A Američanom a jastrabom z NATO sa to príliš dobre hodilo. Chytili sa ako myš v pivnici na kúsok orecha v pasci !
A Američanom a jastrabom z NATO sa to príliš dobre hodilo. Chytili sa ako myš v pivnici na kúsok orecha v pasci !
A hlavne aby rôzni maršálkovia a prezidenti nebehali do kabíny, keď sú napití, lebo sú len cestujúci a nezasahovali do riadenia lietadla !
Načo je armáde taký amatér, však to ide aj samé, hlavne aby bol funkčný generálny štáb. A možno je zaseknutý v nejakom výťahu a nemá zo sebou mobil ! SaS ukázalo, že sú obyčajní amatéri !
Ten Mn vlak bol pri križovaní ako druhý a pravdepodobne na zrážke nemal vinu. A obidva boli pravidelné.
V diskuziach na českých veboch sa píše, že sa jedná o trať so zjednodušenou dopravou a križovanie v dotyčnej dopravni bolo pravidelné. Rušňovodič údajne ani nenahlásil príchod do dopravne, ale bez súhladu dirig. dispečera z nej odišiel.
Neviem, či na týchto nových súpravách sú na držiakoch pre ZCP pravítka, aby si mohli nastaviť patričný riadok. Na starších a zachovalejších mašinách som to videl a je to praktická vec.
Ja z vlastnej skúsenosti, ako absolvent jednej operácie, a troch hospitalizácii na chirurgii, ARO, neurológii v Nemocdnici v Komárne môžem len uvítať, ak sa do našej nemocnice dostane, hoci len už použitý nábytok , ako sú spomínané lôžka, lebo súčasný stav, ktorý je momentálne napr. v lôžkových odd. nemocnie je nanajvýš hrozný a zlý. Pred 10 rokmi som bol operovaný na chir. oddelení Nem. v KN, a pobudol som tam na zvláštnej izbe, s doplatkom mesiac . Boli tam vtedy 2 postele elektricky polohovateľné, ktoré boli veľkým prínosom pre operovaných pacientov, ktorých bolelo všetko, aj to čo nebolo operované ale mohli si sami s elektrickým ovládaním nastaviť posteľ, ako im najlepšie vyhovovalo. Na ARO som mal k dispozícii novú posteľ s tlačítkovým systémom polohovania, kde ovládací panel mal k dispozícii nielen pacient, ale aj ošetrovací personál, čo veľmi radi aj využíval. Oproti starým posteliam, bez polohovania bolo to ako porovnanie s kamennou pričňou v stredovekej mučiarni.
Však sa celý národ smial socialistickému poľnohospodárstvu, že nepriateľom poľnohospodárstva je práve počasie ! A už to platí aj v kapitalizme ?!
A prečo nie ? Však žiť na dlh je moderný spôsob života ? Aj Američania nás to učia, hlúpych Európanov !
neide o nominál, názov a druh mincí a bankoviek, ale o ekonomiku a politiku . Bohužiaľ !
Máš pravdu ! Sneh v podunajskej nížine padal raz ! A kedˇ
to bolo ešte pred Vianocami, tak za 2 dni sa roztopil. To isté aj po Vianociach. Mnoho krát ešte pred novým rokom ! Ale v r. 1956 začali -20° mrazy až vo februári. A celý marec sme mali v škole uhoľné prázdniny !
Len 1. a 2. sviatok bol skutočne sviatočne voľný. Na štedrý deň
bol pracovný, ale aj tak sa úradníci okolo obeda potratili. Len turnusári sme museli zostať, a čudovali sme sa, ako málo pracujúcich išlo okolo 16. h domov !
Najstarším železničným tunelom na území Slovenska je Bratislavský tunel č. 1 vybudovaný počas výstavby trate Viedeň – Bratislava (prvej na území c. a k. monarchie) a uvedený do prevádzky v roku 1848. Tunel svojou dĺžkou 704 m patril v tom čase k najdlhším na kontinente. Pri výstavbe novej stanice došlo k jeho skráteniu na dnešných 593 m.
asb.sk
zástrčky majú u sesdov, alebo vonku pred barákom a chajdou, spoločnú !
To je pekné, že sa rozbieha výroba. Ale čo odpady, ako stoja s tým problémom ?!
No neviem, čo je vyblokovať, ale zablokovať, to viem. Zatarasenie , znemožnenie nejakej dráhy a činnosti, to je zablokovať !
Aj automatická kontrola pravopisu mi výraz " vyblokovať " označila červenou čiarou ako nesprávny !
Koľko stál sv. Štefan, to bude vedieť Pali bácsi Csáky, Béla Bugár úr a podobní páni.
A Klapkova socha vznikla ešte za monarchie, to Ťa nemusí vôbec trápiť. Len občas si menili miesta a sokle so Štefánikom navzájom.
Možno, že bola náhradou za sochu Kossúta Lajosa, ktorú zhodili v N. Zámkoch po rozpade C. a K. monarchie. Aby tam mohli dať Bernoláka alebo komunisti Gottwalda !
Odporúčame