Veď preto aj Ruská invázia. Jej podstatným dôvodom bolo aj odstavenie vody a elektriny pre Krym Ukrajinou.
Veď preto aj Ruská invázia. Jej podstatným dôvodom bolo aj odstavenie vody a elektriny pre Krym Ukrajinou.
A čo tým chceš povedať ? Taký Pokrovsk či Kostantinivka sú stále Ukrajinské a už v nich nežije okrem zopár jednotlivcov nik. Každý normálny človek odíde z bojovej zóny. A na tie Ruskom okupované územia Ukrajinci stále, aj keď sporadicky útočia. Vhodný čas na návrat a rekonštrukcie bude až po skončení vojny.
EU vďaka znásobeniu výroby zbraní dosiahla ekonomický rast 0,6%. EU nemôže dopustiť mier. Bude sa bojovať do posledného Ukrajinca aby EU svetu dokázala že napriek Greendealu a ďalším Bruselským hovädinám ešte stále ekonomicky žije. Čosi ako Československo v roku 1988-89 kedy nás držal nad vodou len vývoz zbraní.
Európske fabriky idú sotva na 2/3 svojich kapacít. Akurát vďaka tomu, že inflácia od roku 2022 dosiahla takmer 40% to štatistický vychádza tak, že recesia ešte nenastala. Lebo vo finančnom vyjadrení EU vyprodukovala o takmer 40% viac. Bruselskí politici majú ešte poslednú možnosť. Zvýšiť ceny o ďalšiu tretinu a možno si nik nevšimne že fabriky už vyrábajú len tretinu toho čo pred rokom 2022.
Rast o 0,6 percenta je zároveň najvyšší za dva o pol roka, uviedol Eurostat.
To je skôr dôkaz tragédie ako že niečo funguje. Ak ekonomika pri 3% inflácii stúpla o 0,6% to znamená že v cenách z pred roka klesla o 2,4%. Ale aj tak sa dá vykazovať rast, vyrobím menej ako vlani, ale zvyšok ceny. A štatisticky tým vymažem rast. Len ako dlho sa to dá takto kamuflovať ? Ceny nemôžu rásť do neba a produkcia zase klesnúť pod nulu.
Ktorému štátu EU ekonomika "šlape"?
Autor článok evidentne nekonzultoval s Vallom. Inak by rovno napísal že jeden pruh z dvoch v každom smere bude musieť byť vyhradený pre cyklistov. A pre istotu bude oddelený obrubníkom.
Inak tá "pravá" Severná tangenta (píšem nižšie) nebol žiadny megaprojekt, dalo sa to postaviť aj financovať, lenže Magistrát v trase povoľoval nové stavby ako na bežiacom páse namiesto toho aby v územnom pláne zadefinoval koridor so stavebnou uzáverou, predávali sa pozemky... A tak nečudo že dnes to už nejde inak ako dlhým a drahým tunelom.
Amatérsky hlúpy článok. Splieta dokopy niekoľko nesúvisiacich vecí. Hlavne diaľničný tunel ako spojnicu D4 a D2 popod Malé Karpaty pripravuje NDS ako svoju stavbu a so severnou tangentou nemá spoločné vôbec nič. Tá vždy bola pripravovaná ako spojnica Pražskej s Jarošovou v úrovni Jaskovho radu (hlavnej stanice) a Pionierskej s napojením na Račianske mýto. Severná tangenta mala byt súčasťou stredného mestského okruhu vedúceho po trase Pražská - severná tangenta - Jarošova - Bajkalská.
To spôsobili tie dve Trumpove jadrové ponorky ? Môže tu byť istá paralela Rusko - Hirošima. Obávam sa aby o pár dní zemetrasenie neudrelo pri Kalifornii.
7 je dosť veľa, vek tvojho srdca je teda vyšší, norma je do 5. Ak myslíš celkový
Tá kalkulačka používa iné jednotky ako naši lekári, takže pre Slováka nepoužiteľná. Jedine že si človek dohľadá nejaké prevodníky a prepočíta si to kým to tam zadá.
Do akého víťazstva? Do posledného Ukrajinca !
Aj Mallorku už obsadili Rusi ?
Takto to dopadne keď sa z moslimskej menšiny stane vládnuca väčšina.
Takže moslimský progresivci odstránia teraz všetky antické sochy a tretinu obrazov najslávnejších majstrov ?
Lenže znižovať energetickú náročnosť sa nedá administratívne, ale investíciami do lacnejších alternatívnych zdrojov ako to robí Čina. Darmo Brusel hovorí dôchodcom že si majú zrekonštruovať dom keď ti žijú z ruky do úst a celý dôchodok dávajú za lieky a doma majú sotva 20 stupňov v zime. Rovnako je zbytočné ľuďom ktorí si ledva našetrili na 15-ročne auto za 3000 eur vďaka ktorému môžu dochádzať do roboty prikazovať kúpiť si elektromobil za 30 000. A zároveň sa im vyhrážať že o dva roky budú za palivo a energie platiť dvojnásobok. Dvojnásobok nezaplatia lebo nebudú mať z čoho. Výsledkom bude kurzy ožobračenie ľudí. Správnou cestou je podporovať inovácie a investície aby energie boli lacné a zároveň ekologické ako to robí Čina. Keby u nás stál elektromobil pod 10 000 eur, tiež by si ho každý kúpil.
A rast počtu obyvateľov už nie je strašiak. Maximum Zem dosiahne do roku 2050 a potom to začne klesať. Dokonca ani v Indii už dnes rodiny nemajú viac ako 2 deti.
Aj priemyselné povolenky sú v skutočnosti oveľa drahšie než súdruhovia z Bruselu počítali. Stal sa z nich totiž biznis bánk a burzových obchodníkov ktorí ich skupujú ako investičné produkty. A Brusel s tým nič nerobí, veď na vine nie sú oni, úradníci, ale chamtivý trh.
Je to hanba, rovnako ako keď štát žije z peňazí čo deti namiesto na zdravú stravu utrácajú na ochutené nikotinové jednorazové cigarety či za vapovanie a stávajú sa tak závislé od fajčenia. Ale Kamenický to zrejme berie tak že závislí gembleri a fajčiari zachraňujú rozpočet a preto ich treba čo najviac.
Odporúčame