Podľa zverejnených záberov išli dve autá na totálne červenú. Prečo zastavili len jedno? Lebo medveď?
Podľa zverejnených záberov išli dve autá na totálne červenú. Prečo zastavili len jedno? Lebo medveď?
Len pre info keď to už porovnávajú s Fabiou:
Rozmery, objemy, hmotnosti Škoda Fabia Monte Carlo 1.5 TSI
Dĺžka (mm) 4 108
Šírka (mm) 1 780
Výška (mm) 1 459
Rázvor (mm) 2 564
Objem batožinového priestoru(l) 380
Objem palivovej nádrže (l) 40 (možnosť 50)
Pohotovostná hmotnosť, vrátane vodiča 75 kg (kg) 1 224 – 1 362
Technické údaje Škoda Fabia Monte Carlo 1.5 TSI 110 kW 7AT
Typ motora zážihový
Zdvihový objem motora (cm3) 1 498
Počet valcov 4
Výkon (kW/k pri ot. za min.) 110/150 pri 5 000 – 6 000
Max. krútiaci moment (Nm pri ot./min) 250 pri 1 500 – 3 500
Prevodovka automat DSG, 7 stupňov
Poháňaná náprava predná
Max. rýchlosť (km/h) 225
Zrýchlenie z 0 na 100 km/h (s) 8,0
Spotreba (kombinovaná, WLTP) (l/100km) 5,5 – 6,0
Spotreba (kombinovaná, test) (l/100km) 6,5
Aké to máš auto ? Mazda 3?
Aké to máš auto ? Mazda 3?
Prečo musia existovať aj bezcitní ľudia? Tomu nerozumiem.
Okolo 5 mám aj ja a mám SUV a nie je to nafta. V meste samozrejme viac. Ale do práce sa mi to pohybuje od 4,5 litra do 6,3. Samozrejme sa dá jazdiť aj za 8, ale to je už na šoférovi, na vzdialenosti cesty
atď. Je tam viac faktorov A nemyslím si, že kupovať SUV je blbosť. Mne sa zdá blbosť kupovať toyotu corolu, ktorá má na môj vkus nízky spodok. No a môžeme sa teraz ďalej baviť o autách. To je akoby si povedal, že vyrábať SUV autá netreba. Lesník by asi povedal úplný opak. Chatár tiež atď, atď...... :)
Tým kúpam sa aj ja čudujem, ale aj napr. Mazdy hnijú a cenovo sú niekde úplne inde. Asi tak. Každý si kúpi to čo mu vyhovuje. Každé auto má niečo za a niečo proti kúpe.
Každý si všíma na aute niečo iné zrejme. Inak by asi všetci ľudia kupovali rovnaké autá. Ja by som dal určite prednosť Kamiqu pred Scalou. Lepšie nastupovanie a vystupovanie z auta napr. K Mazde poviem len to, že má napr. horšiu ochranu karosérie, ako autá VW group. Mazda znamená boh. To vie asi málo ľudí. Ale všimnú si napr. budíky a podobne. Poznám ľudí, ktorí by Mazdu nechceli a ďalších, ktorí by nechceli Škodu ani za nič. Ale aj takých, ktorí povedia: celý život som mal Škody tak prečo nie aj teraz. A kúpili Škodu. Asi boli spokojní. Mne sa kedysi nepáčili digi budíky, ktoré mali Citroeny či Renaulty. No a dnes sú skoro všade. Aj drahý Medveď ich má. Čo sa s tým dá robiť? Kvôli budíku nezmením značku auta. Ale každý má svoje preferencie. Možno aj redaktor a asi aj ty podľa komentu. Dík za pochopenie. :)
Myslím, že skôr hovoril o postoji či charaktere ľudí. Tej paničke nejde o ekológiu, ale o to aby jazdila zadarmo. A to je ten problém ľudstva, že ako rozmýšľajú. To je to najsmutnejšie. Ekológia by sa mala riešiť komplexnejšie, ale tá sa zatiaľ nerieši, resp. rieši sa veľmi veľmi pomaly.
Elektroautá z predošlého článku vážia:
1. Tesla Model 3 1 828kg
2. Hyundai Ioniq 6 1 910
3. BMW i5 2 130
4. Fiat 600e 1 520
5. BYD Seal 2 080
6. Jeep Avenger 1 520
7. Volkswagen ID.7 2 097
8. Lucid Air 2 360
9. Kia EV9 2 426
10. Toyota bZ4X 2 000
11. Lexus RZ 2 055
Pekný test. Ešte by sa mohol rovnaký urobiť v Nórsku a v lete napr. na Cypre. Tiež by bol výsledok zaujímavý.
Samé dobré správy. Úžasné, že sa dá opäť za niečo platiť. :)
Toto je tu tiež zaujímavý koment: ,,Na Slovensku je približne 2,7 milióna osobných vozidiel. Ak si chceme udržať ako-tak dobrý vek vozového parku, potrebujeme predaj nových vozidiel dostať na 100-tisíc nových áut za rok, komentoval najnovšie čísla predaja vozidiel na Slovensku za minulý rok výkonný viceprezident ZAP Pavol Prepiak.´´
Neviem či pre životné prostredie nie je lepšie, aby človek menil auto čo najneskôr ako čo najskôr. Potom tie spotreby: Sú autá, ktoré majú spotrebu napr. 8 až 12 litrov na 100 a potom sú tu kompaktné SUV, ktoré majú spotrebu okolo 6 na 100km. Myslím si že toto by malo byť smerodatné na životné prostredie a nie, že či mám napr. Yari cross či malý Kamiq, ktoré majú malú spotrebu.
Panónska cesta kde sa nič zvláštne nedeje - tam sú policajti. V centre mesta - nič. Telefonovanie za jazdy - bez problémov aj 20 min. A takto môžeme pokračovať...... až po zasneženú strechu na aute. Tak to chodí na Slovensku. Žiaľ.
Súhlasím, len aby bol niekto kto by to kontroloval. Jazda na červenú - nikto nevidí. Jazda v BUS pruhoch - nikto nič.
Nebezpečné predbiehanie - nič. Agresívna jazda- žiaden policajt.
Ja som nepísal o smrade, ale o výdrži toho motora. Ale v dnešnej dobe je aj ten smrad vyriešený cez filtre a podobne. Je pravda že ani mne tie dízle nevoňajú. Teda tie staré a dymiace, ale zatiaľ to ,,nabíjanie´´ je trošku rýchlejšie a pohodlnejšie na spalovákoch než na elektroautách.
Napr. 1,9 TDI toľko vydržal a asi aj viac a ešte aj s malou spotrebou. Potom vo VW zistili, že sa im to akosi neoplatí, tak začali trošku tie motory kaziť. :) Inak ten elektromotor ( Tesla ) mal v priemere životnosť 146 000km - takže nič moc. Samozrejme keby chcel výrobca popracovať na životnosti tak sa bez problémov dostane aj cez 2 milióny. Ale chce to výrobca ? Určite žiaden nie a to je to smutné. To by naša planéta vyzerala trošku inak.
Zaujímavé je že, keď aj majú tí cyklisti ísť po tých cestách tak sa im to ani veľmi nedá. Cesty sú v katastrofálnom stave, vybudované ešte v socíku a keď je na nej nejaká diera, tak sa tam hodí fúrik s asfaltom a udupe sa to a hotovo. Takže po tých cestách sa nedá jazdiť ani autám a ani bicyklom. Stačí sa pozrieť na výkvet cesty smerom na Devín, kde by mala byť cesta ukážkovo urobená keďže v sezóne tam chodia aj celé výpravy zahraničných turistov na bicykloch. Namiesto toho je tam len hrboľatá cesta, na ktorej všetci kľučkujú okrem busov, ktoré sú nútené ísť zasa po cyklo ceste, kde ale nemajú podľa vyhlášky čo robiť. V meste v BA je to obdobné. Nič sa poriadne neurobí a potom sa vyhodia prachy za 700 metrový pás na nábreží a zvyšujú sa dane p. Valom, lebo vraj nemá inú možnosť. By som chcel vedieť či aj on chodí do práce bikom, alebo sa vozí superbom? Rekreačné cyklotrasy nikoho nezaujímajú. Veď ani stromy nevedia orezať popri nej. Tak potom aká je tu podpora pre eko život?...?
Opravte si titulok-pravda
Odporúčame