To spôsobili tie dve Trumpove jadrové ponorky ? Môže tu byť istá paralela Rusko - Hirošima. Obávam sa aby o pár dní zemetrasenie neudrelo pri Kalifornii.
To spôsobili tie dve Trumpove jadrové ponorky ? Môže tu byť istá paralela Rusko - Hirošima. Obávam sa aby o pár dní zemetrasenie neudrelo pri Kalifornii.
7 je dosť veľa, vek tvojho srdca je teda vyšší, norma je do 5. Ak myslíš celkový
Tá kalkulačka používa iné jednotky ako naši lekári, takže pre Slováka nepoužiteľná. Jedine že si človek dohľadá nejaké prevodníky a prepočíta si to kým to tam zadá.
Do akého víťazstva? Do posledného Ukrajinca !
Aj Mallorku už obsadili Rusi ?
Takto to dopadne keď sa z moslimskej menšiny stane vládnuca väčšina.
Takže moslimský progresivci odstránia teraz všetky antické sochy a tretinu obrazov najslávnejších majstrov ?
Lenže znižovať energetickú náročnosť sa nedá administratívne, ale investíciami do lacnejších alternatívnych zdrojov ako to robí Čina. Darmo Brusel hovorí dôchodcom že si majú zrekonštruovať dom keď ti žijú z ruky do úst a celý dôchodok dávajú za lieky a doma majú sotva 20 stupňov v zime. Rovnako je zbytočné ľuďom ktorí si ledva našetrili na 15-ročne auto za 3000 eur vďaka ktorému môžu dochádzať do roboty prikazovať kúpiť si elektromobil za 30 000. A zároveň sa im vyhrážať že o dva roky budú za palivo a energie platiť dvojnásobok. Dvojnásobok nezaplatia lebo nebudú mať z čoho. Výsledkom bude kurzy ožobračenie ľudí. Správnou cestou je podporovať inovácie a investície aby energie boli lacné a zároveň ekologické ako to robí Čina. Keby u nás stál elektromobil pod 10 000 eur, tiež by si ho každý kúpil.
A rast počtu obyvateľov už nie je strašiak. Maximum Zem dosiahne do roku 2050 a potom to začne klesať. Dokonca ani v Indii už dnes rodiny nemajú viac ako 2 deti.
Aj priemyselné povolenky sú v skutočnosti oveľa drahšie než súdruhovia z Bruselu počítali. Stal sa z nich totiž biznis bánk a burzových obchodníkov ktorí ich skupujú ako investičné produkty. A Brusel s tým nič nerobí, veď na vine nie sú oni, úradníci, ale chamtivý trh.
Je to hanba, rovnako ako keď štát žije z peňazí čo deti namiesto na zdravú stravu utrácajú na ochutené nikotinové jednorazové cigarety či za vapovanie a stávajú sa tak závislé od fajčenia. Ale Kamenický to zrejme berie tak že závislí gembleri a fajčiari zachraňujú rozpočet a preto ich treba čo najviac.
Už 7 mesiacov vyjednávajú s firmami v súťaži kto im dá vyššiu províziu. Evidentne sa nevedia dohodnúť. Keďže sú všetky zahraničné.
Krutov za ten rok v NHL určite zarobil toľko, že keby neumrel, mohol doma v Rusku piť 20 pív denne ešte dlhé roky. Klub na neho musel utratiť neskutočné peniaze. Najlepšie ľavé krídlo sveta. Ale veľké peniaze už zničili nejeden veľký talent.
Reflexné vesty nič? Nejaká úzka diaľnica.
Slovákom už od roku 2027 diaľnice nebudú treba vôbec, keď začnú platiť emisné povolenky z palív, nebudú mať za čo jazdiť. Do klasických áut si nebudú môcť dovoliť natankovať, a tie predražené elektrické si nebudú mať za čo kúpiť. A to nehovorím o predraženej elektrine ktorú tu máme 2x drahšiu ako v Čine. A aj rovnaký elektromobil tu stojí 2x toľko čo v Čine.
Včera článok že naše cesty nevyhovujú potrebám NATO na transport zbraní a vojakov, a dnes ohlásenie stavby diaľnice ba Ukrajinu. Keď sa chce, všetko ide rýchlo. Každému musí byť jasné čo sa bude po tej diaľnicu voziť a že sa chystá zapojenie NATO do vojny.
Mala dve palubné batožiny, červenú kabelu a tu tašku do tam rvala, ale nárok len na jednu. .
A keď priratas paušálne poplatky dostaneš sa na 0,20 eura s DPH.
Ja elektrinu nepotrebujem v noci ale celý deň. Kedysi som mal priamovyhrevne elektrické vykurovanie a šlak ma išiel trafiť keď som mal kvôli tarife ráno od 6:30 do 7:30 a potom večer keď sa deti kúpali doma zimu.
Práve preto že mám TČ nemám až tak vysoku spotrebu na kúrenie a preto jej pomer k ostatnej spotrebe mám relatívne nízky. Neoplatí sa mi ten diskomfort čakania na lacnejší nočný prúd.
Pôvodný zmysel emisných povoleniek bol taký že z vybraných peňazí za spaľovanie fosílnych palív sa budú dotovať úspory energií a ekologické energie. Realita je taká že gro peňazí z povoleniek ide núdzovým špekulantom a bankám, ktoré si z toho spravili investičné nástroje a biznis. Zo zvyšku si väčšiu časť ukrojí Brusel a vlády členských štátov. Napríklad na Slovensku je to tak, že sa ročne vyberie cca 500 miliónov na povolenkách. Výdavky na dotácie na zatepľovanie a obnovu budov sú však len v desiatkach miliónov. Dotácie na elektromobily žiadne. Dotácie na tepelné čerpadlá fungujú tak, že bez dotácie je cena rovnaká ako s dotáciou, akurát keď máte dotáciu, tak firma automaticky navýši cenu.
Odporúčame