A keď už sme ten kresťanský štát, nie sekulárny, a pán predseda si tak ctí tradície, ženy ako matky a podobne, prečo má deti mimo manželského zväzku? Nie je to podľa kresťanov hriech?
A keď už sme ten kresťanský štát, nie sekulárny, a pán predseda si tak ctí tradície, ženy ako matky a podobne, prečo má deti mimo manželského zväzku? Nie je to podľa kresťanov hriech?
Neviem o akom "európskom Ceede" autor hovorí. Pokiaľ viem, Ceed končí, (Proceed už skončil, výroba HB A SW končí o pár mesiacov), ostane, zatiaľ XCeed a v Žiline sa bude robiť elektrická EV4 a neskôr EV2. Ako náhrada Ceed-u sa bude do Európy voziť K4, pravdepodobne z Mexika. Určite bude mať úpravy aby plnila EÚ normy, ale zrejme to nebude žiadny "európsky model"...
A ešte - neviem ako v tejto vynovenej, ale head-up displej b tragický. Údaje neboli vôbec ostré a keď som si dal vyššie sedadlo, videl som z neho len časť. Kolega ktorý má cez 1.9m z neho videl len polovicu aj keď mal sedadlo až dole...
EV6 je zaujímavé auto, ale článok mi príde ako platená reklama. Toľko superlatívov pokope som dávno nevidel. Auto vyzerá dobre, je fajn že prepracovali infotainment, pretože ten predtým teda nebol nič moc. Neviem aký je teraz, ale predtým nájsť niektoré funkcie bolo utrpenie.
Na zdvojenú funkciu ovládacej lišty sa dá zvyknúť, ale nie je to veľmi intuitívne a pokiaľ človek nevie ako to funguje, sám na to ťažko príde.
Ódu na preliačeninu od kapotou hrdo nazývanou "frunk" som tiež ešte nečítal. Kufor je na tak veľké auto vyslovene biedny.
Vzadu je miesta dosť, ale vzhľadom na batériu v podlahe sa tam sedí trochu ako so stolčekom pod nohami a človek občas nevie čo z kolenami. Navyše, neviem ako po face-lifte, ale pred ním tie sedadlá neboli nijako pohodlné.
Výkon a jazdné vlastnosti sú mega. Vyše 300 koní, silný krútiak dostupný okamžite, 20-ky kolesá a nízke ťažisko robia svoje. Hore Pezinskou Babou držala ako na koľajniciach. Ale aj poriadne klesol dojazd...
O tom nepochybujem. Ale keď niečo tvrdí, dokonca že 5 ročné dieťa si to vie vygoogliť, tak nech skúsi dať link odkiaľ má informácie.
Aby som ti to uľahčil:
V marci 2018 Perex kúpila spoločnosť OUR MEDIA SR a. s., dcéra českej spoločnosti OUR MEDIA. OUR MEDIA a.s. vlastní český podnikateľ a senátor Ivo Valenta spolu s mediálnym magnátom Michalom Voráčkom.
Takze asi toľko k tomu čo je náš moje (či tvoje) sily.
Odkázal si ma na text neaktuálneho článku z roku 2006 a ja som ten ktorý nevie používať Google? Nedaj sa vysmiať...
No konečne. Dúfam že s tým čím skôr príde aj Apple. Je tragické aby deti až do 16 rokov (v ČR 15, v mnohých ďalších krajinách 13) nemohli platiť mobilom. Je to bezpečnejšie ako vláčiť so sebou kartu či cash. Navyše, bankový účet s kartou môžu mať oveľa skôr.
Ako si prišiel na to že majiteľ Pravdy je Angličan?
K faceliftu prvej generacie by sa ziadalo dodat ze asi najvacsia zmena bola v interieri, kde sive plasty boli nahradene ciernymi a novy interier vyzeral ovela hodnotnejsie.Tiez nie je celkom pravda ze tento facelift priniesol zvysenie vykonu motora 1.4 16V na 59 kW - aj verzie po facelifte z roku 2005 a 2006 mali najprv vykon 55 kW, az pocas roka 2006 doslo k zmene na 59 kW. Taktiez sa v clanku neuvadza verzia tohto motora so 74 kW, ktory bol k dispozicii uz aj pred faceliftom.
Nejako som nezaregistroval nieco ako "Korcokovu vladu". Ja som si myslel ze premierom bol niekto iny, ale oukej, isty cas bol jednym z ministrov aj Korcok. Tak za tej minulej vlady som vdaka danovemu bonusu odviedol na dani z prijmu o 280 Eur mesacne menej , kedze mame 2 deti vo veku do 15 rokov. Od buduceho roka, ak sa nic nezmeni, odvediem pri rovnakom zarobku o 80 Eur mesacne viac. Juj, ci sa tesim na nejaku zlavovu karticku od Erika Tomasa....
Zmizol dva polročný chalan a polícia z neho našla kosti batoľaťa? Spadol do stroja času?
A ktorí progresívci konkrétne? Kedy boli nejakí progresivci vo vláde a v akom časovom období sa medvede tak premnožili?
A tiež ste na tie huby chodievali v marci?
Ok, ale skus sa na to pozriet aj z inej stranky: ktora ina krajina na svete ma take obrovske zdroje ako Rusko? S takymi obrovskymi prijmami z nerastnych surovin a polnohospodarskej produkcie na pocet obyvatelov ako Rusi maju by mali byt niekde celkom inde.
Predpokladám že budú chýbať. Ale ťažko povedať komu viac. V Rusku neskutočne funguje tzv. "snobský efekt", to znamená že si niečo kupujem práve preto, že je to drahé a potrebujem ukázať že na to mám. Preto sa tam predáva toľko tovarov ktoré majú neskutočnú maržu len kvôli značke a prestíži (v tomto je inak mentalita nás Slovákov podobná tej ruskej, i keď sme výrazne "slabší odvar"). Tieto značky ale prežijú aj bez ruského trhu. Aj automobilky, aj iní výrobcovia.
Zaujímavé že niekto kto v predchádzajúcom príspevku napísal "Rusy" (i keď toto skloňovanie má niečo do seba, vypovedalo by to o ich charaktere) sa bude pýtať kto sú to "rusáci". Čo sa týka bicykla, ja osobne na ňom "chodiť " neviem, ale netvrdím že sa to nedá...
Priemerna mzda tiez nie celkom vypoveda o cene prace. Dolezite je aj odvodove zatazenie, ktore je u nas len ciastocne zapocitane do hrubej mdy, ale aj pocet dni plateneho volna a podobne. Netvrdim ze v Spanielsku su nizsie naklady na pracu zamestnancov, ale vyroba modelu 208 sa tiez nepresuva do Spanielska, ale do Afriky (Maroka), len elektrifikovana verzia bude vznikat v Spanielsku.
Teoreticky mozu by nove - podla ramikov SPZ, hoci rozmazanych, je vidiet ze sa jedna o auta jednej z vacsich spolocnosti poskytujucej u nas operativny leasing. Takze to mohli byt auta po operativnom leasingu ale kludne aj nove, zaregistrovane a urcene pre najomcov...
Odporúčame