píšeš sprostosti, zrejme sa v tom nevyznáš. TUV je obdoba našej STK, takže tuna ide o to ako sa auto pripraví na ňu. Pozri sa, že nemci musia platiť za škody v USA a prenašaju ich do ceny vozidiel, tak musia mať masívnu reklamu o "uber vagene". Všeobene známe sú prípady testovania aut ADAC-kom, kde zámerne podhustili predne pnau pri teste Logana, a takým to spôsobom ho prevrátili. Známe je porovnávanie Audi a citroen C5, kde prehra citroen, lebo 2 x bol v servise s výmenou žiarovky a 1x menili tlmič pruiženia. Audi vyhralo, lebo bolo v servise len 1x, ato s výmenou automatickej prevodovky, ktorá sa na ceste rozsypala a auto museli odtiahnuť do servisu. Takže takéto su tie "objektívne" testy . Ďalej by sa dalo písať o úžasných motoroch 1,2 TSI, ktoré už ani nechceli poisťovať pre ich extrémnu poruchovosť, a o najnovšom zázraku 1,5 l benzinovom motore, ktorý zdochýna pri rozbehu, a nejlepšie na tom je to , že ani po 9tich mesiacoch nevedia za boha zistiť prečo to robí