... alebo agent KGB
Výrobci pneu hovoria, že efektívna životnosť je 4roky od výroby (aj uskladnená) ... dátum výroby je na každej pneumatike - z boku DOT 4012 (40.týždeň 2012, napríklad). Pozrite si všetci, čo máte obuté na autiakoch, aby ste neboli prekvapení pri kontrole v Nemecku, či Rakúsku.
..."Opotrebeni pneumatiky az do konce ma smysl nejen z ekonomickeho hlediska, ale i ekologickeho..."
Zimná pneumatika nemá v lete čo robiť na ceste.
1. V blogu ste popísal rozdiel v brzdnej dráhe. Hoc tento rozdiel bagatelizujete, myslím, že je veľký nedostatok, pričom musíme uvážiť aj "podržanie" auta v zátačkach.
2. Z ekonomického hľadiska s Vami tiež nesúhlasím, nakoľko so zimnými máme vyššiu spotrebu (je príliš mäkká, čím sa zvyšuje valivý odpor). Pri vyšších rýchlostiach to môže byť aj 1l/100km.
3. Ekológia, tú beriem, hoc likvidácia starých nenesie ekologickú záťaž, nakoľko sa spracúvajú do živíc na asfaltovanie ciest. Jedine výroba nových pneu, tam je určite výroba málo ekologická.
P.S.: Dajme autu, to čo má mať. Dnešné pneumatiky najnižšej triedy majú životnosť cca 40 tis.km a mali by sa používať max. 6-7rokov. Koľký v tomto časovom limite odjazdíme daný dĺžkový limit? Pričom sezónne prezúvame?
Boli časy, keď sme mohli zvaľovať vinu na Čechov, Rusov, RVHP. Boli časy, keď sa zvaľovala vina na Židov. Dnes môžme viniť EÚ. Poniektorí všetko zvaľujú na Cigánov, vždy si niekoho nájdeme.
Ale podstata je niekde inde .... kde asi?
Z diskusie vyplýva, že ste všetci len v I.pilieri, ale aktivita ohľadne II.piliera nevídaná ,-)
Čo vás trápi? Osud dôchodkov v II.pilieri? Je to bezpredmetné - predsa riadne pracujúci má dôchodok 700€. Takže čo riešite? Vezmem celý dôchodok z II.klády a neriešim. Ne tak?
Verí neverí ... dôležité je dosiahnúť v I.pilieriku (dnes) 500€ dôchodok ... a môžeš inkasovať.
Síce neviem, prečo porovnávate autiaky s demokraciou, ale keď ste už takúto paralelu zvolil, tak vedzte, že dnešné auta sú konštruované na 7-10rokov.
Okrem toho v demokracii ide v princípe o vôľu väčšiny, čo pri aute akosi nedáva zmysel - tam je predsa diktatúra vodiča.
"- mnoho ľudí nevedelo po anglicky alebo aspoň nechcelo rozumieť, ale vždy sme sa dohodli"
Kým som išiel na dovolenku do Francúzska, zistil som si, že Francúz s Vami nebude komunikovať inak ako francúzsky, pokiaľ nezačnete komunikáciu francúzsky ... aspoň pozdrav. Potom sa dá prejsť do iného jazyka. Sú to síce veľký patrioti, ale vo všeobecnosti platí, že sú veľmi slabo jazykovo vybavení ... je to zrejme syndróm veľkých národov.
P.S.: máte v texte hrubku. Opravte si ju, vyzerá to negustiózne.
Na viedenské letisko ste šli z Petržalky cez Budapešť, letecky ... pochopil som to správne?
Máte pravdu, mohlo sa to vtedy zvrtnúť na horší scénar ... k rozdeleniu by došlo tak či tak, len by sa to zbytočne naťahovalo. Ale zasa by nás Česi nestihli tak ošklbať, ak by sme prekukli ich hru. Bolo by viac času ... hoc, Čalfa do toho videl najlepšie, ale nezasahoval.
Mám rád nezáväzný dišput s neznámymi spoluobčanmi, pokiaľ debata nesklzne do politicko-ekonomických vôd. A to sa mi nepáči, lebo ľudia v týchto témach začínajú nariekať, ako sa máme zle a vyťahujú svoje receptúry, ako by to oni riešili.
Referendum o rozdelení Československa nebolo, ale takéto pízdoviny, to sa ujme.
Stavia sa už všade - u nás v BA pri Morave, ktorá sa vyleje niekoľko krát do roka.
Odporúčame