Ja si myslím že bežné zrkadlo sa dá nastaviť, aby si nemal mŕtvy uhol. Len ho musíš nastaviť správne ako som písal. Zrejme ho máš nastavené tak ako väčšina vodičov, že si viac vidia vlastné auto ako okolie.
Ja si myslím že bežné zrkadlo sa dá nastaviť, aby si nemal mŕtvy uhol. Len ho musíš nastaviť správne ako som písal. Zrejme ho máš nastavené tak ako väčšina vodičov, že si viac vidia vlastné auto ako okolie.
Mne sa páči tento facelift.
Takže v prvom rade by mali v autoškole učiť, ako správne nastaviť speťáky ( eliminovať mŕtvy uhol), a že keď sa nastupuje alebo vystupuje z auta, tak treba si byť istý že môžem dvere bezpečne otvoriť. To je alfa a omega. Keď budú učiť toto tak ani nebude treba učiť iné úchopy pri otváraní dvier.
V autoškole by mali vyučovať predovšetkým aj to ako si správne nastaviť spätné zrkadlá. Veľa vodičov ich má nastavené tak, že polovicu, alebo tretinu zrkadla im zaberá výhľad na svoje auto. Aj v niektorých článkoch píšu nesprávne ako nastaviť speťáky. Problém cyklistov je aj to, že sú v bežnej premávke v podstate nehlučný. Preto sa niektorí vodiči možno spoliehať len na svoje uši ( to je problém aj chodcov, ktorý občas vstúpia do cesty a nevidia resp. nepočujú cyklistu a tak mu skočia do dráhy ). Ďalšia vec je tá že cyklista aj motorkár využíva celú šírku jazdného pruhu ( čo však nemusí byť chyba ), ale ak máme zle nastavené zrkadlá tak ho jednoducho nevidíme. Ďalšou vecou pri jazde je že napr. motorka sa dokáže schovať za náš stĺpik a potom keď nás náhle obieha tak sa môže stať, že ho vodič nezaregistruje.
Celá Bratislava je na šrot. To je hanba nášho vedenia v BA. Cyklotrasy detto okrem tej známej po ktorej nikto nechodí.
Tento trapas polície tu už bol zverejnený. Dve autá idúce na červenú a zastavia len jedno. To je čo za kontrolu?
To nie je Škoda, ale čínsky Moskvič. Pozrite predošlí článok a kuknite foto Moskviča a tohto konceptu. :)
V čiernej farbe vyzerá Karoq sportline omnoho lepšie.
„Berú európske, kórejské aj číske,“ - Asi to po sebe nečítajú :)
Pri cúvaní nemusí byť pás zapnutý. Ostatné čo si písal sedí na jednotku. Súhlasím úplne.:)
Podľa zverejnených záberov išli dve autá na totálne červenú. Prečo zastavili len jedno? Lebo medveď?
Len pre info keď to už porovnávajú s Fabiou:
Rozmery, objemy, hmotnosti Škoda Fabia Monte Carlo 1.5 TSI
Dĺžka (mm) 4 108
Šírka (mm) 1 780
Výška (mm) 1 459
Rázvor (mm) 2 564
Objem batožinového priestoru(l) 380
Objem palivovej nádrže (l) 40 (možnosť 50)
Pohotovostná hmotnosť, vrátane vodiča 75 kg (kg) 1 224 – 1 362
Technické údaje Škoda Fabia Monte Carlo 1.5 TSI 110 kW 7AT
Typ motora zážihový
Zdvihový objem motora (cm3) 1 498
Počet valcov 4
Výkon (kW/k pri ot. za min.) 110/150 pri 5 000 – 6 000
Max. krútiaci moment (Nm pri ot./min) 250 pri 1 500 – 3 500
Prevodovka automat DSG, 7 stupňov
Poháňaná náprava predná
Max. rýchlosť (km/h) 225
Zrýchlenie z 0 na 100 km/h (s) 8,0
Spotreba (kombinovaná, WLTP) (l/100km) 5,5 – 6,0
Spotreba (kombinovaná, test) (l/100km) 6,5
Aké to máš auto ? Mazda 3?
Aké to máš auto ? Mazda 3?
Prečo musia existovať aj bezcitní ľudia? Tomu nerozumiem.
Okolo 5 mám aj ja a mám SUV a nie je to nafta. V meste samozrejme viac. Ale do práce sa mi to pohybuje od 4,5 litra do 6,3. Samozrejme sa dá jazdiť aj za 8, ale to je už na šoférovi, na vzdialenosti cesty
atď. Je tam viac faktorov A nemyslím si, že kupovať SUV je blbosť. Mne sa zdá blbosť kupovať toyotu corolu, ktorá má na môj vkus nízky spodok. No a môžeme sa teraz ďalej baviť o autách. To je akoby si povedal, že vyrábať SUV autá netreba. Lesník by asi povedal úplný opak. Chatár tiež atď, atď...... :)
Tým kúpam sa aj ja čudujem, ale aj napr. Mazdy hnijú a cenovo sú niekde úplne inde. Asi tak. Každý si kúpi to čo mu vyhovuje. Každé auto má niečo za a niečo proti kúpe.
Každý si všíma na aute niečo iné zrejme. Inak by asi všetci ľudia kupovali rovnaké autá. Ja by som dal určite prednosť Kamiqu pred Scalou. Lepšie nastupovanie a vystupovanie z auta napr. K Mazde poviem len to, že má napr. horšiu ochranu karosérie, ako autá VW group. Mazda znamená boh. To vie asi málo ľudí. Ale všimnú si napr. budíky a podobne. Poznám ľudí, ktorí by Mazdu nechceli a ďalších, ktorí by nechceli Škodu ani za nič. Ale aj takých, ktorí povedia: celý život som mal Škody tak prečo nie aj teraz. A kúpili Škodu. Asi boli spokojní. Mne sa kedysi nepáčili digi budíky, ktoré mali Citroeny či Renaulty. No a dnes sú skoro všade. Aj drahý Medveď ich má. Čo sa s tým dá robiť? Kvôli budíku nezmením značku auta. Ale každý má svoje preferencie. Možno aj redaktor a asi aj ty podľa komentu. Dík za pochopenie. :)
Myslím, že skôr hovoril o postoji či charaktere ľudí. Tej paničke nejde o ekológiu, ale o to aby jazdila zadarmo. A to je ten problém ľudstva, že ako rozmýšľajú. To je to najsmutnejšie. Ekológia by sa mala riešiť komplexnejšie, ale tá sa zatiaľ nerieši, resp. rieši sa veľmi veľmi pomaly.
Elektroautá z predošlého článku vážia:
1. Tesla Model 3 1 828kg
2. Hyundai Ioniq 6 1 910
3. BMW i5 2 130
4. Fiat 600e 1 520
5. BYD Seal 2 080
6. Jeep Avenger 1 520
7. Volkswagen ID.7 2 097
8. Lucid Air 2 360
9. Kia EV9 2 426
10. Toyota bZ4X 2 000
11. Lexus RZ 2 055
Odporúčame