Ja by som bol zvedavý, koľko vydržia tie batérie, ak sa do nich bude pumpovať tak výkonne?
Ja by som bol zvedavý, koľko vydržia tie batérie, ak sa do nich bude pumpovať tak výkonne?
Vyzerá trochu čudne to auto.
Momentálne je Polo od 19 090.
A s motorom 2.0 TSI DSG stojí od 28 090.
Pekná spomienka prostr. tohoto článku. Vďaka
Asi niektorí nechápete čo chcel povedať. On netvrdí že po cestách lieta ako blázon. Mne sa stáva presne to čo opisoval. Idete za autom napr. 50, aby tu zasa niekto nepovedal, že niekto ide 100 po meste a zrazu ten pred vami začne uberať plyn napr. na rovnej ceste bez križovatiek a postupne ide 40 vy dodržiavate stále bezpečnú vzdialenosť, potom 30 potom 20 a vy stále neviete čo ten pred vami zamýšľa, až teda sa nejako rozhodne, že napríklad zastane pri obrubníku, lebo niekoho chce vyložiť z auta a vy stále idete za ním ako blb, lebo neviete jeho zámer. A idete za ním možno aj 10 až keď ten pred vami nevyhodí smerovku, že chce zastaviť. Potom ho až predbehnete, ale už idete 10 a za vami je kolónka áut, lebo nikto netuší, čo sa vpredu deje. Kapito?
4. Nedávajte plný plyn pri názkych otáčkach :)
Smutné na tomto je to, že MHD doprava sa nerieši v hl. meste komplexne. Stále počúvame o zveľaďovaní pomalých električiek a o tom ako treba z áut presadnúť buď na MHD alebo bicykel. Ale tá MHD sa nerieši komplexne. Už dávno tu mala byť nejaký závesná rýchlodráha keď na metro nie sú peniaze, ale niečo sa už malo začať robiť. Matúš Vallo momentálne, akoby bojoval proti bratislavčanom. Akoby nechcel počuť hlasy ľudu, ale robil si vlastnú politiku, len nevieme pre koho toto všetko bude? Pre 5 000 občanov? Mal by rozmýšľať tak, že BA nie je len pre Ba občanov, ale aj pre tých, ktorý dochádzajú za prácou, pre turistov atď a podľa toho aj prispôsobovať rozvoj mesta.
Treba tankovať všade inde ako na SK ak sa dá. Možno sa spamätajú tam, kde robia dane.
Nooo. Ceny už budú asi ako za socíku. Okolo 60 až 90 litrov. :)
Ten článok som čítal aj ja. A tiež som písal, že ja mám zrovna ten údajne nespoľahlivý motor TSI. A tiež som písal že ešte ani turbo som nemenil a auto má 200 000. Motor je 1,2 litrový. r.v.2010. Ty máš koľko na tej Mazde km?
Cesta späť bola však pre EV9 jednoduchšia z dôvodu klesania.
Opravte si číslo na EV3. Inak človek nebude vedieť, čo sa vlastne testovalo.
Nemyslím si že máme smolu. U nás by to aj tak nikto nekupoval. Má to volant na opačnej strane ako má byť. :) :) :)
Švagor mal zasa i20 a predal ju po asi 44 000km, keď prestal veriť tomuto modelu po tom čo mu sadol motor. Potom sa niekde dočítal, že sa to zvyklo riešiť v záruke, ale to by sa mu muselo stať do 5 r. od kúpy. A keďže na tom aute jazdila jeho manželka tak moc km v roku nespravila a závada o ktorej vraj predajca vedel sa prejavila až po 5 rokoch a nejakých mesiacoch tak si musel opravu riešiť za vlastné prašule....
Ja mám zrovna Roomster 2010 1,2 TSi, ktorý je na 60. mieste. V súčasnosti má 199 200km a jediné čo mi odišlo bol kábel na sviečku pri 196 000km, samozrejme okrem žiaroviek. :) Áno menil som aj reťaz do 30 000km všetko v záruke, ale auto ma nikdy nenechalo na kraji cesty a to sme robili HR a Oravu či Rakúsko v zime každú sezónu. Tiež som mal Sandero, ktoré je tuším na 96 mieste. Moc som sa o toto auto nestaral, priznávam, ale jediné čo som na ňom mal, bol únik chladiacej kvapaliny cez jemne ohnutý kryt termostatu, ktorý som si vymenil a auto išlo ďalej. Je pravda, že sme ho využívali len v meste. Jazdil som ho na zimných gumách nonstom a vydržali až do asi 106 000. Auto som kupoval, keď malo asi 45 000km ako 5ročné. Potom išlo het.
Auto je ročník 2010 aj keď už máme iné tak toto stále ide. Na cestách, ktoré som absolvoval sa mi zdalo, že som často videl pokazené Audi. Zrejme to súvislo s elektronikou, lebo raz som bol svedkom ako majiteľ poslal preč odťahovku, po stúpaní za tunelom Sv. Rok. Pravdepodobne na P sa teplota motora ochladila a než prišla odťahovacia služba, tak auto išlo naštartovať a majiteľ auta len vyplatil šoféra odťahovky a pokračoval ďalej.
Ja mám zrovna ten neslávne známy motor 1,2 TSI, ktorý sa často prepiera ako menej spoľahlivý, alebo ako katastrofálny? Neviem ako sa hodnotí spoľahlivosť áut, Čo to vlastne znamená, keď je auto spoľahlivé a čo znamená kedy nie je spoľahlivé. Ja to beriem tak, že ak ma auto nenechá v štichu tak je spoľahlivé. Ak ma niekde nechá tak je to v háji. Musím však priznať, že reťaz na aute som menil 5 krát. Všetko v záruke. Bolo to do 30 000km. Ale auto ma nikdy nenechalo v štichu ako sa hovorí. V lete Chorvátsko, v zime Orava, alebo Austria. Rok čo rok. Teraz mám 200 000 a jediné čo som menil, kedy mi auto prestalo dobre ísť bol kábel na sviečku pri 196 000 km. Auto stále ide. Treba vymeniť výfuk zadnú časť, ale na Felde to bolo treba už po 5 rokoch. Turbo pôvodné, tiež tlmiče a STK vždy prešla na 1. krát. Je to spoľahlivé auto, či nie?
Dnes už ani Dácia nie je lacná.
Ja si osobne myslím že SUV je bezpečnejšie auto ako bežné. Ale treba s tým aj vedieť jazdiť. Pokiaľ pôjdem ako blázon, lebo mám bezpečné auto, tak sa razom stane také auto nebezpečné a to nie len pre vodiča, ale aj pre okolie. Samozrejme je rozdiel aj aké SUV človek má, Niektoré sú extrémne vysoké a ozaj si nemyslím že sa do takých nastupuje dobre a potom tu máme také lightové SUV, do ktorých sa nastupuje výborne. ( napr. Qashqai, Ateca, Karoq atď )
A časom to bude ešte horšie, ak sa také malé auto zrazí s elektromobilom čo váži skoro 3 tony.
Odporúčame