Osobne nepoznám jediného človeka, ktorý by vravel "v kotle" namiesto "v kotli", takže toto je dosť diskutabilné.
Osobne nepoznám jediného človeka, ktorý by vravel "v kotle" namiesto "v kotli", takže toto je dosť diskutabilné.
Áno, ak zasvietiš úzky sústredený lúč priamo do oka. V tomto prípade bude za laserom ihneď rozptylka a biely luminofor, odporúčam preštudovať fyziku 7. triedy ZŠ :o)
Takže už presne vieme, čím nás budú blbci v noci oslepovať po najnovšom.
Sú aj 12k Kelvinové a to je už modro-fialové svetlo. Nepoužiteľné. Hlavne, že tuňeri si to na autá dávajú a potom s tým totálne oslepujú ostatných.
V akej to, preboha žijeme dobe, keď sú ľudia z tohoto nejako unesení? Oplácke C20LET mali 200 koní už v 80. rokoch... moja Astra 2.0i má lepšie zrýchlenie z 0-100 aj bez turba....
S tými 5,3l/100km si nerobme nejaké veľké ilúzie...
Nechápem, prečo by nejaké spory o platformu mali zaujímať zákazníka a prečo by "nová" platforma mala znamenať, že auto je "prémiovejšie".
Ako tak poznám VW, "nová" platforma sa bude od tej súčasnej líšiť v tom, že diery na uchytenie budú o 2mm vedľa a priemer silentblokov sa zmení z 53 na 51,9mm.
To áno, pretože škoda a VW predsa robia "kvalitné" a "spoľahlivé" autá. Iné autá, ako VW/Škoda/Audi na Slovesnku predsa nikto nevie opravovať, že.
Najlacnejšie auto planéty? Však donedávna sa VAZ 2107 dal kúpiť ako NOVÝ za cca rovnakú sumu. A Žigul je aspoň AUTO, nie ako toto prdítko.
Hm, tak je to oficálne tu, už aj Peugeot robí predizajnované, tvarovo zbytočne komplikované autá... Kam sa podela elegancia takej 406ky trebárs?
Aký priestor bol medzi Fabiou a Octaviou? Aký priestor je medzi Polom a Golfom? No asi taký istý.
Aspoň niekde na svete majú ľudia rozum... Teda, čo to táram. Dieselová mánia je vysloevne doménou európy, nikde inde na svete by niečo takéto nebolo možné. Z pôvodne dobrého konceptu pracovných, odolných áut je dnes to, čo je.
Peugeot prešiel z komôrkovej technológie rovno na common rail, podobne, ako napríklad BMW. Každopádne je fajn, že ich trebárs nenapadlo prejsť na zhovadilosti typu Bosch VP44.
FIAT rovnako začal vyrábať common railové motory v roku 99, TDI predal VW, aby sa mohol oslobodiť. VW zaostal v zavádzaní common railu oproti svetu tak o 10 rokov.
Za FAP (DPF) budeme koncern PSA nenávidieť ešte veľmi dlho.
Sám vlastním chrochtáka 1.9D z roku 1989 a ten motor si neviem vynachváiť. Dnes je bohužiaľ diesel tam, kde je a smeruje tam aj benzín. Dvojhmotové zotrvačníky, filtre pevných častíc a podobné chuťovky.
Inak by ma ešte zaujímalo, cez internet budem môcť zmeniť FARBU vozidla? Áno? A ako, keď tí dementi zaviedli na takúto vec povinnú KO? Ja mám teraz problém, mám auto, ktoré už ako nové malo spornú farbu, skutočne niečo medzi šedou a modrou, časom ju slnko vyťahalo a je vyslovene šedá, ale napríklad vo vnútri dverí vidno, že je to tá istá farba, ale povedal by som, že je fakt modrá. No a za toto som obeťou šikany, hlavne na STK. Aby som si to však mohol dať do poriadku, musím absolvovať KO a to okrem peňazí nesie aj riziko toho, že o auto prídem. PREBOHA, však to auto je vyrobené v roku 1989, koho už dnes zaujíma jeho pôvod? Keby radšej zaviedli nejaký service pack, ktorý autá staršie ako 20 rokov oslobodzuje od takýchto somarín.
Čo sa týka reflexných viest... Je len vo vašom záujme, aby ste boli pre vodičov viditeľní a svojou blbosťou nezičili život sebe aj jemu. Efektívna kontrola a pokutovanie bude asi nemožné, skôr to vidím na service pack, ktorý nahráva do kariet vodičom, ktorí už dnes musia PREDVÍDAŤ všetky udalosti najmenej 5 hodín vopred. Ak totiž zrazíte človeka, celého v čiernom, ktorý ide v hmle po strede cesty, tak si za to už aj podľa zákona mohol sám, takže žiadne šikanovanie a obviňovanie vodičov z pirátstva. Pamätám sa, veľké titulky "VRAH a pirát zabil dieťa na ceste" a až neskôr vyplynulo, že on naozaj šiel 50 a decko mu vletelo do cesty, pretože mu proste ušiel pes... A názory diskutérov aj tak: "No a čo, je to MLADÝ vodič, takí za volant nepatria, mal PREDVÍDAŤ"... Inak k ostatným bodom, je dobre, že sa spamätali, uľahčili život majteľom malotraktorov a odmietli DEBILINY typu STK každý rok.
"Budúca generácia Škody Fabia už s najväčšou pravdepodobnosťou nedostane nástupcu najvýkonnejšej verzie RS. O tú súčasnú nie je totiž záujem."
Za tú cenu sa tomu nikto nemôže diviť :o)
Pri súčasnom tempe tzv. ""modrenizácie"" (fuj, až mi to nejde z úst) je otázka času, kým aj benzínové motory dostanú 2 hmotu, FAP a podobné "spotrebné" veci, ktoré sa po 5 rokoch vyrovnajú cene 2 áut.
Ono ide skôr o dlhodobú životnosť a nejako sa mi nechce veriť, že dlhodobo "preťažované" komponenty vydržia dajme tomu pol milióna km.
Normálne mám strach, čo bude za pár rokov, keď mi doslúži Peugeot 405 a ja si "budem musieť" kúpiť nové auto.
VW môžeme rovno vylúčiť, tí už normálny motor v ponuke nemajú. Naozaj to vypadá tak, že za nejaký čas bude DACIA jediná rozumná alternatíva. A už aj oni sa kazia, začalo to s 1.5DCi a pokračuje to 0.9TCe.
Aby bolo jasné, sám som pomerne slušný vodič, pokutu za rýchlosť som platil raz (presne spomínaný prípad - radar 100m od konca obce), raz som platil pokutu za to, že som vošiel v Bystrici do "protimeru" pri Mc Donnalde. Výjazd je tam riešený chaoticky, aby človek vyšiel na cestu, musí obísť celý komplex, čo nikde nieje naznačené. Značka "zákaz vjazdu" je umiestnená tak, že človek nevie, čí patrí k výjazdu na cestu, alebo k výjazdu z parkoviska. Tam tie opice vtedy číhali, pričom som nikoho neohrozil.
Raz som sa pokute vyhol, keď som "nezastal" na STOPke... Pribrzdil som na minimálnu rýchlosť, ale kolesá sa neprestali úplne točiť.
Odporúčame