Elektrický Fluence predĺžili o 13 cm, príde aj na Slovensko
Dalo by sa polemizovať, či je prenájom vždy drahší ako kúpa. Napr. pre podnikateľa, ktorý si prenájom batérií dá celý do nákladov, zatiaľ čo zvýšenie ceny z dôvodu drahých bateriek by musel odpisovať 4 roky. Kedže cena akumulátorov do elektromobilu sa pohybuje v tisícoch eur, kúpa by sa oplatila až po niekoľkých rokoch. Ak by si si napríklad musel zobrať na kúpu úver, táto doba by sa kvôli úrokom ešte predĺžila. Keďže kapacita batérií vekom a opotrebovaním klesá, v konečnom dôsledku môže byť prenájom (aj za 80 eur mesačne) výhodnejší ako kúpa.
Čo sa týka drahého nabíjania, pri súčasných cenách elektriny by ťa úplné nabitie akumulátorov jedného z týchto Renaultov vyšlo približne na 5 Eur (keďže plná kapacita je 22kWh), čo pri dojazde povedzme 140 km (stred hodnôt udávaných výrobcom) nepovažujem za veľkú sumu.
Napriek tomu si myslím, že elektromobily v súčasnej podobe (napájané dnes dostupnými batériami) ešte veľmi dlho nebudú reálnou alternatívou k autám so spaľovacími motormi.