dovolím si oponovať, mám sice hydromenič, ale spotreba je hlavne v meste nižšia, ako som mal skúsenosti s manuálom, v porovnateľnom aute. Zrejme tá DSG nie je veľmi podarená prevodovka.
dovolím si oponovať, mám sice hydromenič, ale spotreba je hlavne v meste nižšia, ako som mal skúsenosti s manuálom, v porovnateľnom aute. Zrejme tá DSG nie je veľmi podarená prevodovka.
veľmi zaujímavé.
v prvom rade nepleť si pojmi s dojmami, u nás ani nikde naokolo nikdy nebol komunizmus. Nemám pocit, že v tomto zúriacom kapitalizme sa nečaká na autá. V konečnom dôsledku tento "maluch" bol kapitalistický výmysel, a v celku dobre sa aj tam predával.
zaujimavý poznatok, že zo 1000000€, dvakrát nižšia cena je 50000€. Tk toto mi hlava neberie, zrejme som de b..il
jedine štastie, že to otvárala bývala vláda bola vtom, že väčšina projektov meškala. Ináč by neotvárali nič. Ale to nie je podstatné, a le podstatné je to, že za tie tri premrhané roky, nespustila, žiaden nový zmysluplný projekt, samozrejme okrem, dialničného privádzača D3 v KNM. Tento dialničný privádzač má len takú maličku chybičku krásy , že namá dialnicu. :-)
takže podľa teba dochodcovia si prejedajú svojú bodúcnosť, celkom vtipné.
.2. Škoda Fabia 928
3. Kia Ceed 953
tak teraz neviem či nepoznám čísla, ale mám taký pocit že 953, je viac ako 928, či ??
jje tu ešte niekto, čo veria týmto ADAC štastistikám.
pozri sa, to že nechcem elektromobil ešte neznamená, že som socka, a mám hlboko do vačkau. Podobnú filozofiu majú škodahejtery, ktorí vravia, kto nemá škodu, je socka lebo na nu nemá. Pre kúpu elektromobilu musia byť silné argumenty, a tie zatial niesu. Bohu žiaľ problémi s elektromobilmi sa neodbúravajú. ale sa len kopia. Bohu žiaľ, zatial je viac argumentov proti ako pre.
pán budaj, už vám neverím ani slovo. SKôr vám tolerujem vasu spoluprácu s stb, ako toto.
ono problém budú aj nadzemné garáže, ktoré budu elektromobily extrémne preťažovať. Budú sa musieť stavať nové s vyššou únosnosťou. Pri požiary elektromobilu, je podstatne vyššia teplota horenia a železobetónové a oceľové konštrukcie horia ako zápalky.
fakt nechápem, prečo klienti neodído do banky, kde nevyžadujú takéto nezmyselné poplatky. slováci asi veľmi radi kŕmia nenažrancov.
hlavná vec, že nemecké elektromobili jazdia na uhlie. :-)
V súčasnosti v téjto tirede 20-35 t€, co sa týka pohonnéj jednotky HDI + AIsin , nič lepšie neexistuje.
ďalší nechopný kecálek.
Mńa by len zaujímalo, či takéto pokusy sú aj ekologické. či budeme sa odbavovať na pri autách?. ......
presne ako za čias hitlera pred II V.V. , tam tiež hospodárstvo šlapalo jedna radosť. Ešte otázočka, kto zaplatí všetkú tú výzbroj pre ukrajinu, hádam si nemyslíč že zdecimovaná ukrajina.
tiež som mal dvoch peugeotov, a max spokojnosť, ale teraz som "presedlal" jedine kôly cene. Sice som zostal pri stelantise, hlavne kôly vinikajúcej prevodovke od aisun-u, lebo v tomto segmente aut nemá konkurenciu. dvojspojky a hlavne dsg, sa nechytá. Bohu žial, už aj stelantis postupne prechádza na dvojspojku. Nová 3008 už bude mať dvojspojku....
vieš, presne taká istá, ako naša zo svrčinovca po PL hranicu , hovorí sa tomu 1/2 profil. No určite, riadna hanba Tento v celku pohodlný úsek zo strany ČR, je na SK strane prechádza cez obec, a je ukončený kruhovým objazdom, ktorým má problém preisť kamion. Alebo vieš čo? , skús si tu trasu preisť a potom možno pochopíš.
ešte lepšie, k tomu infarštruktúra, obchdy...........rátal som kalkulačkou, ta mi vyhodila error. :-) , ale nič to nemení na tom, že takto vystavali celé slovensko. A dodnes je pomerne veľký dopyt po takomto bývaní. Čiže aj trhový mechanizmus ocenil ich prácu. Na rozdiel od kollára, čo už tretí rok stavia byty, ale len ceruzkou na papiery.
Odporúčame