ale je... niekto berie prachy za to, aby sa pravidlá dodržiavali.. dovtedy sa s džbánom... až sa ucho utrhne.. ved to poznáš
ale je... niekto berie prachy za to, aby sa pravidlá dodržiavali.. dovtedy sa s džbánom... až sa ucho utrhne.. ved to poznáš
ak to niekto píše, je hlúpy a vôbec sa nevyzná v systéme lietadla MiG-29... lietadlo sa nedá tankovať čiastočne... vždy odplna.. čo sa dá pridať je jeden podrtupová a dve krídlové nádrže.. a úplná sprostosť čo si napísal ty na záver.. je do pekného a slnečného počasia.. má minimá rovnaké ako všetky najmodernejšie lietadlá.. a má aj rovnaké systémy navedenia na pristátie.. minule som písal.. vycvičenosť pilota obmedzuje stroj a nie opačne.. vo všeobecnosti pilot prvej triedy má vylietané podmienky na pristátie 500 metorv spodok oblačnosti a 1000 metrov dohľadnosť.. pristávacia rýchlosť je okomlo 235-200 km / hod... podľa sily a smeru vetra ... nemôžeš pristávať pri bočnom vetre k osi dráhy nad 12m/sek... teda môžeš, ale je to veľmi nebezpečné.. takéto obmedzenia majú všetky lietadlá sveta.. teda bojové....+-... predtým sa zrazili dva vo vzduchu pri plnení úloh.. čo nemá zasa s podmienkami na pristátie vôbec nič spoločné.. rok 2002 spišské tomášovce. kto lieta počíta aj s nehodami..
vo všeobecnosti MiG-29 môže dopĺňať palivo za letu, no nie verzie, ktoré máme my. A aj ak by sme mali takú verziu, nedá sa to robiť náhodne, ako si si predstavil.. ideš okolo a doplníš sa.. tankovacie lietadlá idú do akcie podľa vopred určeného plánu do priestorov kde sa určite stretnú s lietadlami ktoré budú dopĺňať podľa vopred stanoveného časovo priestorového plánu..
toto mohol povedať len hlúpy človek.. nech si okamžite predstaví obyvateľov spojených štátov, ktorí majú pred každým domom celoročne vyvesenú vlajku s pruhmi a hviezdami.. a pri každej hymne svojho štátu majú ruku na srdci a neprítomný pohľad uprený doďaleka... to volá homofóbia a nenávisť.. lebo presne tak sa vyjadrila.. gratulujem jej, že poslala občanom USA taký jasný odkaz...
ja som napísal čo sa stalo a neveríš.. ty uveríš len tomu čo sama uznáš za vhodné a nie tomu čo je pravdivé.. lebo hľadáš skrytú vec tam, kde nie je.. čo je neuveriteľné na tom, že mu došlo palivo:??? lebo dlho váhali s jeho odoslaním na záložné letisko.. prečo podľa teba je toto nepravdivá vezria?? dokonca oni to ešte nepriznali..
úplné hlúpostri.. celú dobu leteli vo dvojici až po pristátie prvého v čase 21:12... druhý spadol 21:30... Gajdoš urobil chybu ked hlásil časy.. jednoduchý omyl.. nerobte z komára somára.. opakujem letectvo ak leita medzinárodne.. lieta v UTC... univerzálny centrálny čas.. predtým sa volal Grinvičský čas... ale my tu máme momentálne o DVE HODINY VIAC.. lebo máme stredoeurópsky letný čas.. a to je ten rozdiel čo poplietol gajdoš.. obaja vzlietli o 20:10 SLEČ.. to je ten čo máme na slovensku na hodinkách.. jeden pristál po 62 minútach druhý spadol po 80tich minútach.. nikde nepristávali ani nezmizli.. to je utópia.. ani s všetkými troma podvesnými nádržami by nevydržal vo vzduchu pri plnení úloh tri hodiny dvadsať minút.. maximálne pri prelete vo výške 12 000 metrov ale to by musel mať všetky tri вонкайшие nádrže.. a on nemal.. lebo mal rakety pod krídlami, lebo letel z pohotovostného systému a nie obyčajné lietanie.. to v sobotu pradávno nebýva..
hlúposť.. pozri si v ktorej minúte letu sa katapultoval u nás.. bol jednoducho bez paliva..
Prepáč, videl si mig 29 aby vydrzal vo vzduchu 3 HODINY A 20 MINUT??? lebo tolko by to bolo, ak by sa nepomylil.. včera som to vysvetlil, že začal hovoriť 18:10 a 19:20 v UTC A SKONCIL POSLEDNY ÚDAJ V SLEČ.. tych 21:30.. to je vsetko
Asi tak...pilot sa v tej situacii ocitol bez svojho zavinenia, dlhšie im trvalo poslat ho na diverz, a ked ho poslali, už nemal šancu doletieť...
Vitaj Luterán.. si sa reinkarnoval?? K obsahu blogu nemáš nič? Lebo si dal len terapeuticky vypis tvojej diagnozy..
Ako by to technik odsabotoval aby to vydržalo hodinu dcadsať vo vzduchu?? Robil som na tom dlho a aj na najvyssej "technichkej" funkcii na GŠ..pre tento typ a pre ostatne bojove naše lietadlá... mám nalu prefstavu čo je a čo nie je možné :)
Cisterna dava vzorku aj na chemicky rozbor. Viskozita,bod vzplanutia atd atd... opakujem.. po hodine dvadsať to nemohlo byť necistotami v palive, lebo už žiadne v poslednej nadrži cez ktoru to tecie do motorov. čo ma 870 litrov nemal. Ma od 3150kg do 3450 bez ptb.
Po hodine a dvadsiatich minutach máš spodok nadrže a nie pančované palivo... aj auto začne kašlať, ak saje dno nádrže.. pred lietaním alebo rano v hotovosti odkaluješ nádrž, a voda je dolu.. až máš cisty vzorok, podpišeš pripravenosť.. skôr nie..
Ja som to videl.. bol to feri zsoldosz , robil mi prveho velitela letky v žatci.. na zaver povedal, pravdepodobne mu došlo palivo... rovnaky zaver mal ako ja predpoklad pre napisanie blogu.. zakolisanie otacok je samozrejmy jav tesnevpred vyčerpanim zbytku...
opri svoje tvrdenie o nejaký relevantný dôkaz.. ž esa tam nezhoršilo počasie .. ja vychádzam z prezentovaných faktov.. nie konšpirácií.. a zopakujem čo vyššie.. ak by som plánoval úmyselný pád lietadla, bolo by to vo výcvikovom vojenskom priestore pod veľkým uhlom nad 70 stupňov k zemi, aby z toho nič nezostalo, čo by mohla komisia skúmať.. a aby bola istota že nikoho nezabijem.. toto na úmysel vôbec nevyzerá.. mal rakety a plný kanón.. ten býva plný vždy( 150 kúskov) no rakety pri normálnych cvičných leto nebývajú zavesené..
ak yb som ja plánoval úmyselný pád lietadla, bolo by to vo výcvikovom vojenskom priestore pri nácviku vyššej techniky pilotáže alebo útokov na pozemný cieľ. Pád by bol aspoň pod uhlom 70 stupňov, aby z toho vraku nikdy nikto nič už nevyčítal. a čo je hlavné, bol aby istota že nikoho nezabijem.. V sobotu mali podvesené aj rakety vzduch vzduch a padal do oblasti s dedinami vedľa seba.. to asi nebol plán.. teda určite nie :) .. myslím že máš síce predstavivosť no asi až veľmi veľkú..bezpečne spadnúť je tiež veľké umenie..
Ale ved o tych letiskach som to predsa uviedol.. či si nedočítal do konca??
Ale ved o tych letiskach som to predsa uviedol.. či si nedočítal do konca??
Obycajne ma pilot vyletane podmienky 500 na 1000.. 500m spodok oblačnosti a 1000m dohľadnosť. Ak spadne mlieko na zem, tak nepristaneš ani pri tychro pidmienkach.. a so žiafnym lietadlom akokolvek vybavenym
Nie.. on nepovedal 18:10 UTC. . jemu podsli hlasenie v UTC.. teda že vzlet bol 18:10 UTC... atd.. on pred novinarmi povedal 18:10. . všetko.. a chyba bola na svete. On zabudol pre novinarov, ktorych operacny čas nezaujima pridat dve hodiny, co je cas na nasich hodin
Odporúčame