riadne bludy, otázka 6, nebola škoda z feratu ale škoda UVMV. 1100gt
riadne bludy, otázka 6, nebola škoda z feratu ale škoda UVMV. 1100gt
na SK sú podstatne dôležitejšie dopravné problémy, ako ba metro, ktoré sa neriešia. Ved majú elekričky. čo si myslím je na také mesto, je dostatočná alternatíva. Pokiaľ nebude dobudovaná na sk cestná a železničná sieť, tak o metre treba len snívať.
plne súhlasim s kolegom rbt. K fio a mbank by som ešte doplnil revolut. Vám sa v celku čudujem, že Vás bavia tie "tančeky" okolo platieb za účet. Aby človek sledoval keď budem mať tri platby, tak musím ešte ma ja neviem čo a potom ti možno velkodušne dám účet "zadarmo"...... tak to by ba fakt nebavilo, so slsp som s rozlúčil hneď určit´u dobu som TB, pokial tiež nezačali vymýšlať sprostoť, ak keď a potom..... oakmžite som sa s nimi rozlúčil. Hlavna vec, že slsp, má miliardové zisky a všetko vyvezú do zahraničia.
a to fakt, nemáme nič dôležitejšie na pláne, len tunel Krpaty???. len námatkovo spomenie, D1 KE ukrajina, tu by sa určite dali požiť 5% nato. R4 PO PL, tunel Soroška, dokončiť obchvat košice, druhá rúra braniska, konečne dokončiť ružomberok, tunel Korbelka, konečne stavať D3.... určite nie karpaty ako PPP a ako prioritu.
každí svojprávní majiteľ vodičáku, musí takéto situácia zvládať bez problémov a okamžite.
väčné škoda, že stelantis postupbe prechédza na dvojspojkové prevodovky a opúštajú hydromenič. Zrejme cena nepustí.
v celku vtipné také progresívne, určite sa dobre bavíš.
progresívním ťelcam, sa musí zadefinovať, ešte aj rýchlosť chvôdze, lebo zdravý rozum na špacírke.
zasa jedno bombastické vyhlásenie mechanika, len aby potešil zákazniká, a ten je hrdý, ako sa dokonale stará o motor.
som slovák, a vôbec nie som pobúrený. Len nech majú otvorené. Akým právom, v článku niekto vystupuje, za slovákov. Keby, nebol tento pridrbnutý článok, tak by som ani nevedel, že budú mať otvorené, ale aspoň im spravili reklamu.
zrejme nie je to super riešenie, keď to ľudia nedobíjajú. Auto ťažšie o 200kg, drahšie ako bežné auto no nekup to. Problém nie je v majiteľoch, ale drbnutej zelenéj legislatíva EU, kde na tie autá dávali dotácie, ktoré ľudia samozrejme využili....... v konečnom dôsledku vyššie emisie ako pri dízli. :-)
ke´d toto sú ťažké križovatky, tak sa nedivím toľkým haváriam na ceste.
knihy ako aj témy sú vynikajúce, ale seriál sa nevydaril. nestojí za nič.
bohovská logika, ale pre egoistov čiže pre seba. Tak rodičom čo celí život pracovali a niečo po nich aj zostalo, tak tým závidime a treba im zobrať, keď sa to otoči, zvýšiť vek odchodu , čo by bol logický krok, lenže to sa týka súčasných pracujúcich tak to ani bohovi, je to nespravodlivé. Keď už, tak rovnaký meter na každého.
prečo nenapíšu, ako tato "tetka" podpísala antichartu, ako plamenne sa zastávala KSS, a dokonca za to všetko dostala štátne vyznamenanie od vtedajších pohlavárov.
slovensko by malo žalovať holandsko, za to, že má nedemokraticky zvoleného kráľa.
v demokracii západného typu, je problém napísať pravdu.
put in, nie je lajno, ktoréj navigácia nefunguje ani v bulharsku :-)
put in, nie je lajno, ktoréj navigácia nefunguje ani v bulharsku :-)
kája, ten pohrobok vysokého komunistického pohlavára, je zrelá na liečenie.
Odporúčame