Doručuje sa akurát tak pošta. Elektrická energia sa dodáva.
btw ak máš problém s distribučnými poplatkami, tak sa môžeš kedykoľvek osamostatniť a elektrinu generovať sám...
Doručuje sa akurát tak pošta. Elektrická energia sa dodáva.
btw ak máš problém s distribučnými poplatkami, tak sa môžeš kedykoľvek osamostatniť a elektrinu generovať sám...
V kombinácii s atmo benzínom a HDM automatom prečo nie...
Snaha vyrobiť škandál alebo len obmedzenosť autora článku?
Ampera vychádza na cca 40 000€. Tento ELR stojí podľa článku cca 56 000€. Tak aký dvojnásobok???
Nerozumiem, co je na stresnom boxe luxusne? Ved je to len plastova krabica za par stoviek, tak o co ide...
Ak potrebujes 4kolku z praktickych dovodov, tak si kupis Duster za 12 800€. Ale ak potrebujes 4kolku kvoli imidzu, tak 30 litrov je malo.
A z mojho pohladu urcite radsej novy Duster s 5rocnou zarukou za 13k€ ako 5 rocnu Vitaru za 12k€.
Sranda jak na prvej fotke musi vodic vyvazovat ten obrovsky naklon.
Inak usmevne na tom vsetkom je, ze nie je to tak davno ked sa aj 100 kW povazovalo za waw vykon. Dnes je to slabsi priemer...
Sranda, ze ked sa pise o tom, ze vlada si poziciava peniaze, tak ide vsetkych roztrhnut, ale jak sa pise o tom, ako dlh splaca, tak ani pes nestekne...
"Nezávislé nárazové testy autoklubu ADAC..."
To sme sa pobavili.
Chcel by som raz vidieť nemecký test, v ktorom by potopili nemecký výrobok.
Tipujem to zasa len na nejaky pravicovy zlepenec. Cize uz teraz mozu zacat planovat nove predcasne volby :-(
Ak uz maju do niecoho nalievat prachy, tak nech su to radsej stacionarne radary, ktore budu merat a fotit 24/7 a nepotrebuju pritom žiadnu obsluhu. Niečo na spôsob UK.
Verím, že na niektorých miestach by sa im investičné náklady vrátili aj do pár dní od spustenia.
Nie vždy je to len o rozmeroch, ale aj o tom, čo dostaneš v základnej výbave, aký motor, prevodovku atď.
"K tomu pridáva Hyundai i10 o 10 % väčší kufor. Jeho objem vzrástol o 27 litrov na konečných 252."
Čiže predchádzajúca generácia mala kufor o objeme 225 litrov. No a ak 225 litrov zväčšíme o 10% dostaneme predsa nejakých 247,5 litra a nie 252 litrov. Alebo zle rátam?
Audi medzi nemeckou prémiovkou :))) No verím, že by tam dakedy chcelo byť, ale zatiaľ je to len prémiová cena.
Resp. varovanie z osobnej skúsenosti...pokiaľ to nie je aspoň A6 tak sa na zadné sedadlá ani nepokúšajte dostať...
OK, čiže máme tu 3 formuly s rôznymi pohonmi. Benzínový, elektrický a úsporný. WTF je úsporný pohon? Vodík, CNG, LPG alebo nebodaj nafta?
Vyšlo nové číslo týždenníka fakty...
Kto vie...každopádne treba brať do úvahy aj fakt, že napríklad taká vodíková Honda urobí z 1 kg vodíka 115km; kdežto trebárs Zafira potrebuje na 100 km až 6,5 kg CNG.
Ale tak čas ukáže či sa to oplatí alebo nie ;)
No mám to od predajcu, priznávam :)
Bavili sme sa totiž na tému, čím o pár rokov nahradím svoj Prius. Ja som hovoril o plugine ak pôjdu medzičasom dole. On na to, že do 10 rokov Toyota končí s ďaľším výskumom (nie predajom) v oblasti HSD a presedlá na vodík.
Samozrejme, pokiaľ to nevyjde ako ofiko správa tak je to otázne...
Jasnéééé...zasa raz objektívne nemecké testovanie.
Hlavne keď jeden vodič vie dlhodobo jazdiť za 4 a druhý na tom istom aute sa nemôže zmestiť pod 5. Pričom výrobca udáva kombinovanú 4 litre.
Kto je potom na vine? Výrobca alebo druhý vodič?
Btw toyota končí s vývojom hybridov s ďalšou generáciu Priusu a prechádza na vodíkový pohon. Ale tak od EU automobiliek sa dá čakať, že sú s technikou úplne niekde inde ako Japonci (HSD masovo od 1997) :))))
Odporúčame