Trapas: Nabíjanie elektromobilov je drahšie ako tankovanie, tvrdí štúdia
Viac ako polovica obyvateľstva žije v bytoch, takže budú nabíjať výhradne verejne. Ak by sa hypoteticky viac rozvinula elektromobilita, monopolizácia elektriny povedie k ďalšiemu rastu cien, nie opačne. Probémy s elektromobilitou ešte len prídu, a to najmä výrazným rastom počtu áut. Tou ekológiou bude, že zvýšime pľundrovanie planéty, aby sme dokázali zvýšiť výrobu elektromobilov. Totiž ak je jeden na nabíjačke, iný musí jazdiť. Takže všetky služby budú musieť zvýšiť objem vozových parkov. T.j. dopravné podniky, zásobovanie, polícia, hasiči, záchranky, havarijné služby, energetika atď. Pravdepodobne aj komerčná sféra, ak veľa jazdia po zákazníkoch a nestačili by nabíjať. Dojazd zostane mizerný, pretože masy dostanú ako štandard batérie 50-60tky, aby to vôbec niekto kúpil. Pri rýchlonabíjaní bude nevyužíteľných 20% batérií, rovnako 10% dojazdová rezerva. K tomu vybíjanie teplom, chladom, státím, rýchlou jazdou + degradácia batérie. Počet nabíjačiek neuspokojí trh = časové straty.