Tieto voľby budú žiaľ voľbou akurát medzi zlom, neschopnosťou, katastrofou a úpadkom.
Tieto voľby budú žiaľ voľbou akurát medzi zlom, neschopnosťou, katastrofou a úpadkom.
Vláda by sa mala začať pýtať ľudí prečo nechcú podnikať v poľnohospodárstve a potravinárstve. Prečo asi sa napriek vysokým dotáciam do toho nikomu nechce ? Prečo väčšinu prvovýroby ovládajú Holanďania ?
Viac ako 60% potravín dovážame. Takže naša vláda nič nezmôže. Navyše ak aj začnú dávať našim producentom ďaľšie podpory, ako tvrdil Kolár, nepomôžem si lebo naši producenti toho dosť aj vyvážajú, takže zadotujeme aj export. Kedy už vláda pochopí že poľnohospodárstvo nie je len o dotáciách ? Hlavný problém sú majetkové vzťahy k pôde, vysoká byrokracia a zložité právne predpisy. Vysoké ceny vyrieši jediné vysoká konkurencia. Lenže do odvetvia kde nemáte istotu držby pôdy, kde vám každoročne menia predpisy o chove zvierat a teda musíte nezmyselne raz investovať do nákupu drahých klientok aby ste ich o 3 roky museli vyhodiť , vyhrážky emisnými povolenkami...
Žiaľ, voliť nie je koho.
Smer - Fica zaujíma iba beztrestnosť "jeho ľudí"
Hlas - tí nevedia kde je sever, jediné o čo im ide je dostať sa do vlády, ale na žiadny problém nepovedali riešenie a protirečia si navzájom
OĽANO - psychopat žiaľ nedokáže spolupracovať s nikým
Demokrati - po kauze Vlčan vidíme o čo im naozaj ide, len o prachy a navyše sú neschopní
Remisova zostala sama v strane
Sulík - tomu ide len o to aby bohatí boli ešte bohatší
PS- biele rypáky zaujíma len dekriminalizácia fetu a LGBTXXXX orgie
Fašisti ? Tí sa strácajú vo vlastných konspiraciach
Kolár a jeho hárem ?
Naozaj neviem koho tu voliť.
Skrachované USA chcú poslať 1,2 miliardy ? Veď už nemajú ani na splátky vládnych dlhopisov a výplaty úradníkov.
Čo na to Greenpeace a Greta ? Už z tej fotky musí byť jasné že z tých požiarov je viac emisií ako zo všetkých áut v EU. Prečo EU nepomáha hasiť a namiesto toho buzeruje motoristov ? A okrem toho požiare horia aj v Rusku, Španielsku, Francúzsku a k tomu úmyselne vypalovanie pralesov v Brazílii, Afrike a Indonézii...
Kým sa toto nezastaví môžeme všetci jazdiť hoci aj na vodu, emisie celkovo budú stúpať.
Nebezpečná jazda nie je len rýchla jazda. Mnohí aj pri povolenej rýchlosti jazdia ako blázni. Mnoho vodičov ignoruje prednosť v jazde, myšičkuju len aby predbehli jedno- dve autá pred semaforom, pchaju sa do kruháča na tesno a snažia sa "zipsovat" aj tam kde im značka prikazuje dať prednosť. O prechodoch pre chodcov nehovoriac kde 4 z 5 áut chodcom nezastane, aj keď tu aj chodci nedodržiavajú že cez cestu sa má chodiť v skupinkách a nie v husum rade.
V Bachmute predsa už pol roka nie sú žiadni civilisti. Sami Ukrajinci nariadili ich odchod.
Spolužiakov a mama vždy hovorievala že najlepšie zarábajú smetiari.
No neviem, inde som sa pred chvíľou dočítal že to bola kačica ktorú sami Ukrajinci už medzitým popreli. A ten zdroj bol hodnovernejsi ako mainstream akože pravda. Možno Pravda dnes zverejňuje články napísané včera ako sa mi dosť často zdá, že cez víkend šetria na príplatkoch.
Tieto majstrovstvá západnej pologule ani nebude mať zmysel pozerať.
Činsky BYD predal v roku 2022 913 000 elektromobilov. Európske automobilky paradoxne s nástupom Bruselom nadiktovanej elektromobility skončia.
Kolko % vodicov tankuje plnú ? Nie každý je taxikár alebo kamionista.
Pardon, nie liter, ale 6 litrov benzínu, čo je bežná súčasná spotreba =cca 30kWh.elektriny.
Elektrina pôjde výrazne hore. Štátom začne chýbať spotrebná daň z fosílnych palív ktorá čini cca 50 centov na liter. Liter benzínu pri 35% účinnosti auta dodá ekvivalent cca 30 kWh elektriny. Takže jedna kWh už len z tohto dôvodu bude musieť zdražieť aspoň o 15 centov. Lenže to bude aj pre tých čo nenabijaju, len svietia.
A ešte treba natahať stotisíce km káblov a vybudovať desiatky tisíc trafostanic (v EU). Lebo žiaľ, fyziku neošalime, a vedenia k pouličným lampam neutiahnu nabíjanie elektrovozidiel, možno jedného na jednu ulicu. Rovnako nie je možné zo súčasných trafostanic pri bytových domoch natahať káble k desiatkam stojanov na parkoviskach v okolí.
Kontrolná otázka - koľko je u nás čerpacích stojanov ? A to pritom tankovanie aj s platením trvá 2-3 minúty. Takže nabíjačiek bude treba mnohonásobne viac aj keď sa čas nabíjania skráti na 20 minút.
V Čine politici fosilne paliva nezakazujú ani elektromobilitu neprikazujú, napriek tomu je tam podiel registrácii elektrovozidiel násobne vyšší ako v Európe kde politici na ľudí a firmy extrémne tlačia. Vyzerá to tak že dosiahli pravý opak a pod tlakom ľudia elektrovozidla skôr odmietajú ako vítajú. Opäť sa ukazuje že fašistickou Bruselskou diktatúrou sa nič nedosiahne. A pritom majú euroatlantickej demokrati červené oči na Činskych komunistov.
Naď je len obyčajný Vasil Biľak v aktuálnom vydaní. Aj pozvanie okupantov zo ZSSR obhajovali že ich tu potrebujú aby bránili Československo.
Katastrofálna organizácia. Ešte aj ten zasah zachranarov - trvalo dlho kým prišli a podľa toho videa len postávali okolo nej a nevedeli čo robiť.
Jediné čo infláciu dokáže poraziť je, keď ľudia prestanú tie predražené potraviny kupovať.
Poukážky a ďalsie podpory povedú len k ďalšiemu zvýšeniu cien. Pretože v kapitalizme je to žiaľ tak, že ak majú výrobca a obchod dostatočne vysoký odbyt, skúšajú ďalej zvyšovať ceny a zisky.
Odporúčame