Rapid bol Rapid
Mal som Š 136 Rapid, s čiernou "koženkovou" strechou, bezkontaktným rozdeľovačom, stereo rádiom. Predné brzdy 4 piestové, duralové kolesá, prosto bomba. Svižné, perfektne sedelo na ceste a takú Jahodnú alebo Myslava-Baška som si odvtedy tak neužil. Vtedy som týždňovkoval KE-ZV a Rapidka dodnes drží bielu stuhu na tejto trati. Vtedy už bol všade ten pančovaný benzín UNI, ktorý nestál za veľa, ale v Lučenci mal nejaký Maďar ešte starý olovnatý Super 98 a to robilo divy. Rapidka sa postavila na zadné, zaerdžala, a išla ako fras. Hladučko som ju vytočil do 5000 ot/min. a len si hvízdala, 140-150 sa javila ako pohodová rýchlosť. Brzdy boli tiež fajn, riadenie presné a v zákrutách sedela ako pribitá, len to chcelo poznať jej mierne náladové chovanie, bez plynu nedotáčavá, s plynom pretáčavá
Škoda, že dosť rýchlo zhrdzavela, ako 11 ročnú som ju strelil ešte za 2/3 pôvodnej ceny. Keby som mal dielňu a čas, tak by som si ju určite nechal ako veterána s charizmou.