Škoda...
Sóda, že TANAP nie je podobne zásadový s ochranou prírody pri najrôznejších developérskych projektoch v Tatrách i v podhorí...
Nuž, z čoho vyplýva smiešny názor, že práve Čechác je vrcholom rozvoja a vôbec pupkom sveta!?
Rozhodne nie úradníci z generálnych riaditeľstiev ani oblastných stredísk riadenia...
v Bratislave, Prahe alebo Ľubľane sa môže diskutovať o čomkoľvek, nikdy to nebude smerodajné pre európske a svetové mocnosti!
"bez vášho rpičinenia"...
čo tak radšej nasadenie na potrebné úlohy?
"Mimoriadna situácia v meste Prešov po veternej smršti naďalej trvá. Mesto ani napriek pomoci armády nemá dostatok ľudí na odstraňovanie následkov búrky, a preto sa obracia s výzvou na dobrovoľníkov."
zdalo sa, že bude tam chudák sám s radovými dobrovoľnými občanmi, ale pribalil aj politických súputnikov, takže bude dobrá partička...
mediálna propaganda začína tento rok zjavne s oneskorením
Poplatky nad rámec krankenkassy sme úspešne prevzali, teraz už len dosiahnuť príjmové štandardy obvyklé na západe...
Hadam nikto neočakáva, že minister sa nechá ohroziť vo funkcii kvôli regulovaniu cenníkov. Lekárska mafia by ho skonzumovala..
...ako maku
Kontrolných, licenčných a regulačných orgánov ako majú, vrátane "VUC", ale efekt menší ako nulový..
nuž, čo ďalej s bustou netuší ani samotné MK SR, teda tým menej môže vedieť verejnosť...
Rovnako by však mali dať oznámenia na tých, ktorí o atribúcii na Donatella vedeli od roku 2019, ale neurobili vôbec nič...
"Žilinský samosprávny kraj" by namiesto kvetnatých apelov proti štátu mal zabezpečiť priaznivé podmienky na činnosť VLASTNÝCH zriaďovaných organizácií - prekvapivo v článku niet o tom ani písmeno...
problém týchto "modernizácii" je najmä v ponechaní pôvodného profilu trate z čias jej vybudovania: jednokoľajka - namiesto skapacitnenia dvomi koľajami, ponechanie v pôvodnej polohe s ostrými oblúkmi - namiesto snahy vyrovnať aspoň v miestach, kde je to možné... Platí to pre východ, ako aj pre ďalšie železničiarske veľdielo na strednom Slovensku - trať 150 v úseku Kozárovce - Nová Baňa... takto na ďalšie desaťročia konzervujú stavebný progres, ako sa dosiahol v časoch Franza Jozefa...
Ak si ZSSK nevšimli, západné železnice prechádzajú na súpravove vlaky, kde odpadá nutnosť prepriahat rušeň po príchode do každej konečnej stanice. Iste, nemusíme ísť podobnym smerom, ale naozaj nevedno, kto im bude robiť preprahy vo Viedni, kam sa mienia nasackovat s týmito rusnami...
Za cenu prenájmu mohli mať rušne vlastné, ale zjavne treba niekoho sponzorovať... všetky povinnosti pritom zostávajú nájomcovi.
Hádam si nikto nemyslí, že štát (vláda) sa nechá blokovať potentatmi zo 'samospravy'... Nech je politické zloženie akékoľvek!
Odporúčame