Haló, ja som písal Lýbia a Irak. Zase fabuluješ.
Haló, ja som písal Lýbia a Irak. Zase fabuluješ.
No hlavne že ty vieš o Venezuele všetko. A ako asi to tam má fungovať keď USA úplne verejne priznávajú že sa tam roky snažia o zmenu vlády a vynakladajú na to každoročne miliardy, majú tam agentov CIA a vyzbrojené skupiny pripravené rozpútať občiansku vojnu ?
Tu chcel Naď ako minister obrany strieľať ľudí prekračujúcich hranice okresov, a to tu bol iba COVID.
Tebe stačí diktát Bruselu. 6 miliárd Pfizevakcin pre 450 miliónov obyvateľov kúpených cez SMS, Greendeal, povinné kvóty na rozdeľovanie nelegálnych migrantov, ETS2, zákaz spaľovacích motorov, ...
Kubu robia chudobou hlavne sankcie USA. Oni si povedali, že čo sa im nepodarilo vojensky, skúsia ekonomicky.
A navyše podľa medzinarodneho práva bol v práve Azerbajdžan, ktorému predtým Armeni zabrali časť územia. Teraz si ho bral vojenský späť. To by zase bolo kvikotu že Rusi bránia agresora.
mal by podľa môjho názoru štát nariadiť odbornú plošnú kontrolu všetkých stavieb tohto typu odborníkmi v danom odbore.
Takže pán statik chce aby štát prinútil vlastníkov aby si kontrolu museli objednať u neho a za ním určenú cenu. Skrátka biznis.
Tepelné elektrárne sú predsa neekologické. Chlapov škoda, ale aspoň nebude UA po vstupe do EU musieť kupovať emisné povolenky.
Mladých Ukrajincov to láka na západ, len Zelenskyj núti ich rodičov bojovať na smrť za prázdnu a vyunelovanú krajinu.
Naď s Hegerom ich vymenia, veď chodili cvičiť do tých Ukrajinských zákopov už v roku 2022.
Syrskyj už odmietol obkľúčenie Mariupolu, Bachmutu, Avdijivky, Torecku, Vuhledaru... Aký je dôvod veriť mu teraz ?
Samozrejme v rámci deeskalácie protiukrajinskych nálad opäť vyhlásia že k tomu došlo z neznámych príčin, respektíve niekto len zle vyhodnotil kontrolované spaľovanie odpadu. EU pošle pár miliónov držhubné a ide sa ďalej. Tak ako v prípade Slovnaftu a Rumunskej rafinérie pred týždňom.
Nedávno požiar v Srbskej rafinerii, v Slovnafte, už druhý krát v Maďarsku. Pritom všetky tri spracúvajú Ruskú ropu. Nech sa nik ani nesnaží nás presviedčať že v tom nemajú prsty Zelenskyj s Budanovom. Keď kôň zdochýna, najviac kope. A to na všetky strany.
Legálne síce bude, ale ja by som sa naň nespoliehal. Problém je že sa rozsvecuje automaticky keď vodič pribrzdí bez ohľadu na jeho skutočný úmysel, napríklad keď pribrzďuje pre odbočovanim. A chodec to môže nesprávne vyhodnotiť že môže vstúpiť na cestu lebo ho vodič púšťa.
Partizáni napojení na Ukrajinu. Keď sa takéto niečo udeje na západe, volajú to terorizmus.
Nemá, ale realita je že tam sú
Vraj zakon proti deťom. To vám ešte asi vaše progresívne deti na chodníku nezmároval cyklista na 30 kg elektronickom bicykli ktorý to do nich napálil odzadu.
Koľko detí ide po chodníku peši a koľko na bicykli ? Pochopíš keď tvoje deti na chodníku zmáruje cyklista na 30kg elektronickou ktoré to do nich napojíme odzadu.
Opäť nechápeš ? Tam kde je cyklochodník problém nie je. Viaceré mestá ale robia na frekventovaných cestách takzvané pruhy pre cyklistov, teda prekreslia čiary na ceste a jazdný pruh zúžia z 3,5 m na 2,75 m a zo zvyšných 0,75m a krajnice spravia meter široký cyklopruh. Pritom nákladné vozidlo má širku 2,6 m. Takže cyklista v cyklopruhu je od autobusu len menej ako 50 cm.
A dôchodcovia ? Mnohí už horšie počujú aj vidia, nehovoriac o dezorientovaní. Nemajú šancu sa uhnúť, preto by cyklochodníky mali byť mimo bežný chodník pre chodcov aj cestu.
Problém je v tom, že rýchlo jazdiaceho cyklistu alebo kolobežkara aj tak nik nechytí. Policajt za ním pešo bežať nebude, strieľať nemôže a autom nemá šancu. Takže ďalší zákon sám pre seba ktorý nemá kto kontrolovať. Možno to pomôže akurát tak pri súdoch o náhradu škody keď dôjde k zraneniu chodca a znalec presvedčivo dokáže že rýchlosť cyklistu či kolobežkara bola pri strete vyššia.
Cyklisti a kolobžkari v princípe nemajú čo kľučkovať pomedzi chodcov. Samosprávy by mali pre nich budovať fyzicky oddelené cyklotrasy a nie tie paškvily čo sa robia dnes, že sa zúžia pruhy pre autá a vtesnajú tam cyklopruhy. Jasné že rodičia s deťmi sa tam boja deti pustiť aby nepadli pod autobus a radšej s nimi zavadzajú na chodníkoch pre chodcov. A tie cyklopruhy sú potom nakoniec aj tak prázdne.
Odporúčame