Ale všimol. Celkovú úroveň komunikácie na nete som si všimol už dávno o pravopise ani nehovorím (tým nemyslím Vás). Rád by som aspoň na tomto portáli zachoval určitú "štábnu kultúru". Správajme sa k sebe slušne a na úrovni. Chcem veľa?
Ale všimol. Celkovú úroveň komunikácie na nete som si všimol už dávno o pravopise ani nehovorím (tým nemyslím Vás). Rád by som aspoň na tomto portáli zachoval určitú "štábnu kultúru". Správajme sa k sebe slušne a na úrovni. Chcem veľa?
Nie, to nie je všetko ... v prvom rede mi prosím, prestaňte tykať. Slony sme spolu nepásli.
Neide o hádku. Ešte dokážem rozlíšiť provokáciu od skutočnej potreby vedieť odpoveď/názor.
Rád by som Vám to nakreslil, ak ste nepochopil, ale na tomto formáte to bohužiaľ nedokážem :-(.
Ako Vám môžem byť inak nápomocný?
Dobre, zrozumiteľne napísané ... pochopil som aj ja ,-)
Môže mi tu prosím, niekto vysvetliť jednu absurditu?
Pán Luterán píše blogy, na ktoré je mnoho reakcií. Hoci sú reakcie vo väčšine prípadov negatívneho razenia a mnohí diskutujúci niekedy až znevažujú autora blogu ---- čítanosť týchto blogov je vyše 1.000.000 !!!
Nesledujem tieto štatistiky, ale milión čitateľov tu asi iný autor nemá. Hoc s mnohými názormi autora blogov nesúhlasím, gratulujem pán Luterán k tak obrovskej čítanosti a tým aj popularite.
... a Vy sa naučte pravopis. Národniar a nevie písať vo vlastnom jazyku.
Ponáhľaj sa pomaly ... tak sa vraví a je to skutočne tak.
Síce nechápem večne uponáhľaných jedincov, ale ešte väčšmi mi ide na nervy tzv. lekvár ... takže niekde medzi tým bude to pravé orieškové.
Keď som navštevoval Vojenskú katedru SVŠT, major, ktorý nám prednášal, hneď na začiatku povedal: "Opretá hlava je prvé štádium spánku". Mal pravdu, jak si opreme hlavu, myšlienky akoby olejnateli.
Preto doporučujem všetkým kantorom - zákaz opretia hlavy poslucháčom (pokiaľ to ovšem v dnešnej dobe nie je obmedzovanie vývoja osobnosti študenta).
Blog sa mi páči ... je taký apolitický :-)
Výrobci pneu hovoria, že efektívna životnosť je 4roky od výroby (aj uskladnená) ... dátum výroby je na každej pneumatike - z boku DOT 4012 (40.týždeň 2012, napríklad). Pozrite si všetci, čo máte obuté na autiakoch, aby ste neboli prekvapení pri kontrole v Nemecku, či Rakúsku.
..."Opotrebeni pneumatiky az do konce ma smysl nejen z ekonomickeho hlediska, ale i ekologickeho..."
Zimná pneumatika nemá v lete čo robiť na ceste.
1. V blogu ste popísal rozdiel v brzdnej dráhe. Hoc tento rozdiel bagatelizujete, myslím, že je veľký nedostatok, pričom musíme uvážiť aj "podržanie" auta v zátačkach.
2. Z ekonomického hľadiska s Vami tiež nesúhlasím, nakoľko so zimnými máme vyššiu spotrebu (je príliš mäkká, čím sa zvyšuje valivý odpor). Pri vyšších rýchlostiach to môže byť aj 1l/100km.
3. Ekológia, tú beriem, hoc likvidácia starých nenesie ekologickú záťaž, nakoľko sa spracúvajú do živíc na asfaltovanie ciest. Jedine výroba nových pneu, tam je určite výroba málo ekologická.
P.S.: Dajme autu, to čo má mať. Dnešné pneumatiky najnižšej triedy majú životnosť cca 40 tis.km a mali by sa používať max. 6-7rokov. Koľký v tomto časovom limite odjazdíme daný dĺžkový limit? Pričom sezónne prezúvame?
Boli časy, keď sme mohli zvaľovať vinu na Čechov, Rusov, RVHP. Boli časy, keď sa zvaľovala vina na Židov. Dnes môžme viniť EÚ. Poniektorí všetko zvaľujú na Cigánov, vždy si niekoho nájdeme.
Ale podstata je niekde inde .... kde asi?
Z diskusie vyplýva, že ste všetci len v I.pilieri, ale aktivita ohľadne II.piliera nevídaná ,-)
Čo vás trápi? Osud dôchodkov v II.pilieri? Je to bezpredmetné - predsa riadne pracujúci má dôchodok 700€. Takže čo riešite? Vezmem celý dôchodok z II.klády a neriešim. Ne tak?
Odporúčame