ešte doplním: ožraté prasa dokope človeka na smrť a po 4,5roka vysmiatý odchádza z basy.
ešte doplním: ožraté prasa dokope človeka na smrť a po 4,5roka vysmiatý odchádza z basy.
prečo nie, veď sa tam len hádaju, to by dokázal aj dežko z osady, tak prečo nie veronika. Veď ta má dobrú "papuľku. "
10€ za kus, good job.
no neviem, vôbec existuje na slovensku neaký štadión, ktorý by bol vzdialený viac ako dve hodiny od letisk?.
klamú, teraz som telefonoval so synom, žiadne prázdne regále sa nekonajú. Už som mu chcel posielať humanitárnu pomoc.
1. nie vôbec to nie je marketingový ťah, ale bohu žial realita, tu sa nedá urobiť game off.
2.. toto nie je problém elektromobilu, danná poruchja môže nastať aj pri aute so spaľovacím motorom. , ale problém tesly, kde je dôležitejšia reklama ako ľudský život. vivat amerika.
zrejme jednoduchšie , by bolo vymenovať čo je dobré v koncerne.
a povedz, v čom zavádzam a klamem. Ja som len vyjadril svoj názor ,
jasné jasné, tvoj symbol vzdelanosti je matovic, danko, a ostatní plagiátori.
Podľa mňa , na severe sú tvrdšie podmienky na život a ľudia sa musia viac snažiť, keď chcú prežiť. Neplatí to len pre slovensku, ale všeobecne. V taliansku je priemyselný sever a zaostalý juh, podobne španielsko. Tiež je zaujimavá životná úroveň severských krají, ako švédsko, Nórska....Jednoducho na juhu, človek hodí dva zemiaky do zeme a už si lan počká pokiaľ vyrastú, kúriť sa musí minimálne...... No a bratislava je zasa plná plagiátorov, ako danko, matovič, kolár......:-)
nakoniec som " pristál", pri C4, s 1,5 HDi a AT8°. je to skôr "dizajnovka", Ale vyhrala spotreba a 8°AISIN. V téjto tirede hádam neexistuje pohodlnejšie auto, s primeranou dynamikou za primeranú cenu. Vnútorný priestor sa doslova na cm zhoduje s najnovšou octaviou, samozrejme okrem kufra. Je to síce menšie ako korando, ale cenovo cca na jeho úrovni.
cca pred rokom som kupoval nové auto. Korando som mal tiež v merku, ale odradila ma hlavne ta spotreba, sice kvalitná AT AISIn, ale len 6° a veľmi zastaraný dizajn interieru. , hlavne ten nepraktický volič jazdných režimov.
tento svet je na ruby a riadia ho úplní diletanti. Stačí porozmýšlať a nehnať sa len za peniazmi. Uvediem príklad, zemiaky si vypestujem napr. na Liptove a odveziem ich maximálne do Bratislavy a nebudem voziť zemiaky z z egyptu na liptov. A takýchto je x príkladov, dalo by s ušetriť neskutočné prepravné kapacity.
tak toto je riadna blbosť. Ešte horší nápad ako bicykle na guli .
ťažko možno článok označiť ako tendenčný, veď to je vlastne súhr štatistických údajov, viac menej fakty. Treba si uvedomiť jednú vec, že elektromobil je pri porovnateľných autách cca 200-250kg ťažší, čiže logicky musí mať účinnejšie brzdy,a tým pádom drahšie hoci ich až tolko nevyužíva. To isté platí, aj o pneumatikách , ktoré musia byť pevnejšie a tým pádom drahšie......zažil som na vlastnej koži, Mám auto, nižšej strednej triedy, ktoré vyrábaju ako nafta-benzín-elektro. Pri kúpe zimných pneu ma skoro vyhrbilo, keď jedna guma stála 140€, a to len preto aby bola vhodná aj pre elektro.
bola "moje mládi" ďakujem. Nech odpočíva v pokoji, konečne má pokoj aj od primitívov ako kolega hore.
trocha objektivity aj k EV. To, že keď mám auto čo má 1200kg a auto čo má 1800kg tak sa tie pneumatiky musia viac opotrebuvať, fyzika nepustí. Detto, keď vypočítam garáž na 1000kg auto a postavím tam 2000kg auto tak raz to musí spadnúť, statika nepustí. ......
ako Pat a Mat. Jednemu skrsla myšlienka, budeme chrániť životné prostredia a najlepšia cesta sú elektromobli. Hurá ideme ich vyrobiť, No zrazu zistia čiste náhodou, že ten elektromobil treba nabíjať, hurá podme stavať nabíjačky. A zrazu zistími, že keď m,áme nabíjačka, tak naám treba aj elektriku.....tak podme spustiť elektrárne na fosílne paliva.......Potom zistíme, že s EM, nemôžme parkovať v parkovacích domoch, lebo by sme ich preťažili a mohli by spadnúť....Zrazu zistíme, že elektromobily nikto nechce, lebo sú drahé, tak hurá vymyslíme štátne dotácie, zrazu zistíme, že štátne pokladne to neutiahnú tak hurá pdme zdražieť konvenčné autá , keˇ%d ani to nepomôže, tak hurá podme zdražieť benzín a nftu, ........ a nakoniec zistíme, že v konečnom dôsledku ten ekomobil nei je vôbec ekologický, lebo nevieme čo so starou baterkou, no proste pat a mat sa môžeu len červenať.
pri dnešnej technike, autonómne autá sú doslova nebezpečná vec príkla Tesla. U nás sú skôr bežné tzv poloautonémne , ktoré sa skoro vyrovnajú tesle, ale napr.majú blokovaný volant, keď ho pustíš tak auto začne "bľačať". tu je zasa problém kvalita našich ciest, a hlavne ich značenie. veľmi pochybujem, že by sa na téjto ceste s tým chabým značení stredovej čiary, vôbec to auto chytilo jazdného pruhu, čo by mohlo zabezpečiť aby auto nemohlo preisť do protismeru, aj keby vodič trebarz zaspal.
úplne ignoruješ Baťovú teoriu. Radšej menší zisk, ale viac predaných kusov. Čiže ten tvoj eniak, môže mať aj vyššie marže, ako npr octávia, ale pri predaji pár kusov, je to nič, oproti octávii. myslím že teraz je jasné kto živí škodu.
Odporúčame