Dudam, ze tych co naletia bude co najmenej.
A tiez dufam, ze tento skandal zlomi celej tejto progresivno - extremistickej bande krk ......
Dudam, ze tych co naletia bude co najmenej.
A tiez dufam, ze tento skandal zlomi celej tejto progresivno - extremistickej bande krk ......
,,Vyznamna sudkyna?,, Vyznamna prosim vas v com? A nikto tu neriesi ich vztah, podstata problemu je niekde uplne inde. P. Mazak to ocividne prehliada.
Takymto CK treba tymto sposobom robit reklamu. A nech to sluzi ako varovanie pre klientov do buducnosti.
Clanok zavadza. Poukazy nie je potrebne minut do konca augusta. V pripade nevycerpania je CK povinna vratit klientom zaplatenu sumu. Cestovky lutovat netreba. Zadrziavaju peniaze klientov za neuskutocnene zajazdy. Prikladom neserioznosti je CK Primatravel. Peniaze vraj vratit nemozu, pretoze hotel zaplatili. Kontaktovala som teda hotel a dostala som dopoved, ze peniaze boli CK refundovane. Tomu sa hovori podnikanie na slovensky sposob. Peniaze na vratenie klientom za neuskutocnene zajazdy nie su, ale na kupu pozemku sa majitelom spominanej CK podarilo ,,naskrabat,, 25 750,- eur ( kupna zmluva uzavreta s obcou Branch 10.6.2020). Okrem toho si majitelia tejto CK, Jana a Milos Bapscany zalozili novu SRO ( vid ORSR), so zakladnym vkladom 5000,- Eur. Pan Bapcsany vyplakava na Facebooku ako su na tom zle. Avsak podla toho, ako ,,investuju,, asi na tom nebudu tak zle. A klient musi na svoje peniaze cakat niekolko mesiacov, pritom mnohym by sa tie peniaze v tejto mizernej situacii zisli.
Ak stat poskytne cestovkam pomoc, potom tie by mali vratit klientom peniaze za neuskutocnene zajazdy .....
Nemyslim, ze by cestovkam bolo treba pomahat. Ved predsa zadrziavaju peniaze klientov za neuskutocnene zajazdy. Ako napr.nitrianska CK Primatravel peniaze vraj vratit nemozu, pretoze uz hotel zaplatili. Tak som teda kontaktovala hotel, v ktorom sme mali byt ubytovani a dostala som dopoved, ze peniaze boli cestovke refundovane. Tomu sa hovori podnikanie na slovensky sposob. Peniaze na vratenie klientom za neuskutocnene zajazdy nie su, ale na kupu pozemku sa majitelom spominanej CK podarilo ,,naskrabat,, 25 750,- eur ( kupna zmluva uzavreta s obcou Branch 10.6.2020). Okrem toho si majitelia tejto CK, Jana a Milos Bapscany zalozili novu SRO ( vid ORSR), so zakladnym vkladom 5000,- Eur. Pan Bapcsany vyplakava na Facebooku ako su na tom zle. Avsak podla toho, ako ,,investuju,, asi na tom nebudu tak zle. A obycajny clovek musi na svoje peniaze cakat do buduceho roka, pritom mnohym by sa tie peniaze v tejto mizernej situacii zisli.
Pan starosta len slavnym chceli byt :) :) :) Uz sa o nich aj v novinach pise. Namiesto toho sa z neho smeje cele Slovensko. Ocividne to sialenstvo nasho premiera zacalo kolovat aj po mnohych ludoch.
Pan Berkes nema pravdu, CK to nezvladaju so ctou. Zvladaju to pomocou klamstiev, porusovanim zakonov a neserioznym pristupom. Prikladom je nitrianska CK PrimaTravel a jej majitelia.
Odignorovali odstupenie od zmluvy a peniaze odmietli vratit, vraj je uz zaplatene ubytovanie. Tak som teda skontaktovala hotel a dostala som informaciu, ze peniaze boli danej cestovke refundovane. To bolo este v dobe pred vouchermi. Tie teraz rozposielaju so znenim ,,Vážení klienti, nakoľko ste nesúhlasili s presunom zájazdu na nový termín, posielame Vám voucher na uhradenú hodnotu. Do 31.8.2021 bude potrebné vybrať si zájazd ( akýkoľvek do konca roka 2021), na ktorý voucher využijete ( zájazdy na celý rok 2021 budú zverejnené na stránke http://www.primatravel.sk v priebehu nasledovných mesiacov ).
Takze ziadne take, ze ak si voucher neuplatnite, peniaze vam budu vratene, co by bolo v sulade s novelou zakona. CK PrimaTravel ziadnu inu moznost klientovi nedava. A o ich arogantnej komunikacii ani pisat nebudem.
Suhasim. Prikladom neserioznosti je nitrianska CK Primatravel. Peniaze vraj nemohli vratit, lebo uz bol zaplateny hotel, v ktorom sme mali byt ubytovani. Ked som skontaktovala hotel, dostala som informaciu, ze peniaze boli horespomenutej CK refundovane. Teraz CK Primatravel rozposiela vouchery v zneni " nakoľko ste nesúhlasili s presunom zájazdu na nový termín, posielame Vám voucher na uhradenú hodnotu.
Do 31.8.2021 bude potrebné vybrať si zájazd ( akýkoľvek do konca roka 2021), na ktorý voucher využijete ( zájazdy na celý rok 2021 budú zverejnené na stránke http://www.primatravel.sk v priebehu nasledovných mesiacov ). Nic o tom, ze ak si voucher neuplatnite, budu vam vratene peniaze - co by v podstate bolo v sulade s novelizovanym zakonom o zajazdoch. Voucher je jednoducho potrebne si uplatnit a BODKA, klient nema na vyber. Tato CK sa v plnej miere odprezentovala ako neseriozna.
Cudujem sa, ze prave pani prezidentka hovori o sulade s ustavou ….. sama predsa podpisala protiustavnu novelu zakona o zajazdoch, ktorym sa zaviedla retroaktivita …… co je v rozpore s ustavou. A to si pani prezidentka hovori pravnicka.
Pan Berkes vravi :"Všetky členské cestovné kancelárie vracajú ľuďom peniaze z vlastných zdrojov" …… to nie je vobec Pravda. Cestovky peniaze nielenze nevracaju, oni si tie peniaze zadrziavaju. Ja som odstupila od zmluvy, nitrianska CK Primatravel to uplne odignorovala a peniaze mi vraj vratit nemozu, pretoze za mna uz hotel zaplatili. Tak som teda kontaktovala hotel, v ktorom sme mali byt ubytovani a dostala som dopoved, ze peniaze boli cestovke refundovane. Tomu sa hovori podnikanie na slovensky sposob. Peniaze na vratenie klientom za neuskutocnene zajazdy nie su, ale na kupu pozemku sa majitelom spominanej CK podarilo ,,naskrabat,, 25 750,- eur ( kupna zmluva uzavreta s obcou Branch 10.6.2020). Slovenskych cestoviek mi vobec nie je luto a dufam, ze im klienti vratia presne ten pristup, s akym sa cestovky ku klinetom spravaju.
Tak spotrebitel ma zachranovat cestovky ( dakujeme pani prezidentke, ze podpisala protiustavny zakon, ktory este k tomu znevyhodnuje spotrebitela) . Teraz sa zachrany domahaju aj hotely a ubytovacie zariadenia. Minimalnu mzdu planuje vlada zmrazit, a napriek tomu, obycajny Slovak ma zachranovat celu ekonomiku. To v akej krajine zijeme???
Tak stat prispeje prenajimatelom a klienti budu dotovat cestovky. A ten koment „Myslím si, že tento návrh je dobrý a kvalitný,“ ……..
Riesim momentalne vec s nevratenim zaplatenej sumy z dovodu neuskutocnenia zajazdu. Samozrejme, majitelka nitrianskej cestovky vlastni vilu v Toskansku …… nech si svoj nakladny zivot financuje inak, a nie z mojich penazi,
O nejakych bonusoch pochybujem. Na SK by mal platit slogan " Skodu nesie kupujuci". Spotrebitel vzdy taha za kratsi koniec.
Bolo by dobre zorganizovat nejaku peticiu. Spotrebitel nemoze tahat za kratsi koniec ...
No, rezerva ….. majitelka spomenutej nitrianskej CK vlastni vilu v Taliansku. Takze predpokladam, ze jej rezerva je tam.
Co mne vsak nedava zmysel a snazim sa v tom najst nejaku logiku je nasledovne …… klient, ak uz zaplatil za svoju dovolenku a cestovka mu nevrati peniaze spat, si teda podla navrhovaneho neskor alebo buduci rok moze zvolit aj dovolenku v inom rezorte. Ale aj tu nahradnu dovolenku bude treba zaplatit, ale kde na to vezme CK peniaze, ked zaplatene prostriedky su viazane v prvom hoteli alebo rezorte? Peniaze treba vymahat od hotelov, ktore platby prijali a vratit klientom, ako som uz uviedla vyssie. A klient nech sa rozhodne ako s vratenymi peniazmi nalozi. Ktovie, co bude o par mesiacov alebo o rok a je zcestne, aby cestovka zadrziavala klientove peniaze tak dlhy cas. Okrem tohoto vsetkeho, uz aj samotna EU sa vyjadrila, ze ponukat nejake cestovne vouchery namiesto vratenia penazi je v rozpore s pravnou upravou na ochranu spotrebitela.
Klientom treba vratit peniaze. Cestovka nech si vymaha peniaze od hotelov, ktore prijali platbu. Nie je predsa mozne, aby si ten ktory hotel zadrzal peniaze za sluzbu, ktoru neposkytne. Preco ma byt klient ten poskodeny. Tiez riesim situaciu s cestovkou, cestovat som mala dnes. Nitrianska CK nekomunikuje, skryva sa za automaticku mailovu odpoved. Naposledy sa ozvali pred viac ako mesiacom, s "dolezitym" upozornenim, ze zajazd sa neuskutocni. A peniaze nevratili. Vraj na to peniaze nemaju. Mam skor opacny nazor, len chcu z celej zalezitosti profitovat.
Nejake poukazy na odlozenie dovolenky povazujem za nezmysel. Podla clanku - ,,Tí, čo by poukaz nevyužili, by mohli v decembri 2021 požiadať o jeho preplatenie,, - nie je predsa mozne, aby cestovka drzala vase peniaze takmer dva roky. Peniaze by mali byt okamzite vratene klientovi. Argument, ze cestovka uz vyplatila hotely a dopravu neobstoji. Ani hotel a prepravna spolocnost predsa nemoze zadrziavat peniaze za sluzby, ktore neposkytne a tak by mali vsetky zaplatene prostriedky cestovkam vratit a tie ich nasledne vratiti klientovi.
Podla 170/2018 Z. z § 20 ods. 2) :Cestujúci je oprávnený odstúpiť od zmluvy o zájazde pred začatím zájazdu bez zaplatenia odstupného, ak v cieľovom mieste alebo v jeho bezprostrednej blízkosti nastanú neodvrátiteľné a mimoriadne okolnosti, ktoré významne ovplyvnia poskytovanie zájazdu alebo prepravu cestujúcich do cieľového miesta; pri odstúpení od zmluvy o zájazde má cestujúci nárok na vrátenie všetkých platieb, ktoré za zájazd zaplatil.
Podľa § 20 ods. 4 zákona: „Cestovná kancelária môže cestujúcemu, ktorý odstúpil od zmluvy o zájazde podľa odseku 3 písm. b), ponúknuť náhradný zájazd, ak je to možné v rovnakej alebo vyššej kvalite ako pôvodný zájazd. Ak cestujúci odstúpi od zmluvy o zájazde podľa odseku 3 písm. b) a neprijme ponuku náhradného zájazdu podľa predchádzajúcej vety, cestovná kancelária je povinná vrátiť cestujúcemu všetky platby uskutočnené cestujúcim alebo v jeho mene bezodkladne, najneskôr do 14 dní odo dňa doručenia oznámenia o odstúpení od zmluvy o zájazde.