Jazdím stredným pruhom lebo dodržujem zákon. " Vodič musí svoju jazdu prispôsobiť stavu a povahe vozovky."
Jazdím stredným pruhom lebo dodržujem zákon. " Vodič musí svoju jazdu prispôsobiť stavu a povahe vozovky."
Z takých truhlíkov ako ty musia mať v autosalóne radosť. Čo také "napumpoval výrobca" že si ochotný zaplatiť dvojnásobnú cenu? LCD miesto budikov ktorý stojí 1/10. Štart/stop ktorý akurát prekáža a znižuje životnosť batérie a štartéra, kontrola tlaku pneu, 1l trojhrnček, úplatnými novinármi zvolený 3x motor roka, čo z Mondea spravil akurát krabicu vhodnú na kurín pre sliepky? Neonanujem pod volantom ak mi blikne asistent jazdných pruhov alebo adaptívny tempomat. Auto je spotrebák ktorý ma prepraví z bodu A do bodu B. Dnes štandart ale pred pár rokmi sme si priplácali za el okna pritom ich výroba je lacnejšia ako mechanických. Vtedy vďaka ochotným truhlíkom ako ty navýšili cenu o 5%, dnes to je 100% za veci o ktoré nik nestojí a kvalita auta sa nezlepšila. Miesto viacprvkovej zadnej nápravy má dnes Focus iba vlečne rameno. Miesto nesmrteľného motora má niečo čomu ani neviem dojsť na meno.
A teraz tú rozprávku o stabilných cenách v EU
Ford Focus Classic cenník 17.9.2018
https://autopolis.sk/storage/app/media/cenni…
Ford Focus aktuálny cenník
Na to aby som zistil že je zanedbaná údržba, keď na diaľničnom moste Lozorno rastie metrová breza (chúďa teraz uschla) a na moste cez železnicu pred Malackami nie je 22.7. sprataný posypový materiál od zimy, nepotrebujem ďalších mostných inžinierov. Na to potrebujem dvoch ľudí z lopatou a multikárou. A vedenie nakopať do zadku.
Prečo práve Slovensko môže výrazne profitovať z lacnej ropy? Slovensko už profituje pri priemernej cene 1,35€ na daniach. Vo všetkých okolitých štátoch cena benzínu atakuje 1€.
Škoda Rapid Spaceback – predražená kamufláž Škoda Fabia Combi l.
Rapid - Fabia
dlžka: 4304 - 4222
šírka: 1705 - 1646
výška: 1459 - 1452
rázvor: 2602 - 2462
kufor: 384 - 426
Odporúčame