90 RUB/USD tu už bolo niekoľkokrát za posledné roky.
90 RUB/USD tu už bolo niekoľkokrát za posledné roky.
Mali by kľud, ale boli by bez roboty. Kdesi boli čisla že z turizmu žije vyše 20% španielov.
Aj úroveň našej žurnalistiky ide ešte na paru, ako sa denne môžeme presviedčať.
Zaujímavé je, že doteraz práve Zelenskyj odmietal rokovania o mieri.
Na paušálne výdavky živnostníkom nesiahneme ! Len odvody im zvýšime na viac ako 5000 ročne. Pritom bez tých paušalnych výdavkov by zaplatili daň možno 500 eur. Tomu sa hovorí istota desaťnásobku.
33 hodín a čo teraz ? Jedna trochu teplejšia noc.
No možno to bol aj sfetovaný dekriminalizovaný progresivec.
Vyzerá to že tá žena mala tú "drzosť" vypýtať si cestovný lístok. A potom že prečo k nám nechcú chodiť turisti.
Slováci jazdia ako magori. 2x za deň sa mi stáva že mi na skoro prázdnej ceste niekto nedá prednosť keď som na hlavnej. To už nie je normálne. Chápem ak sa v zápche niekto snaží z vedľajšej pripojiť do kolóny na hlavnej, ale ak na hlavnej žiadna kolóna nie je, idete 40-50 a ktosi z vedľajšej cesty sa ani neunúva pribrzdiť, a rovno vyrazi na hlavnú po ktorej ide auto ktoré sa mu potom musí vyhýbať a brzdiť... Takým by som bral vodičský. A jazda na červenú je tiež už akýsi štandard.
Myslíš sa, nedávno bol na STV2 film o vývoji jadrovej bomby. Jasne tam povedal že nasadenie jadrových bômb nemalo v tom čase po kapitulácií Nemecka už žiadne vojenské opodstatnenie. Japoncom totiž už nemal kto pomáhať, a naopak spojenci po porážke Nemcov a Talianov mohli ľahko nasadiť posily. Vojenských odborníkov ani jadrových vedcov však politici nepočúvali a čiste politicky rozhodli o zhodení dvoch atomoviek na Japonsko. Len aby demonštrovali svetu čo dokážu. Úplne zbytočne tak za 24 hodin zavraždili 150 000 ľudí.
Ešte cez víkend ste písali že Ukrajinci prenikli viac ako 30 km, dnes píšete že už len 20. Predpokladám že do piatku budete písať už len o 10 km a na budúci týždeň sa už situácia obráti a Rusi ich zatlačila 20 km od hranice domov. A rozprávka o zabratí Ruska Ukrajinou sa skončí.
Prečo inak by ten korupčník evakuoval ťažobné technológie z Pokrovska na západ, keby Ukrajinci vyhrávali.
Zástupcovia dolu...
Halóóó pisálkovia, po Slovensky by sme prosili. Prehnať Český článok cez Google translate dnes dokáže aj malé dieťa. Novinár by mal aj trochu chápať o čom píše. A chybný preklad automatu aspoň poopravovať. A nie jednostaj publikovať nezmysly.
Rusi sa už v roku 2022 poučili že rýchly postup je cesta do pekla. Dobyté pozície totiž treba zaistiť, vybudovať oporné body, opevnenia, sklad a medzi sklady palív, potravín, vody, munície... Extrémne dôležité je zvládnuť logistiku a zásobovanie vojakov na dobytok územi. Presne s týmto mali Rusi problém na jeseň 2022 keď ich Ukrajinci hnali kade ľahšie. V tyle totiž nemali zázemie, a keď sa raz dali na ústup rútilo sa to ako domino. Tanky a auta zastali bez paliva, nebolo čim strieľať. Preto dnes postupujú pomaly, ale dôsledne. Treba si uvedomiť že tank na jednu nádrž prejde v boji reálne len okolo 100 km. Určite nemôže riskovať že mu v boji dôjde palivo a vyraziť s poloprazdnou nádržou. Podobne iné obrnené vozidlá. Rovnako nábojov má tank len okolo 20-30 podľa typu. Keď sa im minú, musia doplniť. A musia vedieť kde. Niekto to tam musí doviezť... Preto je rýchly postup na oko pekný, ale veľmi riskantný.
Skôr to vyzerá na Krynky v 2.0
Otázka je komu destabilizovane Rusko pomôže. Bezpečnosti v Európe určite nie. Nakoniec sa to môže skončiť zhodením atómovky na Kyjev a bude po paráde. Teraz už totiž Rusi majú argument že sa bránia proti agresii.
Návrat bude trvať rok ? To Rusi skôr tých pár dedín zrovnaju so zemou za dva dni aj s prítomnými Ukrajincami. Analytici si neuvedomujú že Rusi na UA postupujú pomaly lebo je tam roky pomerne kvalitne budovaná obrana. Zákopy, bunkre... Pri Sudži nemaju Ukrajinci vybudovanú žiadnu obranu so zásobami munície a ďalsich potrebných veci. Stavím sa že Rusi nebudú plytvať životmi svojich vojakov a tie dediny jednoducho zrovnaju so zemou. A v novinách a TV povedia že to spravili Ukrajinci pri svojej teroristickej akcií.
Netrep, Ukrajinci obsadili asi 5 dedín a ty už trepeš o republike. Pozri si na mape aká veľká je Kurská oblasť - administratívna jednotka. Z nej obsadili do 5% plochy a zanedbateľný počet obyvateľov. To akoby Poliaci obsadili 5 dedín kdesi medzi Starou Ľubovňou a Bardejov a nazvali by to Prešovska republika.
Keď Rusi vytvorili DLR a LLR ovládali hlavné mestá týchto oblastí so státisícmi obyvateľov.
EU je absolútne neživotaschopný projekt. Vždy keď nastanú problémy každý štát kope sám za seba a zneužíva svoje výhody oproti ostatným. Počas energetickej krízy Nemci skupili po celej EU lacno elektrinu a následne ju predávali štátom ktoré ju vyrobili späť mnohonásobne drahšie. Následne štaty ktoré majú terminály na prepravu ropy z tankerov do ropovodov a LNG násobne zdraželi ceny za prepravu. Ale hlavne že teoreticky sme si všetci v EU rovní a milujeme sa navzájom.
Chorváti namiesto Európskych hodnôt sloboda, rovnosť, bratstvo len zneužívajú situáciu a vydierajú. Preprava ich ropovodom od vypuknutia vojny na Ukrajine mnohonásobne zdražela a dnes dosahuje extrémne hodnoty nielen v Európskom, ale aj v celosvetovom meradle. Skrátka vo svete len ťažko nájdete ropovod s vyššími poplatkami na prepravený objem a vzdialenosť než účtujú Chorvati. A Brusel im nevie klepnúť po prstoch. Prečo aj, keď podobne zdraželi prepravu plynu Nemci a vznešene to nazvali daňou. A Brusel mlčal a mlčí.
Članok úrovne žiaka 3. triedy ZŠ s množstvom faktických chýb. Namiesto cestovnej kancelárie spomína realitnú, kilometre zamieňa za eurá a perlou je údajné odškodnenie letu meškajúceho viac ako 1 deň vo výške 6000 eur čo je v prípade dovolenkárov somarina.
A hlavne, ak si zájazd kupujem v cestovnej kancelárii a charterový let organizuje táto cestovná kancelária, čo je prípad väčšiny dovolenkových letov z a do našich letísk, nemôže sa táto cestovka tváriť že sa jej to netýka a nechať ľudí nech si náhrady riešia sami s leteckou spoločnosťou. Nakoľko si klient u cestovky zájazd zakúpil vrátane dopravy.
Iné je to len v prípade, keď cestovka vystupuje len ako predajca leteniek. Ale aj vtedy má povinnosť klientom poskytnúť asistenciu pri problémoch s letom. A napríklad zabezpečiť bezplatné prebookovanie na iný let.