"Americká administratíva sa domnieva, že je v záujme Kyjeva dohodnúť sa ihneď, pretože podľa ich analýz Ukrajina o tieto územia na bojisku pravdepodobne aj tak príde."
Keby sa dohodli už vlani, prišli by o menej ako dnes.
"Americká administratíva sa domnieva, že je v záujme Kyjeva dohodnúť sa ihneď, pretože podľa ich analýz Ukrajina o tieto územia na bojisku pravdepodobne aj tak príde."
Keby sa dohodli už vlani, prišli by o menej ako dnes.
Ten ohryzok tu aj v lete čosi vykrikoval. Samozrejme do prázdna.
Babiš nemá peniaze, tak mu štát musí tie pozemky zhodnotiť.
Rovnako ako tie Rusmi neustále zasahovane školky a pôrodnice na Ukrajine.
Slováci sa majú dobré. Veď stačí založiť si s manželkou a dcérou či synom občianske združenie alebo inú mimovládku a od štátu či EU zobrať dotáciu či grant na nejakú pseudo činnosť okolo 100 000 ročne. To znamená mesačný plat na osobu cca 2500 eur a z toho sa už dá celkom slušne vyžiť. A na prilepšenie ešte pár tisíc z dvoch percent z daní od svojich známych a kamarátov podnikateľov.
350 Kčs pri priemernej mzde cca 3200 Kčs
Zaujímavé je že ten akože nesprávny pocit chudoby presne korešponduje so štatistickou výškou čistého príjmu v ktorom sme presne za Bulharsko a Grékmi. No a orientovať sa podľa sumy 860 EUR ? To akože ak má človek v súčasnosti 860 EUR má sa dobre ? Lenže od tej sumy treba odrátať minimalne 300 EUR čo je priemerná splátka hypotéky pripadajúci na jedného Slováka. Takže na život vám zostane EUR 500. A z toho neašetríte ani na auto strednej triedy ani na chatu. To akurát prejete a zaplatíte elektrinu a plyn.
Problém je, že máme extrémne vysoké náklady na bývanie. Poniektorí dokonca hovoria že Slováci sú vlastne bohatí, lebo majú veľa peňazí v nehnuteľnostiach v ktorých žijú. Lenže nemôžu skončiť na ulici. A tak v praxi je každému jedno či jeho byt má účtovnú hodnotu 500 EUR, 200 000 alebo 300 000. Ak chce bývať pod strechou, tie peniaze nikdy neuvidí. Za socializmu náklady na bývanie tvorili asi 10% z príjmu. Dnes tvoria 40-50%. V r. 1989 bolo nájomné za bežný 3-izbový štatny byť cca 350
Toto opatrenie podporujem, na našu ulicu chodí pravidelne jeden taký Mercedes AMG a vždy ho počujeme aj cez zatvorené okná, ešte aj na voľnobehu to hučí ako traktor. A pri rozjazde vždy vodič provokatívne dupne na plyn a to už je ako keď prelietava vrtuľník. Takéto hlučné vec do miest nepatria.
Tento štát všemožne podporuje špekulantov a ľudí ktorí sa vyhýbajú plateniu daní a odvodov. Už len zavedenie minimálnych dôchodkov bolo fackou všetkým kto platil odvody z nízkych zárobkov, lebo ich dôchodky sú rovnaké ako tých čo celý život neodvádzali nič. No a teraz idú trestať okrem tých čo odvádzali nadpriemer už aj pracujúcich s priemernou mzdou.
Takýmto spôsobom štát de facto núti ľudí do zóny sivej ekonomiky. Lebo za vyššie odvody nedostanú nič, len výsmech od tých čo neodvádzajú nič.
NABU a SAP - inštitúcie ktoré sa Zelenskyj snažil zrušiť s výhovorkou že sú napojené na Rusko teraz zistili že na Rusko bol napojený Zelenskeho človek. Nedivil by som sa keby bol nakoniec aj sám Zelenskyj Putinov trójsky kôň s úlohou odzbrojiť a ekonomicky vycicať EÚ.
Zelenskyj o tých taškách s bankovkami samozrejme že nič nevie. Pritom sú len dve možnosti. Buď boli určené priamo jemu, alebo sa ich pred ním snažili stunelovať.
To znamená že Ukrajina už splnila kritériá na vstup do EU. Tašky s hotovosťou v rôznych menách sú predsa také typické pre Slovensko a iné Bruselské kolónie.
Ruskú stopu ešte stále nenašli ? Kdesi som čítal že zo záberov z miesta nehody bolo jasne vidieť v kríkoch schovanú osobu s tvárou nápadne podobnou Putinovej.
Motorová jednotka radu 861 je dieselmotorová jednotka poháňaná motorom MAN. Výrobcom je ŽOS Vrútky. Jednotka je určená na regionálnu dopravu na neelektrifikovaných tratiach Slovenska.[1]
Prevádzkové parametre
Maximálna rýchlosť
140 km/h [1]
Trvalý výkon
2x 588 kW
Viacnásobné riadenie
áno
Usporiadanie pojazdu
B'2'2'B'
Rozchod
1435 mm
Hmotnosť
120 ton
Dĺžka cez nárazníky
57 590 mm / 58 800 mm
Šírka
2 850 mm
Výška
4 300 mm
Priemer kolies
850 mm / 770 mm
Typ brzdy
hydrodynamický retardér, elektropneumatická priamočinná brzda, pružinová brzda, pneumatická nepriamočinná brzda
Miest na sedenie
171 - 861.0; 115 - 861.1
Celkový počet cestujúcich
291 - 861.0; 195 - 861.1
Vozňová trieda
2
Výrobca
ŽOS Vrútky
Rok výroby
2011-2013, 2014-2015, 2019-2020
V prevádzke 2011 -
Tieto, podobne ako trojčlánkové jednotky tretej série (od čísla 861.033 vyššie),sú vybavené systémom automatického počítania cestujúcich. Okrem toho je oproti sériám do roku 2015 rozdielom vyšší počet miest pre bicykle[3].
Ako je možné že nový vlak Slovenskej výroby nemá ETCS ? To v ŽOS Vrútky robia samí amatéri ?
Nové vlaky Slovenskej výroby nemajú ETCS ?
Nebola čelná, Tatran narazil zo zadu do expresu, šli rovnakým smerom do BA
Ktosi vo vláde zrejme tušil že sa také veci začnú diať a preto zaviedli tú dotovanú leteckú linku KE-BA
Odporúčame