Tak chovy sú už zlikvidované, a aj tak majú SLAK ? A to je ako možné ? Niečo tu nesedí. Ako sa môžu nakaziť zlikvidované zvieratá ? Či to len pisálek opäť niečo poplietol ?
Tak chovy sú už zlikvidované, a aj tak majú SLAK ? A to je ako možné ? Niečo tu nesedí. Ako sa môžu nakaziť zlikvidované zvieratá ? Či to len pisálek opäť niečo poplietol ?
V článku píšu že chovy už skôr zlikvidovali
Ale veď to isté robil a vykrikoval Fico cez COVID
Tak chovy sú už zlikvidované, a aj tak majú SLAK ? A to je ako možné ? Niečo tu nesedí. Ako sa môžu nakaziť zlikvidované zvieratá ?
No čo asi tak sa mohlo stať ? Bol poslanec, zobral úplatok, peniaze minul a vec nevybavil, tak prišla pomsta. V tých rokoch to tak chodilo. Pravdepodobnosť že to tak bolo bude vysoká. Lenže to by policajti museli preveriť všetko za čo vtedy loboval, a aj tak nemusia prísť na to čo z toho s jeho zmiznutím môže súvisieť.
Závod Bratislava má najnižšie mzdy zo závodov v EU. Takže v najhoršom prípade zatvoria závod niekde v západnej Európe a výrobu presunú do BA ak tu vznikne voľná kapacita.
Nie je to žiadny šok, len krátka pauza kým sa vyskladnia do predajní už preclené autá a zavedú nový systém pre autá podliehajuce novým clam. Osobne si myslím že založia novú firmu VW Tax Mexico ktorá tie auta kúpi, preclí v Mexiku a na základe colnej výnimky predá do USA. Prípadne do tých áut ešte domontuju v Mexiku nejakú malú výbavu navyše aby ich mohli predávať ako Made in Mexico. Pre VW žiadny problém, keďže má svoj závod aj v Mexiku.
Nielen emisiou meny, ale aj predajom "služieb" do EU (Google, Facebook, Apple, Instagram...) za ktoré inkasovali z EU biliony napríklad za reklamu a aplikácie čo sa v tej bilancii nezobrazovalo, a v neposlednom rade EU nakupovala Americké akcie, dlhopisy a iné finančné nástroje za ktorých nákup platila tiež bilióny mimo tej obchodnej bilancie. Teda nie priamo EU ako inštitúcia ale ľudia a firmy.
Píšete hluposti. Slovensko do USA autá nevyváža. Slovenské automobilky autá predávajú materským firmám automobiliek a až tie ich exportujú do USA či iných krajín. Takže to zastavenie predaja nemá so Slovenskom nič. Slovensku za autá neplatia USA ale Volkswagen a.g.
Ďalší dôkaz toho že Starlink a podobné vesmírne technológie sa len maskujú ako civilné. Vďaka nim dnes môžu USA vlastne bojovať kdekoľvek na svete bez toho aby tam vstúpil ich vojak. V Nemeckom Wiesbadene sa spracovali družicové snímky a odpočúvania, vybrali sa ciele ktorých suradnice sa cez internet preniesli do zbraní, a Ukrajinec len vložil náboj a na povel z Wiesbadenu cez Starlink vystrelil. A ešte bol pritom kontrolovaný či si nedovolil náhodou vystreliť inam než mu bolo nariadené.
EU je tu len na to, aby tú vojnu financovala. Či už priamo miliardami pre Ukrajinu alebo nepriamo cez predražené nákupy Amerického plynu a ropy.
Hoaxy že ide o zástupnu vojnu sa opäť ukázali ako pravda. Ako inak sa dá nazvať skutočnosť kedy USA dodajú zbrane, spravodajské informácie, vyberú cieľ a Ukrajinský vojak len zbraň nabije a stlačí spúšť? A ešte aj pri tom majú USA poistku ktorou zbraň v prípade Ukrajinskej neposlušnosti môžu deaktivovať na diaľku.
Ide o to, že ktorákoľvek krajina na ktorú nie sú uvalené sankcie sa teoreticky ľahko môže stať exportérom. Napríklad Nemecko predá autá do Burundi a Burundi následne do USA.
Pravda. Tie štatistiky sa dajú dohľadať. Obchod USA s Ru 3,4 MLD USD za 2024 čo je cca 3,1 MLD EUR. Výdavky SK na dôchodky sú cca 1 MLD mesačne.
Autopilot je, a ešte dlho bude smrť. Všetky situácie ktoré na ceste môžu nastať sa jednoducho naprogramovať nedajú.
Opäť bombastický nadpis, akurát že ročný obchod USA s Ruskom je už len vo výške 3-mesačnych výdavkov Slovenska na dôchodky. S Kúpou a Bielorusko to s ohľadom na ich veľkosť bude ešte menej. Takže opäť búrka v šerbli.
Problém je, že mnohé tovary, ktoré kupujeme z USA nemajú dostatočné alternatívy a tak recipročné clá na plyn, ropu, lieky, procesory, softvér a niektorú ďalsiu vyspelú elektroniku by spôsobili akurát tak ešte vyššie ceny.
Obchod za 3,5 miliardy USD ročne je zanedbateľný. Toľko dá Slovensko na dôchodky za 3 mesiace.
Odvetné clá sú nezmysel, lebo len zvýšia ceny a tým aj infláciu. Skôr by som na to išiel inými opatreniami, napríklad zákazom nákupu zbraní z USA, obmedzovaním investovania smerom do USA, vyšším zdaňovaním Amerických technologických firiem... A keď už odvetné clá, tak len na také produkty ktoré majú dostatok alternatív na našom trhu v podobnej, alebo nižšej cene z iných krajín.
Ono zase jazda po okreskách nedáva autu zabrať ani toľko čo diaľnica. Horšie je najazdiť tolko po meste, neustále brzdenie a pohynanie sa... A je aj rozdiel či po tej diaľnici jazdí dvojliter alebo sotva jedno litrový motorček.
Odporúčame