Nie je štart-stop ako štart-stop. Niektoré 'nahadzujú' aj 1,5 s!
zrejme netušíš,ako pracuje správneS&S.PrepracovanýS&Sfunguje úplne ináč, ako to prezentuješ.Niektoré S&S sú tiež nazývané ako mikrohybrid. Auto nemá vôbec štartér, takže sa nemá čo ničiť. K rozbehu motora sa používa reverzný alternátor, ktorý pri brzdení rekuperuje energiu do kondenzátora,z ktorého sa potom berie energia na rozbeh,dokonca,sa elektrická energia využíva k prvotnému pohnutiu auta.Baterka s tým nemá nič, čiže sa neničí.Pri spomalení pod 20km/h, sa motor zastavuje, čiže k semaforom dochádzaš už s vypnutým motorom. V prípade, ak nechceš vypnúť motor stačí nechať zatlačenú spojku.Režim S&S je riešený tak, že keď nie sú splnené všetky podmienky,tj dostatočné silná batéria, nedostatočne zohriatý motor..S&S systém sa neaktivujem, čiže motor ti nezhasne, bez Tvojho zásahu. Taktiež,keď stojíš,a máš zapnutú klímu, svetlá..a nastanú podmienky, že by baterka tieto spotrebiče nestačila napájať, tak sa motor sám rozbehne, napriek tomu, že ešte stojíš. Toto sa udeje bez Tvojho zásahu.