Veronika, Tvoje pexeso s ktorym si chodila do TV nebola sikana?
Veronika, Tvoje pexeso s ktorym si chodila do TV nebola sikana?
Pokial si to pamatam spravne, zamestnavatel nemusi prejednat vypoved s odbormi pre kazdeho zamestnanca, pripady ked je tak povinny urobit su vymenovane. Je to v jeho pripade inak?
Ano, je to tak pokombinovane niekde. Nove info ale ukazuju, ze chyba nastala niekde uplne inde a nie v technike TZZ… ach jaj.
Ano, my to tu stale mame vratane priecestnikov, aj ked na priecestiach uz mame nieco od Betamontu, nieco syn vravel ze su aj AZD ale co presne je nadradeny system neviem, su tam viacere kombinacie. Ked pojdeme so synom najblizsie natacat tak sa prejdem popri trati a pohladam ci tam este su aj priecestniky.
Lenze Ty to nevies, vychadzas z protichodnych a neuplnych informacii a robis zavery. Navyse, na viackolanych priecestiach ak dochadza k zodvihnutiu zavor pri stale blikajucom cervenom, ked sa spustia spat je tam menej casu do prejazdu vlaku. Mam to odpozorovane ale nic zle na tom nie je, cervena je stale aktivna a vies, ze zavora je viac psychologickou barierou. Stale plati, ze podstatna je cervena.
Zavory nemusia zostat spustene, hlavne ak idu vlaky oproti sebe, ten maly casovy rozdiel medzi vlami dokaze sposobit presne tento efekt, cervena zostava lebo vlak uz aktivoval zabezpecenie ale zavora este dobieha smerom hore po uvolneni prvym, videl som to uz viackrat.
Na rekonstruovanej casti siete, kde mame povolenu 160 uz nemas ani jedno urovnove krizenie, je to zasadna podmienka a aj preto to tolko stoji a trva.. Preco splietas somariny?
Syn je zblazneny do vlakov a chodi si natacat vlaky a priecestia. Ma to priamo zachytene vo videu, co viac Ti k tomu napisat... Dodavkar bez zavahania na blikajuce cervene na koridore... Ludia uz po spusteni zavor, osobaky na poslednu chvilu.
Tam na to maju Putina.
nemas celkom pravdu. Zavory su tam navyse, primarny zdroj informacie je cervene prerusovane svetlo a nemas co pohladavat na priecesti ak je stale aktivne.
Zdvihnutie zavory nema ziadny vyznam vo vztahu k volnosti priecestia, cervene svetlo je to podstatne.
Hlavne je tam zhoreny autobus...
Znacim si Ta ako vynimku, ktora to vie. Lebo vacsina vodicov o tom ani netusi.
Rusnovodic je informovany vizualnym navestim, vola sa to "Priecestnik", dostava informaciu o tom, ci je svetelna signalizacia na priecesti funkcna, ak nie musi spomalit a davat zvukove znamenie az do minutia priecestia celom vlaku.
Zatial su tie dostupne informacie nanic, protirecia si, treba pockat na vysetrenie.
Zavory znamenaju primalo, dolezitejsia je svetelna a zvukova signalizacia. A zatial si spravy velmi protirecia.
Z fotografii usudujem, ze horel predovsetkym autobus…
Polovica vodicov na slovensku ani netusi, ze maju cakat na zhasnutie cerveneho svetla a az potom mozu vojst na priecestie. Bezny folklor je pohynat sa vo chvili, ked zavory idu hore. V pripade viackolajneho priecestia to uz bolo velakrat pricinou nestastia.
Musis, zakon sa zmenil a za bezpecnost zodpovedas Ty. A 100km/h ani nahodou. Mavas normalne prispevky ale toto co predvadzas tu je ciste trolenie.
Existuje predsa moznost, ze nereagoval na navestie signalizujuce nefunkcnost zabezpecenia na priecesti. Ale je to blud, pravdepodobnejsia je klasika, vjazd na priecestie na poslednu chvilu a uviaznutie autobusu…
Alebo tam uviazol, aj to uz tu bolo
Ja ziadny, len Veronika a urazena opozicia su z toho nestastni.
zabudas na dolezitu vec, referendum o rovnakej veci sa moze opakovat najskor po troch rokoch. Ked vas na to upozornovali vtedy, tak ste sa hrali na hrdinov, teraz budete musiet pockat.
Tak vam treba.
Odporúčame