Presne toto bola moja prvá reakcia.
Presne toto bola moja prvá reakcia.
Vážený pán novinár,
Ďakujem za informácie. Vo Vašom článku mi vadia dve veci:
1. Bulvárny charakter druhej vety zahlavia. Skúste si zapamätať, že píšete pre Pravdu, nie pre Nový Čas.
2. "Slovenský divák preto len veľmi ťažko prijíma fakt, že v priebehu pár dní videl dielo, ktoré sa nakrúca trištvrte roka a pochopiteľne si rýchlo žiada pokračovanie, ktoré však nie je k dispozícii."
Nemajte čitateľov Pravdy za idiotov. Niečomu sme určite schopní rozumieť.
S pozdravom,
Rudolf Kooijman
Hlavne, že máme tie veľmi užitočné nové obrnené vozidlá 8x8 za 1,2 miliardy.
Nevedel som, že Pravda maže komentáre. Napísal som len, že bývalý riaditeľ Drucker bol veľmi neschopný a zrejme tento nový bude ešte neschopnejší, keďže nielen nechce prestať Druckerove aviváže a pančuchy, ale dokonca chce rozšíriť sortiment o elektroniku. Čo je na tom zle, som to napísal?
V mojom rodnom Holandsku už zavreli všetky tradičné hlavné pošty, ostali len malé, veľmi efektívne pobočky v supermarketoch atď. Netvrdím, že to je ideálna cesta. Tiež chápem, že Slovensko má ťažšiu geografickú rozlohu plus čiastočne zaostalé oblasti, ale cesta rozhodne nie je predávať tovar, ktorý predávajú a majú predávať súkromní obchodníci. Prosto, majú to tu úplne pomýlené.
Práve ten úsek už roky navrhujem obnoviť, viď tu hore, aby som sa neopakoval.
A cez Maďarsko smerom hore na Lučenec turecké kamióny, možno do Poľska alebo Čiech.
To veľmi logické nie je. Budapešť je výrazne bližšie a trať už existuje.
Dobre poznám Šahy a viem, kde zmizla železničná trať na juhovýchode mesta.
Preto to roky spomínam v Lučenci, párkrát ako nečlen komisie pre cestovný ruch a už roky ako kritik diania v Lučenci a okolí prostredníctvom mojej stránky na FB Za krajší Lučenec. Aj teraz znovu. Ale extra som zatiaľ nepohol veci... :)
Vedel by som si predstaviť light rail alebo prosto novú železničnú linku Šahy-Veľký Krtíš-Lučenec-Rimavská Sobota. Teraz neexistuje priamy železničný spoj, treba prestúpiť vo Fiľakove alebo Jesenskom. Doba cestovania: hodina až hodina a pol, na posmech.
Súhlasím. Takisto ako /holandský/ obyvateľ Lučenca už roky lobujem za obnovenie železničných a autobusových spojov medzi Lučencom a Šalgótarjánom a ďalej v oboch smeroch. Plus za sústredenie sa na prilákanie maďarských turistov do Lučenca, Fiľakova a okolia. Plus zdôraznenie spoločnej histórie. Plus obnovenie železničného spoja medzi Lučencom a Veľkým Krtíšom cez maďarské územie. Unikát vo svete, ktorý Novohrad na Slovensku a Nógrád v Maďarsku spoločne môžu využiť na lákanie turistov. Chýbajúce spoje medzi SK a M sú hotovým fiaskom bilaterálnych vzťahov. Ako keby EÚ tu neexistovala.
Nevedel som ináč, že sa tak či tak chystali dnes do Sobraniec. Preto som bol tak prekvapený.
Prepraviť celú vládu na koniec sveta na schôdzu, ktorá sa začne o desiatej, je hotová logistická operácia a asi aj veľmi drahá. Neviem, či toto je práve najlepší nápad. Hádam vláda má dôležitejšie veci na hlave. Škodu môžu hádam lokálni ľudia najlepšie posúdiť, prípadne s morálnou podporou župana.
Som skôr liberál a proti tejto vláde, ale musím povedať, že máte úplnú pravdu. Ako cudzinec tu nemôžem voliť do parlamentu, tak je to jedno. Pred touto vraždou som fandil SaS, ale to, čo politíci z tej strany vyvádzali, je strašné. V podstate Fico správne ponímal svoju funkciu predsedu vlády, aj keď mám veľké výhrady voči nemu. Myslím si, že je čas pre nové strany a skoncovať s niektorými terajšími kontaminovanými. Kontaminovanými hlúposťou.
Odporúčame