Čim viac televízii tým menej divákov. Lebo na každej z nich sa dookola opakujú tie ich hrozné výplody pre ľudí s IQ menej ako 50.
Čim viac televízii tým menej divákov. Lebo na každej z nich sa dookola opakujú tie ich hrozné výplody pre ľudí s IQ menej ako 50.
Ruský veľvyslanec povedal že tento typ dronu môže byť špionazny a rovnako môže byť vybavený aj bombami či raketou. Preto šiel dolu.
Aj Ruské drony lietajú popri KeyWeste a Floride ? Veď predsa to more je aj v blízkosti Kuby. Obhajovať prítomnosť US dronu tesne pri Kryme tým že Čierne more obmyva aj Turecko a Rumunsko je choré.
A že sa rozčuluju práve Američania ktorý zostreluju všetko čo sa k ich územiu priblíži bez ohľadu či ide o Činske balóny alebo priateľskú návštevu mimozemšťanov je tiež dosť trúfalé.
V Argentine katastrofálne sucho, úroda prakticky žiadna. Potraviny pôjdu opäť hore. Ak to nezachrani v letel aspoň Rusko. Len to by EU musela zrušiť sankcie na Ruský vývoz. Inak budeme všetci nie seno ale hlinu žrať.
..
Poraziť Rusko je jedna vec, ale čo potom ? Aspoň tomu Francúzskemu generálovi už zapli a uvedomil si že Rusko na čele s jedným Putinom je 10x lepšie ako 10 nástupníckych štatov z ktorých každý by mal na čele nejakého Prigožina či Kadyrova.
Ako môže inflácia klesnúť keď poslanci pumpuju do ľudí stále viac peňazí ? Rovnako aj ten slávny plán obnovy je len prilievame ďalšich inflačnych peňazí. Každá inflácia klesla vždy až keď klesol dopyt a s ním aj spotreba. Ale to ovce vo vláde nedokážu pochopiť.
Aby si im ešte nakoniec nešiel pomáhať, ako povedal Francúzsky generál.
Pletieš si veci. V Maďarsku spôsobil problém pád forintu na finančných trhoch o vyše 10%. Z 380-390 na viac ako 420. To bol dôvod prečo strop nepomohol. Na druhej strane Česká koruna posilnila, čo im v boji s rastom cien zasa pomohlo. Strop má zmysel ak má štat vlastnú produkciu ktorá dokáže zásobiť na 100%. Žial Maďarsky MOL musel robiť naplánované opravy v rafineriach a tak boli aj Maďari odkázaní na dovoz čo urobilo Orbanoviškrt cez onak dobrý plán.
Práveže na tvoj podiv začali od februára ceny v Maďarsku klesať. Ono to bolo tým že finančné trhy poslali v 2/2 roka 2022 kurz forintu až nad 420 FT za 1 EUR. Z pôvodných 380-390. To hneď spravilo na cenách + 10%. Ako sa kurz forintu vrátil do normálu, aj ceny sa vrátili.
Potraviny budú čo nevidieť len pre horných 10 000. Ostatní budete radi ak budete môcť aspoň seno žrať. A to nie obrazne.
.
My sme kúpili 2 kotle v roku 2002 a ešte stále fungujú. A to ani údržba nebola bohvieaká. Ale keď bol naposledy kurenar na kontrole tak povedal že to sú perfektné kotle na ktorých výrobca nešetril a boli vynikajúco navrhnuté aj vyrobené. Žiaľ tá firma okolo roku 2000 prešla pod Buderus a Buderus pod Bosch, a tak aj kvalita kotlov sa postupne dostala na Európsky "normal", teda aktuálne cca 10 rokov života.
Na vine bol Šefcovic s EK ktorí zakázali s Ruskom uzatvárať dlhodobé kontrakty. Tak sa Putin nahneval a ukázal im že na burze keď sa chce, môže cena vyskočiť aj na 5-nasobok. Potom sa v Bruseli zrazu poučili a potichu opäť podpisuju dlhodobé kontrakty, akurát že s Katarom, USA a Norskom lebo aj oni im
povedali to isté čo Putin, teda že bez dlhodobých kontraktov plyn nebude.
Samozrejme, nie je problém v plyne, ale v zanedbanej údržbe kotlov. Ako inak.
Zažil som s autom servisnú akciu, kedy bol pôvodne servisný interval nastavený na 30 000 km, ale dealeri zvolavali ľudí aby olej menili najneskôr po 15 000, ideálne už po 10 000. Samozrejme nepriznali že s tým long-life olejom je pri danom motore nejaký prúser. Zaobalili to do podobne krásnych slov o maximálnom výkone a maximálnom úžitku pri čo najlepšej starostlivosti. To že ma to stálo o 250 eur ročne viac, sa v tom všetkom akosi stratilo.
V Nemeckých testoch vždy vychádzajú najlepšie Nemecké auta. A aj keď tam už aspoň tu Mazdu museli dať, neodpustili si skritizovať prejav motora. A čo taký Lexus či Toyota ?
64 000 ? Takéto auta sa do covidu kupovali do 30 000 .
Kdesi v USA robili prieskum pre nastavovanie autopilotov v autách. Zatiaľ čo v prieskumoch sa ľudia vyjadrovali že auto by malo vždy ochrániť slabších účastníkov premávky ( napr. chodcov) aj za cenu ujmy pasažierov v aute, keď sa otázka položila inak, viac ako 80% respondentov sa vyjadrilo že by si kúpili auto ktoré by za každých okolností ochránilo vlastnú posádku na úkor ostatných.
Podľa plánu už dnes nič nejde ani v Rusku, ale ani v Paríži či Bruseli.
To vieš, podľa plánu nič nejde ani Rusom, ale ani západu.
Západné reaktory a vlastne celé elektrárne stoja za prd. Na prvom mieste bol u nich vždy rýchly zisk a tak sa tam šetrilo úplne na všetkom. Takže po skončení záruky sa to celé rozsýpa ako aj všetko u nás postavené po roku 1990. Ešte že tu mame tých rakúskych ekológov vďaka ktorým sa museli po odchode Talianov aj na Mochovciach mnohé systémy vymeniť. Takže nakoniec možno budu slúžiť naozaj tých deklarovanych 60 rokov.
Francúzske EDF, hoci je štatne, je rovnaký šmejd ako ENEL.
Veta v článku o zničení podzemného hangara ti zrejme unikla.
Odporúčame