To by si bol rád, keď by si Slovensko už nemohlo ani pípnuť a všetko by rozhodli USA s Britaniou, Francuzskom a Nemeckom...
To by si bol rád, keď by si Slovensko už nemohlo ani pípnuť a všetko by rozhodli USA s Britaniou, Francuzskom a Nemeckom...
Štát je to o to vhodnejší na vojenské experimenty. Ani Rusi netestuju svoje zbrane medzi Moskvou a Petrohradom.
Akoby USA nesledovali Činu. Maxar by mohol ukázať zopár fotiek vo vysokom rozlíšení.
Načo je primátorom plat 6000 eur a viac ? Je to výsmech občanov keď v mnohých mestách je najlepšie zarábajúcim občanom pán primátor. A pritom mnohí z nich nemajú výkon ani ako bežný referent na nejakom úrade s platom okolo 1000. Hlavne mnohí primátori nemajú ani vzdelanie v príslušnej oblasti. A tak potom na všetko ešte extra platia poradcov.
Ono hlavne mnohí rodičia na ten bonus ani nedosiahnu. Aby si rodič mohol totiž uplatniť bonus 200 eur, musí celkom slušne zarábať. A plat 600 eur brutto nestačí ani na plný bonus za jedno dieťa. Taký rodič dosiahne len na bonus 140 eur. Pri mzde 1000 eur a dvoch deťoch dosiahne na bonus najviac 234 eur, teda obrazne len 117 eur na dieťa...
Podobných prípadov sa stáva hodne. Rodičia takto citovo vydierajú aerolinky, ktoré často ustúpia a povolia dieťaťu letieť. Inak by museli riešiť čo s opusteným dieťaťom. Právne je to dosť zložitá vec. Ak totiž rodičia majú svoje letenky v poriadku, je problém zabrániť im v odlete len preto, že do odbavovacej haly prišli s dieťatkom. Závisí od právneho systému tej-ktorej krajiny ako a či definujú takéto opustenie dieťaťa ako trestný čin. Prinajhoršom môžu tvrdiť že po dieťa príde nejaký príbuzný.
Erdogan si plne uvedomuje že je pre USA Turecko nepostradateľné. USA si nerozhnevaju štat ktorý je vojensky len o málo slabší ako samotné USA. Bez Turecka a svojich základni v Turecku by USA na blízkom východe skončili. A hlavne Erdogan nikdy nezabudne Amerike pokus o puč keď ho pred pár rokmi chceli zosadiť. Turci vždy boli obchodníci. A Erdogan si je vedomý že za súčasnej situácie môže všeličo veľmi lacno nakúpiť. Tak to využíva.
Aj naši politici ktorí len slepo plnia všetko čo sa oplotenej ambasáde prisní by si z neho mohli brať príklad. Ale to bude ešte dlhá cesta. Slovensko nikdy nebolo svojpravne. Raz sa klaňalo Viedni, inokedy Budapešti, a počas socializmu neurobili nič čo by si vopred nedali odsúhlasiť v Moskve. Už to aj tým Sovietom údajne bolo trápne riešiť každú blbosť s ktorou ich naši politici otravovali a často im odkazovali že si majú poradiť sami.
A čo naši Slovenskí piloti ? Ako im ide preškolenie na F16? Už sa dokážu aj odlepiť od zeme ?
Divíš sa Rusom že hovoria o bombardovaní Varsavy keď Poliaci už roky rozprávajú o likvidácii Ruska ? Poliakom totálne preskočilo po tom čo im v Smolensku spadlo lietadlo s vládou, vymysleli si že im ho zostrelili Rusi, hoci vyšetrovania nič také ani len nenaznačil a od vtedy by Rusko najradšej vymazali z mapy.
Moldavsko nie je susedom Ruska, alebo vidíš do budúcnosti ?
Blbosť, Duchovia Kyjeva ten výcvik zvládnu za 35 hodín.
Ľahko vymeniteľné batérie zrušili, lebo sa často kradli. Pri cene 20 000 lukratívna korisť.
Hlavný problém je, že tie EV sú neskutočne ťažké. A ak sa má dodržať maximálne zaťaženie ciest, tak je to príliš veľa na úkor nákladu. A auta ťažké na maximum tie cesty tiež poškodzujú. Aj pri opravách ciest sa tvorí CO2. Nehovoriac o emisiách z bŕzd a pneumatík, ktoré sa pri tej hmotnosti tiež skôr opotrebuju. A ak nieto námietke že 40 ton váži ak bežný kamión, odpoviem že áno, ale len ak vezie 30 ton nákladu. A nie 5-6 ton batérií.
Len kde zoženiem toľko vodičov. A treba im teda zaplatiť viac hodín.
2. Najväčšie prípustné hmotnosti
a) motorových vozidiel s dvoma nápravami 18,00 t,
ak je hnacia náprava vybavená dvojitou montážou pneumatík a vzduchovým odpružením alebo odpružením alebo ak ide o autobus 19,50 t,
b) motorových vozidiel s tromi nápravami 25,00 t,
ak je hnacia náprava vybavená dvojitou montážou pneumatík a vzduchovým odpružením alebo odpružením uznaným za rovnocenné v rámci Európskych spoločenstiev alebo ak je každá hnacia náprava vybavená dvojitou montážou pneumatík a najväčšia prípustná hmotnosť pripadajúca na nápravu nepresahuje 9,50 t 26,00 t,
c) motorových vozidiel so štyrmi nápravami 32,00 t,
d) motorových vozidiel s piatimi a viacerými nápravami 40,00 t,
j) jazdných súprav 40,00 t,
k) jazdných súprav prepravujúcich prepravné kontajnery v kombinovanej doprave,4a) súpravy ťahača a manipulovateľného cestného návesu v kombinovanej doprave,4a) jazdnej súpravy s cisternovým kontajnerom alebo výmennou nadstavbou v kombinovanej doprave4a) 44,00 t
Takže zo 44 ton vážil náklad len 20 ton. Zvyšok hmotnosti zrejme tvorili batérie. Bravóóó, vozidlo ktoré vozí viac balastu ako nákladu je skutočne všetko iné len nie vzor ekológie a efektivity. Na rovnaký objem nákladu budem potrebovať 2x toľko kamiónov aj vodičov.
S tým kúrením si sa dosť sekol. Kamarát ma EV a hovorí že má na výber, buď jazdiť, alebo kúriť. Lebo že keď zakúri, ďaleko nezajde.
Ktoré autá jazdia na med ?
Od nástupu elektromobility sú zisky automobiliek astronomický vysoké. Súhlasím s názorom že dotácie len krivia trh a zvyšujú zisky automobiliek.
Keď klamal dokonca aj StB, ako mu môžeme veriť že neklame nám ?
Odporúčame