Samara bola vo v sériovej výrobe, keď favorit bol ešte len na rysovacej doske
Samara bola vo v sériovej výrobe, keď favorit bol ešte len na rysovacej doske
V čom bola Samara horšia ako Favorit? Okrem lajdáckej výrobnej morálky v Togliatti?
Pokiaľ viem, tak Datsun má vychádzať za Lady GRANTA. Tuším okolo 80% zhodných dielov?
Vyzerať bude možno takto http://cache.zr.ru/wpfiles/uploads/2012/09/2012091 90936_1.jpg alebo takto http://cache.zr.ru/wpfiles/uploads/2012/09/2012091 90937_no_copyright_1.jpg
Dacia v Rusku neexistuje. Logan sa tam predáva ako renault. Takže Dacia Logan MCV= renault Logan MCV=Lada Largus
Test Kaliny je napr. tuto: http://auto.server.sk/redakcne-testy/lada-kalina-e xkluzivny-test/
Myslím, že tam nebol problém ani tak vo vstrekovaní samotnom, ako v elektrike, resp.kábloch. Inak sekvenčné vstrekovanie BOSCH mi v "desiatke" pracuje spoľahlivo.:-)
To chcú v Rusku predávať Ladu http://cache.zr.ru/wpfiles/uploads/2011/03/2011032 41405_lada_granta_front_2_new_2.jpg ako Datsun? http://cache.zr.ru/wpfiles/uploads/2011/12/2011121 60916_00.jpg
Airbag sa nalúkne len po zodpovedaní otázky "Are you sure?" Kontrolky mazania, dobíjania, benzínu budú nahradené jedinou kontrolkou "Obecná chyba auta" (General Car Fault ) :-)
Myslím, že v minulosti VAZ postavil nejaké elektromobily. Myslím že bolo postavené niečo na základe VAZ 2102, bola aj elektrická OKA, potom LADA ANTEL, postavený na báze dlhej Nivy a ANTEL 2 na základe VAZ 2111. LADA ANTEL boli tuším na palivové články.
Neviem, čo na tom v Togliatti ešte 2 roky vyvýjali. Logo na prednej maske?
Celkom zaujímavý by hohol byť taký porovnávací test Dacia Lagan, Lada Kalina Renault Thalia.
Keby dovozca nespal hlbokým spánkom a niečo urobil pre zviditeľnenie značky, určite by boli predaje iné.
Odporúčame