,5L/100km (kokrétny môj prípad).
Re: Recenzia? 1,6 CVVT
Takže pán Rabatin, pred 10-timi dňami na týchto stránkach bol uverejnený test na toto iste auto akurát s benzínovým motorom. Podstatne kvalitnejšia recenzia ako tie vaše bludy. Nedá mi opäť citovat "...navyše už v základe tvrdo nastavené pruženie a tlmenie ešte zhoršujú veľké príplatkové 18-palcové kolesá...). Nikde som nenašiel, kde by niekto tvrdil, že Soul má komfortné pruženie. Vy ste priekopník, možno aj kopanie by Vám šlo lepšie ako písanie.
Recenzia? koniec
Vašu recenziu by som porovnal k tiež recenzii, kde autor vyčítal Soulu nepohodlné sedenie na zadnej lavici, lebo ho medzi lopatky tlačila opierka hlavy. Niektorí ľudia by mali radšej mlčať...
Recenzia? pokračovanie
V súčasnej verzii si môžete pozrieť priemernú spotrebu. Vo Vašom prípade je asi aj lepšie, že ste tuto funkciu nenašli. Určite by ste opísali údaj bez overenia dotankovaním, veď oči vidia a čo je napísane, to platí. Nedá mi nespomenúť ešte jednu Vašu trochu dlhšiu citáciu: „Najprv sme si mysleli, že si Soulom odláka vlastných zákazníkov cee`du, keďže obidve autá ponúkajú za podobnú cenu približne rovnaký vnútorný priestor, akurát v inom "balení". Opak je ale pravdou.“ Nemôžem hovoriť za iných zákazníkov Kie, ale my sme sa rozhodovali medzi týmito dvoma modelmi a zvíťazil Soul pre svoj až neuveriteľný vnútorný priestor (ťažko neporovnateľný so cee`om). Určite by som považoval za dôležitejšie spomenúť doplnkovú výbavu „vaničku do kufra“, ktorá umožní používanie kufra bez medzipodlahy s 340 L objemom ako predraženú cúvaciu kameru. Skôr odradí ľudí od kúpy malý kufor ako to, že by si kúpili auto pre perfektnú cúvaciu kameru.
Recenzia?
Vskutku zvláštna recenzia. Pripadá mi skôr ako platená inzercia. Mňa (aj s manželkou ) toto auto veľmi zaujalo, až natoľko, že sme si ho objednali. Prečítal som mnoho recenzií, ale v žiadnej som sa nestretol s názorom „Podvozok je mäkký a karoséria sa v zákrutách nakláňa o niečo výraznejšie“ a hneď ďalej píšete „...vďaka komfortnejšiemu pruženiu...“. Tento názor mi pripadá, ako by ste testovali úplne iné auto. Absolvoval som skúšobnú jazdu. Určite som nepostrehol mnoho detailov počas tej krátkej cesty, ale s určitosťou viem povedať, že Soul nemá mäkké pruženie a v zákrutách sa aj pri rýchlejšom prejazde len minimálne nakláňa.alšiu anomáliu v recenzii som našiel pri hodnotení hlučnosti „dieselový klepot vo vnútri takmer ani nepočujete“ Asi ste boli pred testom na koncerte Deep Purple, to by mohlo vysvetľovať Vašu nedoslýchavosť.Je ešte jedna možnosť, že by ste testovali nejakú predprodukčnú vzorku Soulu II. generácie, v ktorej vypustili palubný počítač.
Odporúčame