Ešte nezabudni na hygienicko-sociálne balíčky a predvedieš tak celý svoj repertoár.
Ešte nezabudni na hygienicko-sociálne balíčky a predvedieš tak celý svoj repertoár.
Nikto ťa nenútil ich tam dať, kolonka je nepovinná. Mne to nevadí, ja som si len dotvoril obraz. Ale ako vidíš, v diskusii tvoj falošný údaj vygeneroval zbytočný problém.
Netuším prečo by som mal odpovedať na nejaké tvoje žvásty o krmelcoch. Komentoval som primitívnosť pesničky, na ktorú si dal vo svojej slaboduchosti link.
Kto nejde s nami, ide proti nám! Staré boľševické heslo naplno...
1.Opakujem, že témou článku sú o ZSSK a nie ŽSR. Aj v článku venovanú SAD ju obviníš za rozbitú cestu. 2. Ak to tak nevnímaš to neznamená že to tak nie je. 3.Neviem načo si narážal, ale na moju zmienku o 15 rušňoch si konkrétne na Vectrony prehodil Ty. 4. Vectron je špecifický tak ako je špecifický každý rušeň, čo je HPV neviem (ľudský papilovírus?) Ak ťa zaujíma, čo sa ešte zmodernizuje, sleduj stránky ZSSK, nájdeš všetky veci, ktoré som spomínal napr.: https://www.zssk.sk/aktuality/nova-elektrick…
Koľko vozňov má ZSSK máš spočítané, ako počtár ľahko spočítaš koľko ľudí odvezú, krát koľko obratov stihnú...Napadlo ťa, ako sa budú evakuovať autami keď na pumpách nebude benzín?
Na ZSSK nie som nijako osobne zainteresovaný, ani som tam nikdy nepracoval. Zato ty máš v nicku, že si z Bratislavy a pritom tvrdíš že nebývaš na hlavnom ťahu.
"...nevzdelna proletarske... bevzdelnaci....To znie ako nejaký Borat 2! Čítajme všetci nakúkanie do herzogovej kuľtúry na objednávku jeho "madarskej romeskej komunity!
Rýmovačka pre slaboduchých typu herzog, pointa pre pacientov s pamäťou akváriovej rybky.
" jeho kolega mal za úlohu sa Severokórejčania stretnúť. " Jej Pravda mala za úlohu sa propagandisti uveriť.
Slovenské médiá nie sú až také extrémne, v kauze Izrael zvolili metódu mlčania a poloinformovanosti. Autori, ktorí dlhodobo a v súvislostiach informujú o zločinoch Izraela, (E.Chmelár) sú pre médiá no person. Jedine S. Ruppeltdová sa smela dvakrát zjaviť v Pravde s touto témou, aj to veľmi opatrne a takmer v inotajoch. Je príznačné, že môj komentár, v ktorom som položil otázku, či je možné, že militaristická veľmoc ako Izrael pred rokom nedokázala, keby chcela, ustrážiť 40 km rovného plota v púšti, tu bol bleskovo zmazaný!
"18,1 % opýtaných nevedelo rozhodnúť, ktorú stranu voliť." A to je veľká výzva pre propgandistov Pravdy.
Môžeš kľudne ohovárať ZSSK, ale nie kritikou stanice v Nitre, na ktorú nemá ZSSK žiadny dosah.
Nebývaš na hlavnej trase ale v nicku máš Bratislavu. ??? Stav južnej trasy, stanice v BA je vec ŽSR, na to ZSSK nemá žiadny dosah. ZSSK dostavalo 3 nové THÚ (NZ, ZV, HE). A ide stavať 2 nové (ZA a KE), takže pokryje celé Slovensko. Tento článok aj téma je ZSSK. Od ZSSK dostávajú všetky médiá tlačové správy. Podrobne opísané aj s cenou všetky nové opcie, nákupy, nové jednotky, vozne a HKV. Že si z nich média vyberú nič alebo zrušenie IC, nie je chyba ZSSK. Ja si štatistiku o veciach, ktoré nevidí len slepý, nerobím. Za posledných 6-7 rokov sa vymenilo viac než predtým za 30. Staré motoráky už jazdia len na lokálkach, ktoré ty chceš aj tak zrušiť. Tvoja štatistika je z projektu ktorý opisuje stav z r. 2021. Ak nepochybuješ o 15 nových Vectronoch tak nerozumiem tvojmu výsmechu k nim v inom vlákne. 15 nových Vectronov je podľa mňa málo, ZSSK by potrebovalo 25, ale ÚHP, tvrdí že ich stačí 9, vyber si. A budeš sa diviť stále existuje CO a nie každý má auto.
Nikde som nespomínal, či mi ZSSK vyhovuje, ale vysvetľoval Ti veci, ktoré si zjavne nepoznal a napriek tomu si tu o nich písal. Nebývalú obnovu vozidiel, zahustenie spojov, zmeny grafikonu, ktoré za posledných 10 rokov ZSSK dokázala v politickom prostredí 6 vlád (btw. súčasné zmeny na spojoch do KE sú naplnením plánu prijatého v r. 2022), to pre teba neexistuje, pre teba "sú SK železnice mrtve" a polovicu tratí treba zrušiť.
Už zas točíš o inom. Vaša firma drží zálohu pre prípad mimoriadneho stavu, evakuácie mesta? Čo myslíš, kto chodí vyťahovať súkromníkov, keď ostanú na trati? Životnosť HKV je niekde úplne inde ako u auta. To sa počíta na milióny kilometrov a desiatky rokov.
Čo sa týka toho či niekto vytiahne hrdzavý šrot, tak to urobil žltý, ktorý premaľoval 40 ročné vyradené rakúske vozne a radil nie lokálku v Hornej Dolnej, ale ako spacie na rýchlik z Prahy do Čopu. Až kým sa nedávno pri zrážke v stanici pri 30 km h, jeden nezlomil ako harmonika a pomaly zlisoval 4 cestujúcich a ostatných zranil.
Miesto fiktívnej pravdepodobnosti z 3 ročnej štatistiky sa choď pozrieť na BA stanicu a zistíš, či uvidíš nejaký starý vozeň. Navyše ja som nikde nepísal o tom, že niekto chce zostať pri starinách, ale o tom, že posledných 10 rokov konečne prebieha obnova vozňového parku a jednotiek a teraz sa rozbieha aj obnova rušňov.
Odpovedal som ti presne na to na čo si sa pýtal. Že z toho niečo nevieš pochopiť je problém tvoj. Nechápeš ani to, že keď si pletieš ZSSK a ZSR vôbec nejde o to, "koľko písmenok si dajú do názvu", ale o to, že si pletieš jablká s hruškami. A ešte raz: Štát neprepláca ZSSK cestovné za "lístky zadarmo", to dokážeš pochopiť?
A predošlé tri vlády (mato, hego, odo/čapu) splnili.
Tak prečo si písal o východniaroch? A vo vlákne o východniaroch?
Aha takže ty si nechcel odpoveď na svoje otázky ale odrazový mostík na prezentáciu tvojich dojmov. Ešte včera nevedel rozdiel medzi ZSR a ZSSK, ale dnes do toho vidíš lepšie ako riaditeľ. Len nerozumiem prečo si potom písal "Ďakujem za odpoveď tomu , kto danej problematike naozaj rozumie (jelitá papagájujúce hoaxérske naratívy ma v tomti prípade nezaujímajú)."
Odporúčame