konkretne priami konkuren fabia http://www.skoda-auto.sk/modely/cenniky/?fabia kde mi nejazdenu skladovku nukali za 7 999€
konkretne priami konkuren fabia http://www.skoda-auto.sk/modely/cenniky/?fabia kde mi nejazdenu skladovku nukali za 7 999€
No tak stou cenou, nemaju šancu, napriek slušnému dizajnu, hrozne predražené. Auta v tejto kategórii začínaju na 8t €
ale si mi nevysvetli, kde je tych uzasnych 352km;; tak aspon netrep sprostosti horsie ako fico
Logika, kde su tie tvoje 44km/rok dialnic?? 44x8=352km, ved to by sme museli po dialnici ist aj do hornej dolnej a na WC tak aspon netrep sprostosti. Ci modracke pocta, odovzdam 1km polprofil, potom odovzdam druhy km polprofil spolu su to dva provili po 1km spocitam mam 8km dialnic co sa v skutocnosti rovna 1km ze::
tak to vôbech nechápem, ako môže mať take "super " auto, takúto fatalnu chybu.
Re: smejem sa
skus porozmyšlať. Ak prevolaš paušal, aby si mohol využívať volné minuty, tak potom volaš do inych sieti draho, alebo šetriš paušal do inych sieti a nevyužívaš volne minuty do orange. Logika nie odrbuta tak či tak.
po
odstavky mbank avizovala na svojej stranke, tak nevidi :-© m v tom ziadnu tragediu, toboz nie ako namet na titulku v pravde.
Re: navratnost
s tym PP som si nevymislel, je to potvrdene testami oborných časopisov. Čo sa tyka Skoda~VW to mi je jasne ze je to jeden koncern, no ale to nemení nič na fakte, že zatial S/VW nevyrobila poriadny 3valec.
Re: navratnost
a tu spotrbu mas z PP, ci meranim?, ak z PP tak tomu never Skodavagen ukazuje pri PP az o liter menej!!!! Ja neviem co si ta skoda nedaj konecne pokoj s nepodarenými 3 valcami, ktore jednoducho nevedie vyrabat.
Re: TB je drahá, no služby má kvalitné
Prosim Ťa napíš, včom je taka kvaliná, nevidím žiaden rozdiel medzi bankami, iba ak ta inteligentnejšie ošmeknú, že sa ani nenazdáš. Ešte otázočka, v čom je príšerný IB v mbank?? ja som náhodou s ním veľmi spokojný, iba ak sa ti nepáči preto že je škaredej farby???
Re: gebuzina
povedz mi čo vlastne ešte na autach nebolo, asi už len kravský chvost. Veď na každom aute nájdeš podobnosti, tak o čom tu vlastne píšeš?? A dizajn, je vec vkusu, každému sa niečo iné páči, dokonca som sa stretol s názorom, že aj fábia II je vkusné auto, no čo už, možna sa niekomu aj páči. To isté VW, všetko rovnaké, bez štipky fantázie, no a proste niekomu sa páči.
Re: ..
lenže tá tvoja úžasna fábia kombi začína na 9880€ a trocha schopnejšia (aby nemala len diery v prístrojovke, a aspoň okna bez klučiek a central s dialkovym, už som kdesi na 12-13 tis€ . a cenovka končií pri 15tis€ bez akejkoľvek extra vybavy, keby som ju vybavil so všetkým co je ponúkane, asi by nebol problem prekroči 20 tis €, a to uznáž, že za take auto dať tolko penazí??
Re: zabavne citanie...
ale čo by, čítať ešte viem. Proste je skupina ľudí čo kúpi radšej lacnejšie, ale nové auto. A ten hnoj, občas treba previesť, prečo nie? Ešte otázočku, ako zisťuješ, keď kupuješ tie tvoje úžasne jazdenky, že majteľ neprdel do sedačiek?? to by som rád vedieť?? :-)
Re: zabavne citanie...
osobne by som si nikdy nekúpil 5ročné auto s preprdenými sedačkami, a s nejasnou históriou, a potom zhánať ďalšieho hlupáka čo to kúpi. No čo už proti gustu žiaden dišputát, keď niekomu vyhovuje 5ročná jazdenka, nech si ju kúpi. Niekomu stačí nový Duster, alebo aj logan.
Re: Sedláci sa tešia
ak by bol na vysokom poste, tak asi by nevypisoval na internete taketo kraviny, takže platí varianta B
Re: Sedláci sa tešia
Keď nie su argumenty, stačia invektívy a urážky, no proste IQ hojdacieho koňa. Inač, aj ten hnoj musí niekto previesť že, to asi ťažko pochopíš.
spica
tak to je prehladne jak hovado. fantastická zlava no co uz povedat. Radšej účet zadarmo v nemenovabej banke aj pre manželku, ako tu sa boriť so zostatkami, a ešte sa aj rýchlo oženiť, aby som mal zľavu. no v tej tatre su fakt chorí ľudia, čo už nevedia, ako obabrať klienta,
Re: TEST C3
prosim ťa a na zaklade čoho si určil, že vo fábii je vzadu viac miesta ako v c3, z osobných pocitov, a dojmov,. ? zrejme musíš byt neaky Golem, so 130kg, keď v c3 maš hlavu na 45°. Netvrdim, že vzadu je miesta na rozdávanie, ale lepší štandart pri malých autach. Pri C3 si neviem vynachváliť vzadu, hlavne pri nastupovaní vďaka pomerne vysokým dverám, čo pri octavii, silne chýba. (komby to má trocha lepšie vyriešené). A to čo som napísal o octavii, za tym si zasa ja stojí, že je to malé auto s veľkým kufrom, čo nie je dobré do mesta, čiže ani ryba ani rak, proste auto, nepoužotelné do mesta, a nevhodné na dlhé trasy so zastaralou technikou. (TDI konkurencia minimálne 10 rokou už nevyrába. V súčasnosti už ani veľké lodné motory tuto techniku nepoužívaju. )
Re: Neskutocne drahe !
ked skusis prave alt+e, tak ti napise taketo € a nestrapnuj sa s ojro, uz si sa to mohol naucit, ale skolstvo je asi podla teba drahe , tak sa skoda ucit
Re: TEST C3
ja neviem, co vsetci máte s tým kufrom. Auta tejto kategórie su určené na úplne niečo iné, nie na prevážanie veľkého kufra. Ja osobne 90% jezdím s prázdnym kufrom, max, ak nákupna taška + zbytočnosti. A ak niekto prevážať veľké veci a potrebuje veľký kufor, tak si kúpi poriadné auto, a nie malé auto. Ak ti chýba kufor tak si kúp táliu, ta má 500l. 8-o Kdesi v južnej amerike vyrábaju C3 s kufrom, a už sme tam kde je Octa. a mam aspon priestor na nohy.keď už.
Odporúčame