Nič ako nič, niekomu stačilo platiť 5 eur čo je fakticky nič.
Tento štát všemožne podporuje špekulantov a ľudí ktorí sa vyhýbajú plateniu daní a odvodov. Už len zavedenie minimálnych dôchodkov bolo fackou všetkým kto platil odvody z nízkych zárobkov, lebo ich dôchodky sú rovnaké ako tých čo celý život neodvádzali nič. No a teraz idú trestať okrem tých čo odvádzali nadpriemer už aj pracujúcich s priemernou mzdou.
Takýmto spôsobom štát de facto núti ľudí do zóny sivej ekonomiky. Lebo za vyššie odvody nedostanú nič, len výsmech od tých čo neodvádzajú nič.
NABU a SAP - inštitúcie ktoré sa Zelenskyj snažil zrušiť s výhovorkou že sú napojené na Rusko teraz zistili že na Rusko bol napojený Zelenskeho človek. Nedivil by som sa keby bol nakoniec aj sám Zelenskyj Putinov trójsky kôň s úlohou odzbrojiť a ekonomicky vycicať EÚ.
Zelenskyj o tých taškách s bankovkami samozrejme že nič nevie. Pritom sú len dve možnosti. Buď boli určené priamo jemu, alebo sa ich pred ním snažili stunelovať.
To znamená že Ukrajina už splnila kritériá na vstup do EU. Tašky s hotovosťou v rôznych menách sú predsa také typické pre Slovensko a iné Bruselské kolónie.
Ruskú stopu ešte stále nenašli ? Kdesi som čítal že zo záberov z miesta nehody bolo jasne vidieť v kríkoch schovanú osobu s tvárou nápadne podobnou Putinovej.
Motorová jednotka radu 861 je dieselmotorová jednotka poháňaná motorom MAN. Výrobcom je ŽOS Vrútky. Jednotka je určená na regionálnu dopravu na neelektrifikovaných tratiach Slovenska.[1]
Prevádzkové parametre
Maximálna rýchlosť
140 km/h [1]
Trvalý výkon
2x 588 kW
Viacnásobné riadenie
áno
Usporiadanie pojazdu
B'2'2'B'
Rozchod
1435 mm
Hmotnosť
120 ton
Dĺžka cez nárazníky
57 590 mm / 58 800 mm
Šírka
2 850 mm
Výška
4 300 mm
Priemer kolies
850 mm / 770 mm
Typ brzdy
hydrodynamický retardér, elektropneumatická priamočinná brzda, pružinová brzda, pneumatická nepriamočinná brzda
Miest na sedenie
171 - 861.0; 115 - 861.1
Celkový počet cestujúcich
291 - 861.0; 195 - 861.1
Vozňová trieda
2
Výrobca
ŽOS Vrútky
Rok výroby
2011-2013, 2014-2015, 2019-2020
V prevádzke 2011 -
Tieto, podobne ako trojčlánkové jednotky tretej série (od čísla 861.033 vyššie),sú vybavené systémom automatického počítania cestujúcich. Okrem toho je oproti sériám do roku 2015 rozdielom vyšší počet miest pre bicykle[3].
Ako je možné že nový vlak Slovenskej výroby nemá ETCS ? To v ŽOS Vrútky robia samí amatéri ?
Nové vlaky Slovenskej výroby nemajú ETCS ?
Nebola čelná, Tatran narazil zo zadu do expresu, šli rovnakým smerom do BA
Ktosi vo vláde zrejme tušil že sa také veci začnú diať a preto zaviedli tú dotovanú leteckú linku KE-BA
Darmo máme kvalitnú trať a ETCS vo vlakoch, keď rušňovodičov robia senilní dôchodcovia alebo rýchlokvasena mládež čo miesto na trať pozerá do mobilu.
Podľa zdrojov z polície sa Rušňovodiči preukázali dokladmi na mená Alexander Petrov a Ruslan Boširov.
Opravená cesta zvádza vodičov ísť ste rýchlejšie. Si už zabudol ako pri Slovenskej ľupči na čerstvo oprávnenom úseku arogantný vodič zmároval rodinu začiatkom leta ? A vyhovoril sa na mikrospánok, hoci podľa svedkov všetkých nebezpečné obiehal už od Podbrezovej kde opravený úsek začína ?
Ruskú stopu ešte stále nenašli ? Kdesi som čítal že zo záberov z miesta nehody bolo jasne vidieť v kríkoch schovanú osobu s tvárou nápadne podobnou Putinovej.
a nie pomsta Šimečkovej ?
Takto to dopadne keď štát núti pracovať aj ľudí v dôchodkovom veku, dokonca aj ako vodičov vlakov, autobusov a kamiónov. A únia vidí problém jedine v tom, že autá na STK chodia len každé 2 roky a nie každý rok.
Dá sa to po PZP charakterizovať ako ďalší spôsob ako musí ľud povinne dať niekomu zarobiť. Pritom idea už prvých povoleniek bola že výnosy z nich pôjdu do financovania dekarbonizacie. Dnes väčšina z platieb za je je zisk burzových špekulantov ktorí si za je kupujú súkromné tryskače, jachty a paláce. A podniky im to platia a prenášajú do cien.
Omdlel keď Trump prečítal Kotlárovu správu.
Odporúčame