Správne, správne, správne. Kým som učila, tiež som nenechala bežne ani toho najslabšieho žiaka prepadnúť. Každého som prinútila naučiť sa aspoň základné definície, ktoré ho na tú štvorku posunuli. S prepadaním na ŽŠ sa dá súhlasiť len v prípade dlhej neúčasti na vyučovaní /ťažká choroba a tak/. A teraz k prepadajúcim. Každé dieťa príde v prvom ročníku do nejakého kolektívu a deti sú fyzicky plus mínus rovnocenné. Ak dieťa prepadne, okrem toho, že nemá žiadne väzby na nový kolektív, je aj staršie, zväčša väčšie a ešte častejšie aj neposednejšie. Dalo by sa pokračovať, ale dúfam, že netreba.
A neverte, že učiteľ učí triedu podľa najslabších. Môže sa to stať len v prípade, že je najslabších 80% detí. Potom áno, môže niečo také pripadať do úvahy, ale potom nebude chyba v učiteľovi /on sa len snaží tej slabšej väčšine pomôcť/ ale niekde inde.