Vtedy krst ako symbol pokánia neexistoval.Ten zaviedol až Ján Krstiteľ, aby duchovne pripravi Izraelitov na prvý príchod Kristv.
Vtedy krst ako symbol pokánia neexistoval.Ten zaviedol až Ján Krstiteľ, aby duchovne pripravi Izraelitov na prvý príchod Kristv.
Ciganočka je pekné stvorenie. https://www.youtube.com/watch?v=qV6F67AJ-oQ
3/Celibát Parolin označil za "apoštolskú tradíciu“ cirkvi.Naopak tradícia hovorí, že apoštol Peter bol ženatý. 1. Timotejovi 3: 1 Toto slovo je spoľahlivé: Kto sa usiluje byť biskupom, túži po dobrom diele. 2 Ale biskup musí byť bez úhony, muž jednej ženy, triezvy, rozvážny, slušný, pohostinný, schopný učiť; 3 nie pijan, ani bitkár, ale skromný, nie neznášanlivý, ani chamtivý; 4 musí dobre viesť svoj dom a deti držať v poslušnosti a v celkovej mravnej čistote. 5 Veď kto nevie viesť svoj dom, ako sa bude starať o Božiu cirkev?!
V článku ma zaujali tri výroky:
1/František novinárom na palube svojho lietadla povedal, že podľa jeho presvedčenia je kňazský celibát darom pre katolícku cirkev. Predstavte si apoštola Petra lietať po svete na vlastnom lietadle...Celebrovať omše v svätopeterskom chráme postavenom na pohanských základoch. Nechať si vyplácať plat niektorou z Vatikánskych bánk.
2/Do Tretieho lateránskeho koncilu v roku 1179 nebol celibát povinnosťou ani pre kňazov západného rítu. Keď začala veľká Vatikánska lúpež v podobe križiackych výprav už to bolo nutné, aby sa tak naplnilo proroctvo Písma z 1. listu Timotejovi 4:1 Duch výslovne hovorí, že v posledných časoch niektorí odpadnú od viery a budú sa pridržiavať zvodných duchov a učenia démonov, 2 zvedení pokrytectvom luhárov, ktorí majú na svedomí vypálené znamenie; 3 zabraňujú ženiť sa a jesť pokrmy, ktoré Boh stvoril, aby ich so vzdávaním vďaky požívali veriaci a tí, čo spoznali pravdu.
Hovorí sa tomu "digitálna dmencia".
Nerob si ilúzie. Nepohodlné odkazy sa veselo adminom mažú. Pravda neznáša pravdu o pravde, kde sa strácajú peniaze na budovanie infraštruktúri. Spýtajte sa vratkárov DPH ako sa kradne zo štátnej pokladnice s požehnaním štátu. Kráľ slnka si hovorí "štát to som ja". Preto si chce zabezpečiť beztrestnosť na ústavnom súde. Existuje však ešte vyšší súd a tomu neunikne nikto kto si zľahčuje Božie noormy a hovorí si "kde je vôľa tam je cesta".
Stanica Bratislava stred by nebola priechodná. To si nepochopil? Stanica v Miláne, či Viedni tiež nie sú priechodné. A detto v iných mestách v európe. Slovensko takúto stanicu potrebuje vzhľadom na svoj charakter podobajúcemu sa slížu. Prepriahať nebude treba. Vlaková súprava by vošla s rušňom vpredu a odtiahol by ho rušeň vzadu. V princípe ako električka MHD, len s tým rozdielom, že na oboch koncoch by boli rušne. Aspoň Zo stanice do depa a späť.
Pozornému oku administratívneho dozorcu kapitalistického mafiánskeho tábore neunikol odkaz na článok odkiaľ získať peniaze na stavby podobného charakteru ako stanice či diaľnice. Určité osoby ako napr. Daňo s jeho daňovou reformou sú na debatách osobou non gráta. Preto si treba vygoogliť článok: Pravda o DPH: Treba ju zrušiť! Tu sa na vratkách DPH vykradlo zo štátne pokladne všetko čo sa dalo , rádovo v miliardách eur. Keby to štát neumožnil "svojim ľuďom", už sme mohli mať diaľnicu aj stanicu dávno dostavané.Bohužiaľ štát udržujú v chode len otroci, dnešní zmestnanci. zo svojich daní.
Myslíš metro? To sa každých päť rokov používao na agitáciu pred voľbami....
Hlavná stanica má okrem Záhoria zostať pre medzinárodnú dopravu cez Bratislavu.
Keď sa chce a sú na to peniaze všetko ide.Zoberte si príklad z devloperov, ako pobúrali v celom meste funkčné aj nefunkčné budovya fabriky aj s kultúrnymi či technickými pamiatkami a zastavali ich bytovými domami až po mrkodrapmi s kanceláriami, kde zabili život. Od Dunaja mostu Apollo až po Mlynské Nivy etc. Tam kde sa spolu s kancelárskymi budovami nestavajú byty, tam sa zabíja mesto. Už stačilo mŕtvych zón.
Ja si zase pamätám na zistenia iných vedcov, ktorí zistili, že alkohol ničí pamäťové bunky. Ľud, ktorí rád pozerá naa dno pohárika, výpadky pamäte pozná pod pojmom , maľ "okno".Takíto štampgasti si obyčajne nevedia spomenúť na mená ľudí,
Keď škončí narkóza socialneho zmieru vykonávaná úplatnými odbormi a zamestnancom zdvihnú platy na úroveňˇiných fabrík KIA, tak potom sa ozvite, ako zástanca KIA o tom, čo všetko robia pre zamestnancov. To isté platí aj pre ostatné montovne, ktoré len zneužívajú lacnú odbornú pracovnú silu na Slovensku. Onedlho keď sa stane Slovensko Detroidom Európy to pochopíte.
To je len taký neškodný úzus presttutov, ako keď napíšu Hamšíkov Neapol, alebo Škriniarov Inter. Alebo aby zdvihli sebavedomie slovače, nezabudajú po ,celý čas keď píšu o nejakom úspešnom trenérovi, alebo športovcovi odkiaľ pochádza, že je rodákom z Hornej Dolnej. Aj týmto obohacujú povedomie svojim čitateľom a budujú ich hrdosť, keby niekto nevedel, že slováci majú KIA a dokonca tri modely, akoby ich oni vymysleli. To nič, že ich len montujú, ale účelu to poslúži.
montezuma, náčelník indiánov, že ti stálo zato zriadiť si nick, len kôli KIA... Je to tvoj prvý príspevok. KIA by stačilo, keby dali aspoň svoju reklamu na štadióny. Aj to by bola pomoc slovenskému športu, tak ako to robia všade vo svete. Filantropiu od nich nikde nečakajú....ta je dobrá len pre indiánov v rezerváciach, na zakrytie ich genocídy. To by si mal vedieť, veľký náčelník.
Filiálka mala byť už 40 rokov Hlavnou stanicou v Bratislave pod názvom Bratislava stred. Namiesito motania hláv medovými motúzmi o metre alebo podzemnom koridore železnice z Paríža cez Filílku až na letisko.. Po dobudovaní železničnej stanice Bratislava stred, môžte rekonštruovať Hlavnú stanicu. Nie opačne. V Bratislave sa všetko buduje nekoncepčne, tak ako chcú developerti.
Dal som si do prekladača, aby mi rozpoznal reč:
Rozpoznalo mi španielčinu.
Skutočná láska
milovať
v ponuke
záverečný
nebude mať
ona je verná
pravda!
rýdze
a vždy
kolosálny
Mám len jednu otázku. Koho si chcel obohatiť Skutočnou láskou, keď jej ani prekladač nerozumie? Zamysli sa nad sebou.
(z kolekcie My Life)
Filantropii sa venuje Sereš. Od KIA som očakával iné investície do športu. Podobne od Peugeotu, VW, aj Land Roweru, ktoré by pokryli aspoň zdevastovanú prírodu keďže všade stavali na najlepšej pôde. Zrejme sa im lepšie opláca reklama vo svete.
Všade vo svete vidíme reklamu KIA. Akým spôsobom podporuje KIA šport v Žiline a na Slovensku?
Odporúčame