V čase nulovej či dokonca zápornej inflácie bolo aj 1 euro plus. Lenže teraz keď idú potraviny a bývanie hore v desiatkach percent, treba aj zvyšovať v desiatkach %.
V čase nulovej či dokonca zápornej inflácie bolo aj 1 euro plus. Lenže teraz keď idú potraviny a bývanie hore v desiatkach percent, treba aj zvyšovať v desiatkach %.
Tvoje prdy nikoho nezaujímajú. HŠ má pravdu. Môžeš mám všetkým vysvetliť prečo sú na Venezuelu uvalené západné sankcie, veď ten štát nikoho nenapadol ani neohrozuje. Áno, ide tu o Venezuelský ropu. Jediná firma ktorá môže z Venezuely ropu vyvážať je americky Chrvron. Za podmienky že peniaze z jej predaja zostanú pod kontrolou USA a nie Venezuely. De facto cenový strop.
Pritom revolúcia pred rokmi vo venezuele vznikla práve kvôli tomu, že formy z USA ťažili vo Venezuele ropu prakticky zadarmo a takmer všetky peniaze z predaja si nechávali. Venezuela síce malá ropu, ale žiadny osoh z nej. Len škody na životnom prostredí.
Každopádne za celý Ukrajinský konflikt môže NATO a západ. Nech už si predstavitelia rozprávajú čokoľvek o podpore Ukrajiny, faktom je že NATO túto vojnu zapríčinilo.
1. V čase keď Putin rozmiestnil pri hraniciach vojakov, západ namiesto toho aby začal intenzívne rokovať s Ruskom sa azda s výnimkou Macrona, kolektívne dištancoval vo veci sa angažovať. Biden dokonca verejne vyhlásil že sa listom od Putina "nemieni zaoberať". To Putina len viac rozzúrilo.
2. Západ namiesto toho aby dal Putinovi jasne najavo že bude Ukrajinu aktívne a všetkými prostriedkami brániť a inváziu nedopustí, sa predhaňal vo vyhláseniach že do prípadného konfliktu nezasiahne lebo Ukrajina nie je členom NATO a namiesto výpočtov toho čo v prípade Ruského útoku Ukrajine poskytne vydával odhady koľko dní alebo týždňov Ukrajinská obrana vydrží Rusom odolávať kým sa zosype.
3. Tento system pštrosa s hlavou v piesku podporil Putina aby zaútočil.
Máš na dialnici predvídať že za zákrutou nejaký blbec zastane v strednom pruhu a začne si fotiť krajinu ?
Aj na cestách platí ustanovenie o zákaze bezdôvodne pomalej jazdy.
Má základe akého zákona chceš ľuďom odoberať skipas ? Zaplatil, je to jeho majetok.
Nemali byť už rok po smrti ?
Naše zjazdovky sú preplnené, človek zaplatí veľké peniaze za skipas, potom stojí v rade na lanovku, a ešte aj na zjazdovke musí kľučkovať pomedzi motkajucich sa a bez príčiny stojacich lyžiarov. Z toho vzniká psychická nepohoda a agresivita. A taký psychicky narušený lyžiar oveľa viac riskuje alebo jazdí arogantne, lebo si skrátka nedokáže poriadne zalyžovať. Aj zjazdovky by mali mať určené kapacity. A vlekári by nemal pustiť na zjazdovku ďalsich lyžiarov ak tam postáva veľa ľudí. Často sa mi stane že si idem cez týždeň zalyžovať v nádeji že tam bude voľný svah. A len čo zídeme z vleku už ma zablokuje had deti z lyžiarskeho výcviku ktoré sa učia pluhovať. V strede svahu ďalsia skupina zaberá celú širku a dolu pred koncom sa zase zbiehajú ďalši čo sa čakaju že spolu pôjdu na vlek. Úplná katastrofa.
S miliardou na pomoc po zemetrasení je problém. S miliardami na zbrane pre vojnu na Ukrajine problém nie je.
Mňa by zaujímalo ako sa bude 4-tonove SUV správať tam kde je určené - v teréne. To už mu rovno môžu namontovať pásy.
Članok plný perál:
Pritom má batériu s kapacitou len 38,2 km/h.
„béčko“ vás oprávňuje sadnúť si do osobných a ľahkých úžitkových vozidiel s celkovou hmotnosťou do 3 500 kg – to vrátane posádky, batožiny, prípadne prívesu.
Müller trvá na tom, že “batériové SUV musí utiahnuť príves s hmotnosťou aspoň 3,5 tony.
Skutočne "kvalitná" žurnalistika.
Takže v Tirolsku sú permanentne prekročené hodnoty znečistenia ovzdušia ?
Vraj lyžiar ktorý z nejakého dôvodu musí zostať stáť na svahu, musí niekoľko metrov nad sebou zapichnuť lyže do tvaru X. Pekná teória. Skúste na čiernej zjazdovke zastať, vyzuť si lyže a vybehnúť s nimi pár metrov vyššie a tam ich zapichnuť do tvrdého technického, zväčša zľadovateného snehu...
Naše zjazdovky sú preplnené, človek zaplatí veľké peniaze za skipas, potom stojí v rade na lanovku, a ešte aj na zjazdovke musí kľučkovať pomedzi motkajucich sa a bez príčiny stojacich lyžiarov. Z toho vzniká psychická nepohoda a agresivita. A taký psychicky narušený lyžiar oveľa viac riskuje alebo jazdí arogantne, lebo si skrátka nedokáže poriadne zalyžovať. Aj zjazdovky by mali mať určené kapacity. A vlekári by nemal pustiť na zjazdovku ďalsich lyžiarov ak tam postáva veľa ľudí. Často sa mi stane že si idem cez týždeň zalyžovať v nádeji že tam bude voľný svah. A len čo zídeme z vleku už ma zablokuje had deti z lyžiarskeho výcviku ktoré sa učia pluhovať. V strede svahu ďalsia skupina zaberá celú širku a dolu pred koncom sa zase zbiehajú ďalši čo sa čakaju že spolu pôjdu na vlek. Úplná katastrofa.
Príde chlapík do baru.
Čo si dáte ?
3x najdrahšiu whisky a deci vody.
-nech sa páči
- chlap vypije vodu a hovorí batmanovi:
Pozerajte sa, teraz tie 3 whisky nalejem do toho prázdneho decoveho pohára.
Barman sa usmeje - pán je snaď kúzelnik ?
- nie, len obchodná inšpekcia.
O pár rokov budú žiadať zákaz elektromobilov.
Pán Bakoš tepelné čerpadlo nie je perpetuum mobile. A mimochodom vykurovanie TČ je často krát drahšie ako vykurovanie plynovým kondenzacnym kotlom. Na Orave, Kysuciach či Zamaguri je účinnosť tepelných čerpadiel oveľa nižšia ako v Komárne či Bratislave. Fungujú tam de facto ako obyčajne primitívne elektrické špirály vždy keď teplota klesne pod -10. To je plyn nenahraditeľný.
Takže papalášov a bohatých podnikateľov budú operovať primári, a plebs čerstvi absolventi Ukrajinskych fakúlt ?
A to už nikde vo svete nie je hladomor, že to obilie musia lifrovať do EU ? Tak potom ma Putin pravdu a dohoda o vývoze sa môže zrušiť. Veď ten koridor sa otváral, ako sľuboval Zelenský, kvôli podpore hladujucej Afriky. A nie kvôli plneniu vrecák Európskych obchodníkov ktorí lacno kupujú a potom nám predávajú 3x drahšie.
Prečo mám niečo hovoriť človeku ? Obrátim sa na poisťovňu a políciu. Nech si to riešia.
Odporúčame