nepoužitelný naleštený prd za 20t€
nepoužitelný naleštený prd za 20t€
Fakt neviem, čo by tam ten golf robil. Golf doháňa len zameškané, čo deklarujú ako novinky konkurencia už dávno má v sérii. Podľa mňa Renault, alebo Peugeot, ostatní nemajú šancu.
píšeš sprostosti, zrejme sa v tom nevyznáš. TUV je obdoba našej STK, takže tuna ide o to ako sa auto pripraví na ňu. Pozri sa, že nemci musia platiť za škody v USA a prenašaju ich do ceny vozidiel, tak musia mať masívnu reklamu o "uber vagene". Všeobene známe sú prípady testovania aut ADAC-kom, kde zámerne podhustili predne pnau pri teste Logana, a takým to spôsobom ho prevrátili. Známe je porovnávanie Audi a citroen C5, kde prehra citroen, lebo 2 x bol v servise s výmenou žiarovky a 1x menili tlmič pruiženia. Audi vyhralo, lebo bolo v servise len 1x, ato s výmenou automatickej prevodovky, ktorá sa na ceste rozsypala a auto museli odtiahnuť do servisu. Takže takéto su tie "objektívne" testy . Ďalej by sa dalo písať o úžasných motoroch 1,2 TSI, ktoré už ani nechceli poisťovať pre ich extrémnu poruchovosť, a o najnovšom zázraku 1,5 l benzinovom motore, ktorý zdochýna pri rozbehu, a nejlepšie na tom je to , že ani po 9tich mesiacoch nevedia za boha zistiť prečo to robí
prosím Vas je tu ešte niekto, kto tieto "nemecké" TUV reporty berie vážne??
TRrocha odveci porovnávať VAG motor s vypínaním piestov s týmto. Veď ta 1,5, skáče až zdochýňa pri rozbiehaní, a nevedia prísť na to čím to je. Ono asi v článku músí byť zakomponovaný "folksvágen" v pozitývnom svetle, aby boli prémie pre novinárov. Jedno čo by KIA mohla už konečne zmeniť je pri AT ten volič jazdných režimov a nahradiť ten ovládaci "kyjak" niečim inteligentnejším.
presne tak, v extrémných prípadoch sa môže stať, že dízel vypúšta čistejšie spaliny, ako bol nasatý vzduch. Celý problém dízlov, vznikol len preto, lebo VAG dlhé roky klamal v emisiach a zanedbal vývoj samotných motorov, Teraz veľmi ťažko dobieha zameškané. Keby sa nebolo spravilo masívne vymývanie modzgov o "čistote" benzínu, tak WV by skrachoval, lebo by nemal čo predávať.
a premier, nie je náhodou aj podpredseda smeru?. takže nemal by mať problém navrhnúť odvolať grgača. a toto sa tvári, že vládne slovensku.
kedže poslanci sa nevedia dohodnúť, tak najdemoratyckejšie by bolo sa spýtať ľudí, či chcú odísť EU bez dohody, alebo podľa dohody podľa diletanta borisa. Čiže nie nové referendum, ale vôľa ľudí ako odísť z EU. Zrejme borisko by bol veľmi prekvapený. Dodne ešte nik nevysvetlil, čo by GB získalo odchodom z EU???.
autor nech si doplní vedomosti, do portfólia PSA patrí aj Opel. čiže 4 značky.
pozri sa, v princípe máš pravdu, ale ľudia v GB určite nehlasovali v referende za tvrdý berxit. Čiže, teraz westminster, dohodu nepríjme, premier bude musieť požiadať o odklad, a potom vypíšu referendum, nie o brexite, ale či chcú občanie GB vystúpiť tvrdým brexitom. Podľa výsledku sa parlament zariadí. Ja osobne pochybujem, že by sa našla väčšina čo by súhlasila s tvrdým brexitom.
ach jaj, to si si nevšimol, že erseg, je z madarskej mensiny. Najdolezitejsie úseky pre Sk zablokoval KNM pre istotu ani nerozbehol (26t aut z toho 30% nákladne), len preto, aby mu zostali peniaze na juzne úseky , len aby sa zavdačil madarskej menšine. Pritom južné úseky majú 6t intenzity s 10% nákladne autá. Zasa, len diskriminácia majoritnej väčšiny na úkor nemenovanej madarskej menšiny.
tak to som sa už dávno tak dobre nezasmieal, že vraj " duel troch žien". wikipédia = Duel alebo súboj je boj dvoch protivníkov so zbraňami podľa dohovoreného času, miesta a zbraní. Úroveň novinárov 0 bodov.
panebože, tí "profesionální" novinári, by sa už konečne mohli naučiť, že nie je tunel Ovčiarisko, a Ovčiarsko, podľa priľahlej obce Ovčiarsko !!!!. Taktiež by mohli občas prinioesť aj aktuálne foto, nie len skopírovať predchádzajúce a trocha pozmeniť text. Fakt hanba, veľká hanba.
zaujímave, že autor pre istotu nenapídsal cenu testovanej verzie. Myslím si že tá pomaly atakuje 40t€
niekoľko hrubých chýba od autora.: na spojoch na blatníkoch na 1000ke neboli chromove, ale hlinikové lišty. Napísať, že 100ka bola len facelift 1000, je tiež dosť odvážne tvrdenie, kde bola prekopaná celá karoséria podstatná časť interieru. V porovnai napr s novým golfom, kde zmenili akorát led svetla, a dali digitálny prístrojoý štít, to bola riadna zmena. Taktiež motor 110, nebol nový, ale bol len pokračovateľom 1100-ky.
s tou 1,5, trocha opatrne, veľmi často sa stáva, že skacká, a koncern ani po 7-mich mesiacovhj neprišiel prečo. Reklamácie sa množia a neriešia. Trocha mohli vytiahnuť tie kolesa viac von (2-3cm), aby to nebolo také smiešne, a trocha to aj dizajnovo bolo zaujímave. Takto to má šmrnc ako stará škoda 105 120, pred M kovým modelom. proste užovka.
tak to vôbec nemáš pravdu, V holandsku si farmár kúpi z dotácii umývaciu linku na kravky, a preto chodia čisté. U nás na to jednoducho nie su peniaze a fyzicky umývať každú kravku je nemysliteľné, respektíve nie su prašule na zaplatenie ľudí.
krásna óda na škodu písana v inotajoch. Ináč ma pobavilo, stretnúť troch medveďov, jednu medvedicu a tri mláďata 3=3+1 :-)
Tak prosím Vas nech mi niekto rozumný vysvetlí, ako to mohli zadat Váhostavu, = megazlodeji, čo okradali živnostníkov, čo nedokončili na čas hádm žiadnu stavbu, neplatia faktúry a neplnia si záväzky, a museli isť do reštruktualizácie???:
Keby si si trocha preštudoval odborné štúdie, a nie taľafatky z novín tak by si takéto sprostosti nepísal. V súčasnosti dizel je čistejší a s nižšou spotrebou ako benzín, a bohu žiaľ, zatiaľ zaň nemajú reálnu náhradu. Celé loby proti dizlu, je danné fakticky pre to lebo nemenovaný koncern nedokáže vyrobiť seriózny dizlovy motor, proste nedokáže dobehnúť vývojový deficit, ktorý si sposobil sám podvodným softvérom a tým pádom stratil roky vývoja. Čo sa týka berlinga, tak tento koncept sa francúzom vydaril, a dodnes nemá reálnu konkurenciu, napriek veľkým snahám konkurencie, pre názornosť uvediem napr. škoda roomster, ktorý skončil na smetisku nepodarkov, s minimálnými predajnými číslami.
Odporúčame