ACE: Lepiace súpravy na defekt? Je to katastrofa, ukázal test!
mám taký pocit, že Tvoje technické znalosti neprekračujú obzor absolventa humanitných vied, a len sa hráš na pseudotechnika. Vyjadrim sa len k tomu, čomu rozumiem. S&S, nezastávam, ale v konkrétne, napra pSA a Suzuki, čo montujú S&S, je už na takéj úrovni, že je dokonca označovaný ako mikrohybrid, čiže požíva reverzný alternátor, energiu berie z rekuperácie, ktorú ukladá do kondenzátora, resp pomocnej batérie, z ktorej potom čerpá energiu nielen pri štarte, ale aj pri rozbehu (cca 2,5kW). Motor vypína už pri jazde pod 20km/h...... klzné ložiska Ti vysvetlil kolega, ktorý tomu zrejme lepšie rozumie ako Ty. Ešte takúto perličku, na tvoju poznámku o veľkosti kufra. Konkrétne Peugeot 308, má s lepiacou sadou o 85l väčší kufor, oproti kufru s rezervou. (pozri si technické dáta) . Tiež si myslím, že aj hmotnostná úspora, nie je na zahodenie. Tiež si neviem predstaviť, že by neaká pipka menila veľké kolesa na X5, alebo na dialnici si niekto vôbec dovolil meniť koleso, je to o život.