Toto prijima docasny minister v padnutej vlade?
Toto prijima docasny minister v padnutej vlade?
Automat na listky moze byt ekvivalentom pokladne, jedine v pripade ak bude brat horovost a nebude pozadovat ziadne identifikacne udaje.
S dôrazom na administrativny, rozumej ktorý ma takú vyýšku eké sú náklady na jeho spracovanie.
Nechutné, nie je za tým nič iné, len pokus o vytiahnutie viac penazí z ľudí. Všetko potajomky, zrýchlene, bez diskusie a proti vôli ľudí. Postavené na falošnej argumentácii o kvázi ekológii, keďze CO2 nemá absolútne nič spoločné s ekológiou.
Ak stat zoberie kazdemu zamestnancovi na daniach a odvodoch 75% a z kazdeho vyrobku berie 20% DPH, v doprave berie 60% z ceny paliva spotrebne dane, emisne povolenky z produkcie energie, tak sa cudujeme, ze si nemozme kupit slovenske vyrobky a dovolit zaplatit pracu slovenskych ludi?
D1 obetovava 1,1 miliona ludi na vychode kvoli zopar tisicom v Ziline, Martine a zopar fabrikam tam. Pricom vsetok priemysel na vychode bol obetovany. Napriklad Sabinov - ZTS, Frucona, nabytok, Presov ZTS Krizik, Chemicky na vychode Humenne, Strazske, Poprad Tatramat, JAS Bardejov, Lipany Odeva, ZVL... atd. atd. Pre cely vychod najdolezitejsia dialnica by bola stredom, pripajajuca sa v Presove aby pokryla cely vychod, s najkratsou vzdialenostou do BA, cize SNV, Brezno, BB, NR, BA.
Nezmysel terajsich trasovani ukazal cas od 1998, nic nie je hotove a vychod nie je pripojeny na dialnicnu siet.
Az po dokonceni tejto strednej dialnice sa mohlo kludne pokracovat s lokalnymi prepojeniami, BA - ZA, BA - KE
Nie nie je. Za pokrytie dialnicou mozno povazovat okolie do 40km od dialnice. V pripade D1 tym pokryvame Male Karpaty, Myjavske Kopanice, ceske pohranicie, Kysucke a Oravske kopce, narodne parky vo Vysokych Tatrach, Nizkych Tatrach.Prakticky neexistuje usek D1 ktory by obojstranne pokryval kompletne Slovensko, okrem useku od Popradu po Presov a Kosice.
Trasa D1 je navrhnuta neefektivne a plytva pokrytim dialnice.
Ak sa mala stavat jedina dialnica, mala sa trasovat stredom Slovenska v osi Bratislava, Nitra, Banska Bystrica, Brezno, Presov, Humenne.
Vtedy by bolo pokrytie dialnice najefektivnejsie.
Z pohladu 1,1 miliona ludi na vychodnom Slovensku je podstatne aby dialnica bola trasovana najkratsou cestou a najlacnejsou/najrychlejsou vystavbou.
Mesta ti maju spajat cesty prvej triedy. Dialnice maju prepajat najvzdialenejsie mesta statu, v nasom pripade to moze byt BA - Humenne, popr. Michalovce.
Vysledok zastavenia dialnic Ficom na 12 rokov a Dolezalom, ktory je mozno najhorsi minister dopravy v historii Sk.
Ospravedlnujem sa za chyby, maly displej...
To co ty volas nerovnovaha, je v realitw mnozstvo zdrojov. CO2 je zakladom zivota na Zemi. Biosfera obsahuje len tolko zivota kolko je CO2 v atmosfere a oceanoch.
Cim viac CO2 vo vzduchu, tym viac zivota.
Ak by sa CO2 nedodaval naapat do atmosfery, morske zivocichy s vapencovymi schrankami, co je uhlicitan vapenaty, by nam casom spotrebovali vsetok CO2 zo vzduchu a zivot by vymizol.
Totalna blbost. Absolutne nefunkcne v hmle, za prekazkou, zakrutou. Pri umiestneni na auto o nic lepsie ako blikajuce smerovky. Zbytocna starost o baterky a zbytocny elektroodpad.
Jednoducho. Stat zalozi nove SE cisto v statnom vlastnictve. Nasledne Zdani vyrobu a zisky povodneho SE tak, ze odidu z trhu a predaju za lacno novemu SE.
Mnozstvo zivota na Zemi, je ekvivalentne obsahu CO2 vo vzduchu.
Prekrutil si otazku.
Preto ti odpisem protiotazkou? Chcu akykolvek investori na vychode rozvat svoj tovar na zapad cez Strecno, Certovicu, Donovaly?
Necital si pozorne moje prispevky, kde som pisal dialnicou pospajat krajske mesta a zo VSETKYCH dedin na Sk spravit kvalitnu cestu ktorou sa dostanes max. do hodiny do krajskeho mesta.
Na toto by ti v Sk podmienkach stacila 1 dialnica vedena stredom Sk, BA - Zvolen - Banska Bystrica - Brezno - Presov - Humenne, s pripojkami od velkych krajskych miest.
Dokopy tak 800km.
Ani SW firma ti nepride na miesto ktore nie je dostupne dialnicou k velkemu medzinarodnemu letisku. Je to synergicky efekt, nepridu velki, nepridu mali, ostavaju len odrobinky.
Vidis, to je pre mna novinka. Krok dobrym smerom.
Do kolobezky zvazujem clanky LTO. Polovicna kapacita oproti klasickym Li-ion, ale funguju aj v mraze, vobec nevybuchuju, zivotnost 30 rokov a 30.000 cyklov.
Dokazu vsak davat vysoke prudy, takze aj menej clankov staci na dostatocnu bateriu a vysoku zataz motorom.
Su to Li-ion, baterie, preto som to pisal v suvislosti s elektroautami. A tuto neslo ani o pocet cyklov, za tych 5 rokov ich bolo mozno okolo 200, pricom Li-ion by mali vydrzat okolo 1500.
Baterky zomreli na starobu, Li-ion ma zivotnost okolo 5 rokov. Niektore vydrzia 7, niektore 3.
LiFePO4 mam v domacom solarnom systeme, tie maju zivotnost okolo 10 rokov.
Pointa bola, ze v autach sa pouzivaju zasadne Li-ion kvoli hustote energie. V Tesle 85kWh baterie vazia okolo 800kg. Pouzit tam LiFePO4 by velmi neslo, pretoze by bateria vazila 1,6 tony, pricom by davala mensi prud ako Li-ion.
Takze dnesne elektroauta po 5 rokoch mozu kludne skoncit v srote kvoli baterke.
To nie je o BA-KE, to je o celej zapadnej a vychodnej casti krajiny. Ziaden vyznamny investor ti nepride ak nema dialnice, rovnako ako lokalny rozvoj je obmedzeny kvoli dodavkam.
Vies aka je cesta cez Strecno, Donovaly, Certovicu, Brezno a Zvolen? Miestami sa ma auto problem zmestit do pruhu, jamy, zakruty, ziadne odstavne pruhy, stupania a pomale auta pred tebou.
Prepasli sme 20 rokov prudkeho vyvoja ktory bol v Erope.
Tu nejde ani o lepsie uplatnenie, ale skor o to, ze mimo krajskych miest mas doslova problem vyzit.
Mam doma elektrokolobezku. Ma asi 4-5 rokov. Original dojazd 12km. Tieto dni som ju vytiahol a zistil som, ze pri 4C rano neprejdem uz ani 100m.
Odporúčame