Secret : Dobre hovoríš, ale auto zostane na ceste, ak sa mu motor zastaví a nemusí z výšky padnúť na zem, ak jediný motor v lietadle sa zastaví. A dvojmiestna stíhačka nie je ľahká ako vetroň, nedoplachtí tichúčko na trávičku.
Secret : Dobre hovoríš, ale auto zostane na ceste, ak sa mu motor zastaví a nemusí z výšky padnúť na zem, ak jediný motor v lietadle sa zastaví. A dvojmiestna stíhačka nie je ľahká ako vetroň, nedoplachtí tichúčko na trávičku.
Zišiel by sa pre takýchto pretekárov za trest 10 rokov uránové bane, alebo kameňolom ako v osvienčime.
Skôr by som povedal, že to bola len vlečková koľaj na cintorín.
Most cez Váh je iný , Váh je navýchod od stanice a trať smeruje do N. Zámkov, most cez Dunaj smeruje trať do Madarska a cestný most Alžbetin vedie cestu I/64 do komáromu.
Ceľom tohoto nováho diľničného mostu je pripojiť cestu I/63 z Novej Stráže cez Dunaj na diaľnicu do Budapešti, ktorá vedie okolo Komáromu do Budapešti a funguje už okolo 5 - 7 rokov. Okrem toho sa počíta, že severným smerom od mosta sa prepojí, alebo postaví nová spojka na cestu I/64, obíde mesto a niekde pred Hurbanovom sa napojí na cestu I/64 a následne na novú rýchlostnú cestu R 7 južným smerom od Bratislavy do Košíc. Maďari už takúto diaľnicu majú a veselo funguje. Nie tak ako naša severná trasa pod Tatrami, ktorá ešte nie je hotová. Mimochodom, na tej diaľnici havarovala mladá pani Rezešová.
Most cez Váh je iný , Váh je navýchod od stanice a trať smeruje do N. Zámkov, most cez Dunaj smeruje trať do Madarska a cestný most Alžbetin vedie cestu I/64 do komáromu.
Ceľom tohoto nováho diľničného mostu je pripojiť cestu I/63 z Novej Stráže cez Dunaj na diaľnicu do Budapešti, ktorá vedie okolo Komáromu do Budapešti a funguje už okolo 5 - 7 rokov. Okrem toho sa počíta, že severným smerom od mosta sa prepojí, alebo postaví nová spojka na cestu I/64, obíde mesto a niekde pred Hurbanovom sa napojí na cestu I/64 a následne na novú rýchlostnú cestu R 7 južným smerom od Bratislavy do Košíc. Maďari už takúto diaľnicu majú a veselo funguje. Nie tak ako naša severná trasa pod Tatrami, ktorá ešte nie je hotová. Mimochodom, na tej diaľnici havarovala mladá pani Rezešová.
Páni novinári, máte nesprávne asymetrické informácie ! Ten most, ktorý teraz stojí sám je železničný most Komárno - Komárom na trati 135, stojí už od r. 1954 na tomto mieste a nie je to Alžbetin most, ktorý je v meste na ceste I/64 a tvorí cestný pohraničný prechod do Maďarska ! Poslal by som aj výsek z mapy, ale neviem na ktorú adresu.
Posiela občan z Komárna, od r. 1963. Bývalý zamestnanec železnice, ktorý dobre vie, kadiaľ chodia vlaky do Maďarska !
rkst@zoznam. sk
A ináč, Prešporáci majú radi staré veci, tak ako Rakušáci a Angličania.
Však môže byť aj Starý most - čakateľ na kolaudáciu. Kým k tomu príde, bude aj starý.
Na stránke Sme.sk dávajú vidoe z jazdy Federici a Csolleyiho v ruštine. Neviem prečo, tak ma to rušilo, že som nedopozeral. To nemajú ani v slovenčine, V Bratislave, a ruský komentár. Tá komentátorka má taký škrekľavý hlas ako bosorka, keď ide predávať zemiaky na trhu !
Cisterna bola súkromná. To nemajú na odbore dopravy v podniku evidenciu , v čase počítačovej podnikovej techniky ?
Na každej cisterne je označenie tovaru, na ktorého prepravu sa používa ! Keď neviem, musím počítať s nazávažnejšími substrátmi ! Výhovorky ako u malých detí v škôlke !
Neviem, či nebola chyba v označení plavebnej dráhy ! Na iných fotografiach mi chýbajú výstražne bóje a vyznačenie piliera, kadiaľ vedie plav dráha, nakoľko ľod plávala proti prúdu, tak mohla dobre manéverovať.
Pánom politikom, managerom, ministrom a iným dôležitým činiteľom to všetko dať k náhrade ! Platy majú vysoké, a hlavy majú na to aby okrem nosenia klobúkov aj nimi rozmýšľali !
Ja mám už 28 paragonov zaregistrovaných v lotérii, z Jednoty. Zistil som, že sa už bločky nepovaľujú po zemi v predajni, ani v nákupných vozíkoch , ako to bolo predtým. Prečo len asi ???
Čo si im nešiel pomôcť vyťahovať toho rušňovodiča z kabíny ?! Však len na teba čakali, macher !
Mimochodom aj TEŽ v Tatrách stojí ! A ako by si to riešil ty , konkrétne !
Sergeja ako prvé už sú zlikvidované, boli zastaralé a neúsporné. Čmeliaky ( 6 - osové ) sa už vyraďujú, najsilnejšie zostávajú 742. Ale tie sú slabé na štrbskú rampu. Posunovacie rušne v zriaďovacích staniciach sa preventívne zrušili, predali a zošrotovali. Zvyšovali podnikové výdavky. A tak v prípade potreby ako teraz, niet čím nahradiť elektrickú trakciu a ako vidno v týchto prípadoch ten stav, ktorý zostal vôbec nestačí . V prípade potreby niet čím nahradiť neschopnú elektriku.
Ja mám takú skúsenosť, že pokiaľ navštevuje základné škol. vzdelanie žiak aj maďar. národnosti na slov. zákl. školách, tak nie je vôbec u neho zjavný maď. prízvuk, ktorý je počuť hoci aj u slov. žiakov v Maďarsku, ktorí navštevujú maď. školy. Doma sa aj tak naučí svoju materčinu, a tak vie dve reči a je to pre neho výhoda . A pokiaľ sa snaží, tak sa naučí aj češtinu a rozšíri sa mu životný obzor . Moja 60 ročná skúsenosť, potvrdená aj na mojich známych a rodine v mojom okolí v oboch národnostiach.
A generál Klapka, veliteľ komárňanskej pevnosti v časoch Košútovej revolúcie, pochádzal z juhomoravského šlachtického rodu . Pridal sa na stranu povstalcov. Má sochu v Komárne pred radnicou.
Napríklad v krajskom meste v Nitre ! A čo Štúrovo ?!
Odporúčame