Aktuálne benzín 607Ft = 1,59 eur, nafta 605 Ft teda tiež 1,59 eur
Aktuálne benzín 607Ft = 1,59 eur, nafta 605 Ft teda tiež 1,59 eur
Problém Maďarska bol vo výraznom oslabení forintu na hodnoty viac než 420 Ft/ Eur. Dnes už sa situácia stabilizovala a kurz je 380 Ft/ Eur. Takže aj ceny v Maďarsku klesli aj bez dotovania a podobne.
My dobiehanie EU a samotná EU sa pritom prepadá vo svetovom meradle kamsi do ekonomického zabudnutia.
Nie náhodou vysoko ? A hlavne strašne úzke riadidlá. Aspoň tie Bolt.
Je to možné ? Cenzúra a blokovanie internetu v EU ? Myslel som si že to je možné len v Čine a v Rusku.
By si sa čudoval, ale práve vlaky zadarmo a obedy zadarmo podporujú úroveň vzdelanosti. Koľko detí keby nemali vlak zadarmo by šlo študovať do lepšej, ale vzdialenejšej školy ? Rovnako hladné dieťa nebude mať oslnivé výsledky. Ono žial úroveň mnohých rodičov je ďaleko za opicami. A to aj tých bohatšich. Dá síce dieťaťu 5 eur na obed, ale už ho nezaujíma že ono si za tie peniaze kúpi akurát menu v mekači alebo energodrinky. Choď do MC. Donaldu medzi 13-15. Samý študent. Pritom je to tá najnezdravšia strava pre deti čo môže byť.
Nehodnoť len štáty EU medzi sebou, porovnávaj s celým svetom. Podiel EU na svetovej ekonomike stále klesá. Takže aj také Nemecko je len jednooky medzi slepými.
Možno na kusy ale nie v peniazoch
Pletieš dokopy nesúvisiace veci. Čo ma vlakzadarmo s podnikateľským prostredím a podnikateľskou aktivitou ? Ak by neboli vlaky zadarmo tak by vzniklo viac sofistikovaných pracovných miest ? Nie. Akurát by z ušetrených peňazí vznikol ďalši nepotrebny úrad šikanujuci podnikateľov.
Heger s Matovicom sa postarali aby drahá nebola.
je len taký prd..
Naopak, oplotili sme sa v EU. Celá Európa sa uzavrela sama do seba a teraz vidíme dôsledky. EU nemá ani 5% obyvateľov sveta, takže aj ten slávny vnútorný trh je len taký pred vo svetovom meradle. EU aj Slovensko sa musí otvoriť celému svetu. Inak aj tu budeme o 10 rokov všetci jazdiť už len na Činskych autách, ako už dnes jazdí polovica Slovákov na Kórejských, pritom ešte v roku 2000 sa ľudia vysmievali každému kto si kúpil Kiu.
EÚ si zo Slovenska spravila lacnú montážnu dielňu. Asi tak sa dajú tie čísla zjednodušene interpretovať. Práca vo mzde ešte žiaden štát nevytrhla z biedy. A to ešte Matovič s Hegerom znížili príplatky za prácu cez víkendy a v noci lebo sa im VW vyhrážal že inak odíde. Len neviem kam by šiel. Lacnejšie im tie auta zmontuju len kdesi v strednej Afrike.
Čitajte pozorne, od vstupu do EU resp. od 2005 naša ekonomika nerástla tak ako sme si mysleli. Teda členstvo v eú nám ekonomický až tak nepomáha, lebo sme len lacnou montážnou dielňou.
Čo to má spoločné s výkonnosťou ekonomiky ?
Stredná dĺžka dožitia u nas klesá už 3 roky po sebe.
Ulica? Tá mlčí a drží hubu a krok. U nás ľudia neriešia nič čo sa ich naozaj bytostne dotýka. Zato pre údajné čipy vo vakcinach idú vyvalit bránu na ÚV.
6 mld stal Alena životnosť 60 rokovprinaklafoch na palivo 20-30 milióny ročne. Ak počítame cenu Ruského.
Čo trepeš ? Pred rokom bola cena pre domácnosti cca 50 ( silová zložka) takže tých 61 nie je lacnejšie, ale drahšie.
Takže vyrábať budú naďalej za 30, ale vlastnému ľudu predávať za 61-80. A vraj LACNO !!!. Chcel by som aj ja mať takú maržu.
Odporúčame