Základná cena Koranda je s benzínovým 1,5-litrovým 120-koňovým motorom 22 900 eur.
Chyba v článku. Má to byť 120kW. Opravte si to ak uznáte za vhodné. :)
Základná cena Koranda je s benzínovým 1,5-litrovým 120-koňovým motorom 22 900 eur.
Chyba v článku. Má to byť 120kW. Opravte si to ak uznáte za vhodné. :)
Keby sa za tie peniaze stavali parkovacie miesta, tak by bolo všetko OK. Ale tu ide len o výber na prémie pre starostu či primátora. O nič iné. V celom meste sa nerieši doprava ako taká, len sa robia represívne opatrenia ako napr. BUS pruhy v ktorých si každý jazdí ako chce a nikto to nekontroluje a doprava sa len brzdí a keď má človek nechať auto pred domom tak nech aspoň platí za parkovné či čo? Cyklo cesty sa vymýšľajú tak, že sa z existujúcej cesty urobí pás a namaľujú čiary, ktoré nespĺňajú parametre ani pre cyklistov a ani pre vodičov a hotovo? Toto má viesť k bezpečnosti dopravy? A kam potom idú tie dane?
Dík za vysvetlenie. Ale znamená to, že autá nad 10 rokov ktoré idú na EK by nemali prejsť. Či ako?
Stačilo by pri tom zrušiť zopár veľkých lodí a je po probléme. Autá by mohli mať aj 15litrovú spotrebu a všetko by bolo OK. Teraz majú cca 6 a je zle. Ak by mali 6 litrov stále a 10 lodí poslali do dôchodku, nemuseli by terorizovať miliardu ľudí a zdražovať autá. Tiež by sa mala životnosť áut skôr predlžovať a nie trestať za nájazd nad 200 000km. Veď ak auto spĺňa emisné limity tak prečo to násobiť koeficientom 1,2 ? To je predsa blbosť. Veď aj výroba nových áut prispieva k emisiám.
Zaujímavé je, že odkiaľ ten Matúš Šutaj-Eštok vie, že peniaze skončili v Číne? Žeby o tom niečo vedel ako sa peniaze presúvali niekde do zahraničia? Však nech sa rozrozpráva viac. Nech sa viac dozvieme :)
Keď som tankoval benzín v Slovinsku, tak nemali ani len ten E10. Tak nerozumiem kto toto tlačí do parlamentu keď nie únia.
Tie šedé plasty nevyzerjú moc prémiovo. To už ozaj radšej to BMW aj keď ide ,,len´´ 250, ale je tam 3liter
Test 17 pneumatík rozmeru 216/60 R16 ukázal,..... 216 ?
Neskutočne som sa nasmial na tých heftoch. Úprimne. Kde na to chodíš?
Píš ešte čo najviac. neviem sa dosmiať. A tí na druhej strane nevedia ako reagovať. Palec hore
Mne sa tiež nepáči, ale zvonku. :) Seat je krajší jednoznačne.
Na šírku má skoro 2m. Viete si predstaviť takéto autá parkovať vedľa seba napr. v nákupnom centre, alebo pred ním na bežnom parkovisku? Dvere by zrejme otvorili, ale mohli by aj vystúpiť? No neviem, neviem. A dĺžkou už atakuje malé dodávky.
Berlínska Gigafactory vyrába len biele a černe autá!
Černe :)
Ďalšia alternatíva je verzia STYLE za 19 590. Tiež je to 1,5 TSI
1.0 MPI 59 kW (80 k) 5° MP 12 990 13 980 15 490
1.0 TSI 70 kW (95 k) 5° MP - 14 680 16 190
1.0 TSI 81 kW (110 k) 6° MP - 14 980 16 490
1.0 TSI 81 kW (110 k) 7° AP - 16 480 17 990
1.5 TSI 110 kW (150 k) 7° AP - - 19 590
A kupujme si ešte aj elektromobily. :)
To je ,,výborná´´ správa, Do roku 2030 tu už mohla byť závesná rýchlodráha, ktorá by nebola závislá na semaforoch a doprave ako takej. Toto je skôr výsmech čo tu v tej Bratislave nedokážu urobiť ani 40 rokov po revolúcií.
Cez krátky úsek v SLO sa nejde cez dialnicu ale cez Dolgu Vas. Môže sa, ale je to blbosť platiť za dialnicu na cca 7km úseku.
S tou poslednou otázkou je z mojej strany súhlas. :)
A na to ostatné netreba byť znalec. Stačí použiť sedliacky rozum :)
Odporúčame