Hrdo vpred k ruzovym, ehm. zelenym, ehm zajtrajskom.
Vyskocim z lietadla a pocas padu si naplanujem, ze do vysky 100m nad zemou vymyslim padak.
Hrdo vpred k ruzovym, ehm. zelenym, ehm zajtrajskom.
Vyskocim z lietadla a pocas padu si naplanujem, ze do vysky 100m nad zemou vymyslim padak.
V konecnom dosledku vsetky synteticke paliva superia s potravinami a vseobecne biosferou. Na vyrobu syntetickych paliv potrebujes energiu a ta pri vyrobe z vetra a slnka vzdy zabera priestor, v nasich podmienkach les, pasienky, ornu podu.
Alebo sa synteticke paliva budu vyrabat z energie uhlia a plynu? 25kWh uhlia spalime na vyrobu 9kWh.
Snad este jadro by sa na to dalo pouzit.
Ako skoncili v Europe synteticke paliva alkohol a bionafta? Mam auto na E85, v rokoch 2012 som vedel natankovat E85 v Madarsku a Cesku, teraz nikde.
A aky rozdiel je medzi alkoholom, bionaftou a planovanymi syntetickymi palivami?
To je na tej neexistujucej 1MW nabijacke.
Ak by takto zapad znicil Rusko, do roka ma na hraniciach Cinu.
Ale Venuša nemala mikroorganizmy ktoré z oceánov odstraňujú CO2 a ukladaju ho do vápencov.
Markiza padla pod dno uz davno, ked odisla z terestrialneho vysielania.
Realne naklady zeleznice su 4 krat vyssie ako cena listka, skus dat take ceny, kolko z tych ludi ostane v tych vlakoch. Miesta na cesty je dost.
V Ba doprava najcastejsie kolabuje kvoli schvalnym uzkym miestam.
8000aut/h naviac pri celkovom vykone okolo 140.000 denne nie je tak vela.
Nedostatok miesta na parkovanie, je len nenazranost. Na parkovanie staci vyhradit 3% plochy pri pozemnom parkovani.
Ale radsej postavime veze hlava nehlava, vid Nivy, Prievoz.
Cista idiocia. Rozum totalne zastal. Nie tym co to nariaduju, ale tym co si to nechaju nariadit.
Emisii myslis CO2?
Mnozstvo CO2 je priamo umerne spotrebe, ano.
Takze na tychto usekoch meraju hladinu CO2 vo vzduchu? Koko je nebezpecna uroven?
Pretoze v miestnosti kludne moze CO2 vyjst az k 1000ppm ked je vydychany vzduch. To uz nebezpecne nie je?
A vonku kolko nameraju normal 400ppm a ked je 405ppm tak naskoci 100km/h
Ostatne emisie, prach, sadze, NOx nemusia byt priamo umerne spotrebe.
Ak by sa zeleznice zrusili uplne, bolo by dost penazi na kompletnu, kvalitnu cestnu infrastrukturu vsade.
Ja som roky soferoval v US, kde je limit asi do dvoch piv, myslim 0,8 promile.
Pamatam ako som bol na grilovacke u znameho a vypil som 1 pivo kazde 3h, asi 5 piv dokopy, sadol do auta a siel domov. Legalne.
Nulova tolerancia je uplne sprosta sikana, na nehodovost to nema ziaden vplyv. Akurat sikanuje tych zodpovednych co sa vedia ovladat a zmestia sa do toho pol promile.
Cakal som k comu sa tento clanok dopracuje, ako u jehovistov, pocuvas a vies co pride. A bolo to tam, treba zvysit dane na pivo a vino...
Vobec nejde o bezpecnost, cena alkoholu nebude mat absolutne ziadny vplyv na nehodovost.
Hlavne je vypalit viac penazi.
Premiove auto, premiova cena, dobry motor, ale falosne vyfuky agenerator zvuku?
Pravo na analog a offline.
Mustang 3,7 V6, 227kW atmosfera, zrychlenie na 100 okolo 5,5. Priemerna spotreba 8,7l
To tu uz bolo, akurat v korunach.
Favorit stal myslim 60.000.
Zosilnovanie zandarstva a postihov nenahradi nepostavene cesty.
Tieto veci boli prebrate z USA, kde funguju desatrocia. Spravil som tam vodicsky a jazdil som tam roky, nikdy som nemal problem s rozlisenim kedy sa mozem otocit do protismeru a kedy nie. Na svetelnych krizovatkach mas vacsinou odbocovaci pruh vlavo, kde mozes pockat kym v protismere nepojde nic. Ked tam odpocovaci pruh nie je, tak rovnako na protiiducich cakaju ti co chcu odbocit vlavo.
Na nebezpecnych krizovatkach sa umiestnila tabula zakaz otacania.
Cize negativne vynimky sa riesili znackou, u nas sa riesia znackami pozitivne vynimky, teda na 99 percent krizovatiek sa bude musiet umiestnit znacka, ze sa moze otacat.
Kocurkovo
Ukazkovy priklad ako sa na Slovensku dokaze zhovadit aj dobra myslienka.
Odbocovanie vpravo na cervenu funguje paradne, netreba tam ziadne sipky ani zastavenia ako na stopke.
Rovnako ako otacanie sa do protismeru.
Odporúčame